Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-01@23:50:38 GMT

خبر مهم برای متقاضیان وام ضروری بازنشستگان

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۵۹۱۳۵

خبر مهم برای متقاضیان وام ضروری بازنشستگان

آفتاب‌‌نیوز :

 درپی آغاز ثبت نام اینترنتی وام ضروری ۱۲میلیون تومانی صندوق بازنشستگی کشوری از اول آبان ماه، به اطلاع می رساند ثبت نام این تسهیلات صرفا به صورت اینترنتی و از طریق درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی کشوری (قابل استفاده از طریق تلفن همراه) به نشانی sabasrm.ir و به صورت کاملا رایگان با مهلت یک ماهه (تا پایان آبان ماه۱۴۰۰) است،

به گزارش صندوق بازنشستگی، بنابراین از بازنشستگان و وظیفه بگیران عزیز تقاضا می شود ضمن مراجعه تدریجی در بازه زمانی یک ماهه، از ارائه اطلاعات بازنشستگی خود به افراد ناشناس جدا خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ثبت نام اینترنتی وام ضروری مرحله اول سال ۱۴۰۱-۱۴۰۰ بازنشستگان و وظیفه بگیران این صندوق از روز شنبه اول آبان ماه به مدت ۳۰روز و فقط از طریق درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی sabasrm.ir انجام خواهد شد.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: صندوق بازنشستگی وام ضروری بازنشستگان صندوق بازنشستگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۹۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیحات وزیر کار درباره بیمه کارگری

وزیر کار عنوان کرد: ما درخصوص بیمه کارگران افزایش لازم را انجام داده‌ایم؛ پیشنهاد نمایندگان کارفرمایان و کارگران این بود که آنچه افزایش پیدا می‌کند مبنایی باشد تا در دوران بازنشستگی اثر داشته باشد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، سید صولت مرتضوی وزیر کار تعاون و رفاه اجتماعی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در پاسخ به سوالی درخصوص دائمی شدن قرارداد کارگران بیان کرد: این موضوع در کمیسیون اصلی به تصویب رسیده و در دستورکار دولت است و در زمان مقرر، مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

وی درخصوص بیمه کارگران نیز عنوان کرد: ما درخصوص بیمه کارگران افزایش لازم را انجام داده‌ایم؛ پیشنهاد نمایندگان کارفرمایان و کارگران این بود که آنچه افزایش پیدا می‌کند مبنایی باشد تا در دوران بازنشستگی اثر داشته باشد. لذا افزایش‌ها را بر ردیف‌های مبنا انجام دادیم که افزایش بیش از 35  درصدی اعمال شد.

وزیر رفاه گفت: تقریباً نسبت به سال 1402 حدود 9 درصد بیشتر از سال قبل افزایش داده شد و امیدواریم با مدیریتی که در حوزه اقتصاد صورت می‌گیرد و با مهار تورم و از طرفی با کمک‌های معیشتی که دولت در برنامه‌ی خود دارد و به آحاد مردم به‌ویژه جامعه کارگری کمک می‌کند، بتوانیم قدری از مشکلات کارگران عزیز را برطرف کنیم.

ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • اروپایی‌ها چقدر برای بازنشستگی خود پس‌انداز می‌کنند؟
  • توضیحات وزیر کار درباره بیمه کارگری
  • تمامی معلمان رتبه‌بندی می‌شوند / ۶۷ هزار فرهنگی در شرایط بازنشستگی 
  • حق‌الزحمه ساعت اضافه تدریس معلمان دو برابر می شود/ ۶۷ هزار فرهنگی در آستانه بازنشستگی
  • امکان تعویق بازنشستگی شهردار قم وجود ندارد
  • افزایش ۳۳ درصدی خدمات پستی البرز در خرید و فروش اینترنتی
  • بنا‌های تاریخی اردبیل برای احیا به بخش خصوصی واگذار می‌شود
  • تأیید سوابق تحصیلی برای تمام داوطلبان ضروری است
  • بهره برداری از طرح آبرسانی سد کوثر به شهرستان بهمئی تا آبان ماه
  • فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد