Web Analytics Made Easy - Statcounter

بارسلونا پیش از دیدار حساس خود در لیگ قهرمانان اروپا از بازگشت ۲ ستاره خود خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین، فردا شب در چارچوب هفته چهارم لیگ  قهرمانان اروپا، تیم بارسلونا در کیف میهمان دینامو است و باید با نماینده اوکراین بازی حساسی را برگزار کند.

بارسلونا از ۳ بازی اخیر خود در لیگ قهرمانان اروپا به ۲ شکست و تنها یک پیروزی خفیف دست پیدا کرده و باید برای رسیدن به مرحله بعدی مقابل دیناموکیف به برتری دست پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارسلونا اکنون شرایط خوبی ندارد و پس از اخراج کومان با سرخی بارخوان نیز در لالیگا به تساوی دست یافته است. آنها پیکه را به دلیل مصدومیت و آگوئرو را به دلیل مشکلات قلبی  در اختیار ندارند.

نکته خوشحال کننده برای هواداران آبی اناری این است که آنسو فاتی و دمبله به ترکیب بارسلونا بازگشتند و می‌توانند در این بازی به میدان بروند. دی یونگ نیز که بازی قبل را به دلیل مصدومیت از دست داده بود، به ترکیب بارسلونا بازگشت.

دمبله در این فصل هنوز برای بارسلونا به میدان نرفته و فاتی نیز نمایش درخشانی از خود در ترکیب آبی اناری ها نشان داده است. 

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: بارسلونا آنسو فاتی عثمان دمبله لیگ قهرمانان اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۹۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برد شیرین عالمیان مقابل حریف عنوان‌دار اروپایی

نوشاد عالمیان با پیروزی قاطع ۳ بر صفر در مصاف با نماینده اتریش، گام به مرحله سوم مقدماتی گرند اسمش عربستان گذاشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مسابقات تنیس روی‌میز اسمش عربستان روزهای ۱۲ تا ۲۲ اردیبهشت به میزبانی جده در جریان است و ایران با ۲ نماینده در بخش مردان در این پیکارها حضور دارد.

امروز (پنجشنبه) نوشاد عالمیان دارنده رنکینگ ۶۸ دنیا در دومین دیدار خود در مرحله حذفی به مصاف آندریاس لونکو با رتبه‌بندی ۸۸ جهان از اتریش رفت و در پایان توانست در سه گیم متوالی حریف خود را شکست دهد و به مرحله سوم مقدماتی راه پیدا کند.

عالمیان در گیم نخست در یک بازی نزدیک با حساب ۱۲ بر ۱۰ به برتری دست یافت، پینگ‌پنگ باز ایران در گیم دوم ۱۱ بر ۳ قدرت خود را به حریف دیکته کرد و در گیم سوم با حساب ۱۱ بر ۲ مقتدرانه بازی را به نفع خود تمام کرد تا در مجموع با حساب ۳ بر صفر پیروز این میدان باشد.

عالمیان جهت راه‌یابی به جدول اصلی مسابقات می‌بایست با برنده دیدار محمد البیالی دارنده رنکینگ ۶۲ دنیا از مصر و متئو موتی با رده‌بندی ۱۴۷ جهان روبرو شود.

کد خبر 750136

دیگر خبرها

  • پیشنهاد یونایتد و پنج تیم اروپایی برای ببر بارسلونا
  • آرتتا: همه بازیکنان آرسنال در دسترس هستند؛ کسی به دنبال فروش ژسوس نیست
  • جدال بر سر نایب قهرمانی؛ ترکیب احتمالی بارسلونا مقابل ژیرونا
  • هوشمند برای پرسپولیس در دسترس شد
  • شکایت ستاره بارسا به بازیکنان: انتظارش را نداشتم!
  • راه حل بارسلونا برای مشکل دقایق بازی ویتور روکه
  • برد شیرین عالمیان مقابل حریف عنوان‌دار اروپایی
  • ستاره سابق پی‌اس‌جی به بارسا پیشنهاد شد
  • ناراحتی ستاره بارسا از لوا: نگذاشت من گل بزنم!
  • پیشنهاد ۸۵ میلیون یورویی شیاطین سرخ به ستاره بارسلونا