Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-26@17:15:11 GMT

حامد پاکدل می تواند اولین نفر باشد

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۵۹۳۳۰

حامد پاکدل می تواند اولین نفر باشد

پرسپولیس در حالی به مصاف تیم فوتبال آلومینیوم اراک رفته که در ۲ بازی گذشته خود در لیگ بیست و یکم، ۴ گل سرخ پوشان را مهاجمان به ثمر رسانده اند.

به گزارش طرفداری، ۲ گل از این ۴ گل را مهدی عبدی، یک گل آل کثیر و یک گل را حامد پاکدل به ثمر رسانده اند. پرسپولیس امسال در مجموع ۵ گل زده و یک گل دیگر را رضا اسدی به ثمر رسانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس در ۲ بازی گذشته خود از سوی آل کثیر گل دیگری زد که مردود اعلام شد ضمن این که یک بار هم آل کثیر تیرک دروازه حریفان پرسپولیس را لرزانده است.

این آمار در حالی ثبت شده که در سال گذشته آمار مهاجمان پرسپولیس تا نیم فصل مسابقات فوتبال لیگ برتر، به ۴ گل نرسیده بود و بهترین گلزن این تیم در این مقطع از مسابقات احمد نور اللهی بود که پست اصلی او هم هافبک میانی بود، دومین گلزن برتر پرسپولیس در سال گذشته تا مقطع نیم فصل مسابقات فوتبال لیگ برتر سیدجلال حسینی، مدافع میدانی تیم فوتبال پرسپولیس بود.

حالا آمار پرسپولیس در خط حمله بهتر شده است، پرسپولیس در ۲ بازی گذشته ۴ بار از سوی مهاجمان به گل رسیده و برای ادامه این روند باید در بازی برابر آلومینیوم هم مهاجمان گلزنی کنند.

سال گذشته مهاجمان پرسپولیس از نیم فصل دوم به کار افتادند، آرمان رمضانی از این تیم جدا و به استقلال رفت و مهدی عبدی اوج گرفت و محرومیت آل کثیر تمام شد و بالاخره شهریار مغانلو به این تیم پیوست، امسال مغانلو به سپاهان رفت و به جای او حامد پاکدل از تیم فوتبال آلومینیوم اراک، حریف امروز تیم پرسپولیس به جمع سرخپوشان اضافه شده است، پاکدل در سال گذشته در بازی پرسپولیس برابر آلومینیوم به تیم فوتبال پرسپولیس گل زده و حالا می تواند اولین بازیکن بازیهای پرسپولیس و آلومینیوم اراک باشد که به هر ۲ تیم گل زده است، باید منتظر بود و دید.

البته بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک تا دقیقه ۲۰ با نتیجه ۰ بر ۰ در جریان است و حامد پاکدل هم فعلا نیمکت نشین است. اگر کار گره بخورد، احتمالا یحیی گل محمدی او را در نیمه دوم راهی میدان می کند و حامد پاکدل این فرصت را خواهد داشت که مقابل تیم سابقش گلزنی کند.

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: آلومینیوم اراک تیم فوتبال حامد پاکدل سال گذشته آل کثیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۹۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلومینیوم اراک ۰ - ۱ پرسپولیس

تیم های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ساعت ۱۸:۱۵ امروز در ورزشگاه امام خمینی اراک به مصاف یکدیگر رفتند. 

ترکیب تیم فوتبال آلومینیوم اراک 

 احمد گوهری، احسان قهاری، مهدی لیموچی، جهان‌کهن، مهران موسوی، یونس اکبرپور، نوروزی‌فرد، عارف حاجی عیدی، امین کاظمیان، میلاد بدرقه و لطفی

ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس

 امیررضا رفیعی، گولسیانی، کنعانی، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن، محمد خدابنده‌لو، سروش رفیعی، مهدی ترابی، مسعود ریگی، اورونوف و آل‌کثیر

دقایق حساس بازی

دقیقه ۱۰: ارونوف گل اول پرسپولیس را به ثمر رساند.

در حال تکمیل

 

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • آلومینیوم اراک ۰ - ۱ پرسپولیس
  • اعلام ترکیب پرسپولیس برای بازی با آلومینیوم
  • ساعت بازی فوتبال پرسپولیس - آلومینیوم در جام حذفی
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و آلومینیوم آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • پرسپولیس به راحتی آلومینیوم و سپاهان را شکست می دهد
  • نشست خبری پیش از بازی آلومینیوم و پرسپولیس لغو شد
  • اعلام تیم داوری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس
  • برگزای بازی پرسپولیس و آلومینیوم بدون حضور بانوان هوادار
  • برگزاری بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس بدون حضور بانوان+عکس
  • اعلام اسامی داوران یک هشتم نهایی جام حذفی/ عرب براقی قاضی دیدار آلومینیوم و پرسپولیس