Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@14:26:09 GMT

انتصاب ۴ نفر در فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۵۹۲۶۴

انتصاب ۴ نفر در فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام

سرپرست دبیری، سرپرست کمیته انضباطی، سرپرست انجمن بدنسازی و رئیس کمیته حرفه‌ای‌ها منصوب شدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، مراسم معارفه ناصر امیری به عنوان سرپرست دبیری، محمد دیوسالار به عنوان سرپرست کمیته انضباطی، پژمان فزونخواه به عنوان سرپرست انجمن بدنسازی و شیوه‌های نوین تمرینی و کاوه درودی به عنوان رئیس کمیته حرفه‌ای‌های فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با حضور عبدالمهدی نصیرزاده رئیس و سایر اعضای فدراسیون و عبدالله فلاحتی رئیس اسبق کمیته پرورش اندام در محل فدراسیون برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با ذکر سوابق نفرات جدید فدراسیون و تقدیر و تشکر از زحمات کسانی که پیش از این در این سمت ها فعالیت می کردند، گفت: هدف ما این بود که بیش از قبل از افرادی که داخل خانواده بدنسازی هستند، استفاده کنیم. تمامی کسانی که امروز منصوب شدند، سابقه درخشانی در حوزه های مربوطه خود دارند. امیدوارم این دوستان از فرصتی که خداوند در اختیارشان قرار داده به بهترین نحو استفاده کرده و در راستای خدمت به جامعه بدنسازی گام بردارند.

همچنین عبدالله فلاحتی رئیس اسبق کمیته پرورش اندام خاطرنشان کرد: آمارها نشان داده که حتی رشته‌هایی چون فوتبال و کشتی نیز محبوبیت پرورش اندام را در کشورمان ندارند؛ آن هم در شرایطی که رشته‌ای چون فوتبال به دلیل میدان دید گسترده‌ای که دارد، می‌تواند این گونه تماشاگر در ورزشگاه‌ای خود، جای دهد. با این وجود عملکرد درخشان دکتر نصیرزاده سبب شده که آینده‌ای درخشان در انتظار این رشته در ایران باشد. امیدوارم افرادی که امروز احکام خود را دریافت کردند، بتوانند در سمت جدید خود موفق و مثمرثمر باشند.

در خاتمه این جلسه طی مراسمی احکام سرپرست دبیری، سرپرست کمیته انضباطی، سرپرست انجمن بدنسازی و شیوه های نوین تمرینی و رئیس کمیته حرفه ای های فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام به آنها اهدا و همچنین از زحمات حسن کرباسی دبیر سابق فدراسیون و محرم عبدی پور رییس سابق کمیته انضباطی تشکر شد.

در جریان این نشست هر یک از افرادی که مسئولیت جدید برعهده گرفتند، به ارائه برنامه های خود پرداخته و از حسن اعتماد رییس فدراسیون تشکر کردند. 

ناصر امیری سرپرست دبیری فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام شد

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بدنسازی و پرورش اندام بدنسازی و پرورش اندام فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام کمیته انضباطی سرپرست دبیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۹۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری

نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری با حضور سرپرست، جمعی از اعضای هیئت مدیره و مدیران ارشد بانک برگزار شد.

به نقل از روابط عمومی بانک دی، علیرضا قیطاسی سرپرست بانک در این جلسه با بیان این که مجمع سالیانه بانک و شرکت‌های زیرمجموعه، در موعد مقرر قانونی برگزار خواهد شد، گفت: همه تلاش ما، شفاف‌سازی حداکثری در صورت‌های مالی است.

در این جلسه همچنین پس از معرفی «سیدعلی حسینی» به عنوان عضو مستقل کمیته مالی سرمایه‌گذاری بانک دی، موضوعات در دستور کار جلسه مطرح و درباره آن‌ها تصمیم‌گیری شد.

دیگر خبرها

  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • به روز رسانی| مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • به روز رسانی| پائز: با قلب و عشق‌مان تمام دانش و مهارتمان را به کار گرفته‌ایم تا به المپیک برسیم
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری
  • احضار ۶ نفر به کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام
  • انتصاب رئیس جدید پارک علم و فناوری خراسان رضوی
  • قتل مادر با ضربه‌های هولناک وزنه بدنسازی
  • ◄ بانوی مهمانداری که رئیس هواپیمایی ژاپن شد!
  • کارخانه مشاور عالی فنی رئیس فدراسیون والیبال و دبیر کمیته فنی شد
  • کارخانه در فدراسیون والیبال پست گرفت