Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرجی بارخوان از توصیه های خود به کوتینیو می گوید و امیدوار است که دوباره شاهد کوتینیوی لیورپول باشند.

سرجی بارخوان، سرمربی موقت بارسلونا در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل دینامو کیف حاضر شد و در مورد اولین بازی اش در لیگ قهرمانان اروپا، شرایط بارسلونا و سایر مسائل صحبت کرد. به گزارش طرفداری و به نقل از موندو دپورتیوو، سرجی بارخوان در این کنفرانس خبری گفت:

باعث افتخار من است که در یک بازی لیگ قهرمانان روی نیمکت تیم بنشینم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان به بازی تحت هر نوع فشاری عادت دارند اما فردا فشار زیادی روی تیم خواهد بود. ما امروز به بازیکنان فشار آوردیم تا منظم باشند و بارسایی باشند که ما می خواهیم و این باید به زمین بازی منتقل شود. بازیکنانی هستند که پس از مصدومیتی طولانی به جمع ما برگشته اند و می خواهند به تیم کمک کنند، این اهمیت زیادی دارد. تمام بازیکنان شانس بازی دارند. بازیکنانی که در ترکیب قرار می گیرند باید بهترین بازی خود را به نمایش بگذارند. بارسا موظف است که همیشه پیروز شود و در لحظات بد و ضعیفی مانند الان، تنها راهی که می توانیم باعث احترام به خودمان شویم، پیروزی است. فردا ما یک سناریوی ایده آل داریم. یک پیروزی شادی زیادی به ما خواهد داد و نگاه کاتالان ها به ما را تغییر می دهد.

ما از روز شنبه جلسات تمرینی کمی داشته ایم. آن ها با شدت و جنگندگی تمرین کردند و خواسته من این است که منظم و جنگنده باشند. همه اهمیت این بازی و سه امتیاز را می دانند اما این نباید باعث ایجاد ناراحتی شود. ما باید برتری ایجاد کنیم، ما به دنبال بارسایی هستیم که می خواهیم. بودن در اینجا و نماینده باشگاه بودن در این لحظه، باعث افتخار من است. کاتالان ها باید قوی تر باشند چون در تقابل با ضعف است که باید به خودمان توجه کنیم. تیم قادر به تغییر این شرایط است. دیروز با آگوئرو صحبت می کردم و او آرام بود. او در اتاقش حبس شده اما آرام است. من سه جلسه تمرینی با تیم داشته ام و تقریباً خواسته ای ندارم. وقتی از چهارشنبه تا شنبه در تیم بوده ای، سخت است که در تمرینات خواسته زیادی داشته باشی. من سعی می کنم سرمربی نزدیکی به بازیکنان باشم و بهترین چیزها را برای تیم بخواهم. درست است که بازیکنان بارسلونا استعداد زیادی دارند و باید در بازی ها آن را نشان دهند.

ما می خواهیم سبک و مدل بازی خودمان را بیابیم. ما می خواهیم این گونه بازی کنیم، قهرمان و یک تیم باشیم. همه این چیزها به شادی منتهی می شود. در این دوران سخت، یافتن لبخند در رختکن کار دشواری است. من زمان کمی در کنار این بازیکنان بوده ام و وظیفه من این است که از همه آن ها بهترین بازی را بگیرم. تفاوت بین اولین بازی من به عنوان بازیکن و الان، زیاد است. هر آن چه که به عنوان یک بازیکن سابق می توانم به تیم کمک کنم، باید انجام دهم. حقیقت این که بعضی از بازیکنان ریکاوری کرده اند، برای رقابت در تیم مهم و انگیزه ای برای تمام بازیکنان است. مهم است که بازیکنان دقایقی فرصت بازی داشته باشند. برای تیم بازگشت مصدومان اتفاق خوبی است و باید از حضور آن ها بهره ببریم.

من با همه و همچنین کوتینیو صحبت کردم. به او گفتم که در نیوکمپ همیشه برای من سوت زده اند. تنها راهی که از طریق آن می توانی خودت را قوی کنی، این است که خودت باشی و من همین را از کوتینیو خواستم. هر چقدر درگیر مشکلات بیشتری باشی، خودت بودن و انجام نقشت در تیم سخت تر و پیچیده تر می شود. اگر او بتواند به تیم کمک بیشتری کند، اهمیت زیادی برای ما خواهد داشت. ما امیدواریم که دوباره شاهد کوتینیوی لیورپول باشیم. در این روزها کاری که من کرده ام، این بوده که سعی کردم با بازیکنان ارتباط بگیرم. من فقدان چیزی را حس نکردم. بازیکنان باتجربه ای مانند کاپیتان های تیم را داریم که بیش از جوانان برای تیم تلاش می کنند اما رابطه بین جوانان و بازیکنان باتجربه بسیار خوب است. در رختکن تیم، اتحاد وجود دارد. شما می توانید از هزاران سرمربی سوال کنید و می بینید که همه آن ها می خواهند در جایگاه من باشند. به عنوان یک بارسایی، من بهترین ها را برای باشگاه آرزو دارم و نهایت تلاشم را با امکاناتی که دارم انجام می دهم تا این شرایط را حل کرده و تغییر دهم.

 

اخبار داغ 

ماموریت زشت خانم رقصنده تتلو در کنسرت ! / بی غیرتی تماشاچیان ! + فیلم آجورلو: قول می دهم غیر از حق پخش، بالای هزار میلیارد تومان برای استقلال پول در بیاورم رکورد ادامه دار پرسپولیس؛ دو سال با یک باخت خانگی و یک باخت خارج از خانه داوید آلابا از تفاوتی کوچک میان رئال مادرید و بایرن مونیخ می گوید 10 برد و 1 تساوی؛ بهترین شروع تاریخ میلان در سری آ

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۹۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: تفاوت کلیدی با ازبکستان داشتیم/ بهترین نمایش را خواهیم داشت

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، وحید شمسایی در نشست پیش از بازی تیم ملی فوتسال ایران مقابل ازبکستان در نیمه‌نهایی گفت: بازی فردا برای ما جذابیت خاص خودش را دارد، ازبکستان از نظر تاکتیکی و فیزیکی تیم خوبی است، اما من و بازیکنانم با آمادگی کامل منتظر بازی فردا هستیم.

وی گفت: خوشبختانه همه بازیکنان را بدون مشکل در اختیار داریم. البته ما‌ و ازبکستان در این تورنمنت یک تفاوت کلیدی با هم داشتیم. ازبکستان به دلیل میزبانیِ جام جهانی از قبل صعودش مسجل شده بود و بدون استرس مسابقاتش را پی گرفت اما فشار صعود روی بازیکنان ما و سایر تیم‌ها بود که خوشحالم بازیکنان ما دیروز با شایستگی به جام جهانی صعود کردند.

شمسایی در پاسخ به پرسشی در خصوص عملکرد بازیکنان ایران تا این مرحله گفت: بازی به بازی مسلط‌‌تر عمل کردند، آنها می‌‌دانند کجا هستند و چه مسئولیتی دارند و نمی‌خواهند چنین موقعیتی را از دست بدهند.

وی خاطرنشان کرد: بازی فردا، بازی جذابی است و ما با تمام قدرت برای بهترین نمایش در زمین حاضر می‌شویم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امشب بازیکنان تراکتور بهترین بودند
  • بازیکنان ازبکستان خودشان را روی زمین می‌انداختند
  • تغییر خشم به لبخند در یادگارامام (ره)
  • رختکن چلسی مخالف اخراج مائوریسیو پوچتینو
  • ژاوی داغ کرد: می‌خواهند با اعتبار من بازی کنند
  • تصمیم ژاوی برای ماندن رختکن بارسلونا را لرزاند
  • تصمیم ژاوی رختکن بارسلونا را لرزاند
  • شمسایی: تفاوت کلیدی با ازبکستان داشتیم/ بهترین نمایش را خواهیم داشت
  • صالح: دیدار با قرقیزستان بهترین بازی تیم ملی فوتسال بود
  • آشوبی: پرسپولیس در این بازی فرصت اشتباه ندارد