Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@08:15:50 GMT

مدیر جدید حوزه علمیه مازندران منصوب شد

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۵۹۴۳۶

مدیر جدید حوزه علمیه مازندران منصوب شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،طی حکمی از طرف مدیر حوزه علمیه کشور حجت الاسلام جواد فلاح به سمت مدیر جدید حوزه علمیه مازندران منصوب و جایگزین حجت الاسلام محمود ابوترابی شد.

مراسم معارفه حجت الاسلام جواد فلاح و قدردانی از حجت الاسلام محمود ابوترابی، امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین ملکی قائم مقام حوزه‌های علمیه کشور، نماینده، ولی فقیه در مازندران، اعضای شورای استانی حوزه علمیه مازندران، مسؤولان و مدیران مدارس علمیه و همچنین سایر مدیران استانی در دفتر نماینده، ولی فقیه در ساری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نماینده ولی فقیه در مازندران در این مراسم، گفت: باید با رفع برخی مشکلات و آسیب‌ها شاهد حوزه علمیه پویا، سازنده و شکوفاتر در استان باشیم.

آیت الله محمدی لائینی با گرامیداشت ۱۳ آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی افزود: این هفته یادآور خاطره‌های گوناگون شامل تبعید تاریخی حضرت امام راحل، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و شهادت جمعی از دانش آموزان و دانشجویان است.

او ولایت فقیه را نوعی مدیریت کلان برای هدایت، ساماندهی و سرپرست امت دانست و گفت: مدیریت در اسلام نقش مهمی دارد و برای موفق شدن مدیر باید مدیریت بر نفس داشته باشد و به جهاد اکبر توجه کند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به تأخیر در معرفی استاندار مازندران گفت: اگر قرار است تغییری در استانداری انجام گیرد باید فردی مدیر و مدبر و شایسته برای این سمت برگزیده شود.

آیت الله محمدی لائینی گفت: در حوزه علمیه مازندران دارای یکسری آسیب‌هایی هستیم و باید با رفع آن شاهد حوزه علمیه پویا، سازنده و شکوفاتر باشیم.

حجت الاسلام جواد فلاح مدیر جدید حوزه علمیه مازندران نیز در مراسم معارفه خود رفتار جهادی و انقلابی و حرکت بر مبنای گفتمان انقلاب را امری مهم برشمرد و گفت: ما مسئول هستیم و باید دستاورد‌های ایجاد شده در حوزه علمیه را حفظ کنیم.

او افزود: باید تمامی دغدغه‌ها برای حوزه علمیه باشد و برای رفع مشکلات و پویایی حوزه تلاش کنیم.

حجت الاسلام جواد فلاح سابقه مدیریت مرکز خدمات حوزه علمیه مازندران را در کارنامه خود دارد.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوزه علمیه کشور حوزه علمیه مازندران نماینده ولی فقیه حوزه علمیه مازندران ولی فقیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۹۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جدید دادگستری کل استان قزوین منصوب شد

با حکم حجت الاسلام محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه، حجت الاسلام علی مصطفوی نیا به عنوان رئیس جدید دادگستری کل استان قزوین منصوب شد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، با حکم حجت الاسلام محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه، حجت الاسلام علی مصطفوی نیا به عنوان رئیس جدید دادگستری کل استان قزوین منصوب شد.

پیش از این علی شعبانی رئیس کل دادگستری قزوین بود و حجت الاسلام مصطفوی نیا پیش از این رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان بوده است.

رئیس جدید دادگستری قزوین در سابقه کاری خود دادستانی رشت را نیز در کارنامه دارد.

دیگر خبرها

  • رییس کل دادگستری قزوین منصوب شد
  • پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی
  • مشکلات فرهنگی با ارائه آمار و ارقام رفع نمی‌شود
  • منطق زنان و خانواده انقلاب اسلامی در دنیا اجرا شود
  • آیت الله کوهستانی، ستاره آسمان فقاهت ایران
  • قاضی‌القضات جدید قزوین منصوب شد
  • سفر به سومین دیار حرم اهل بیت (ع) در ایران -  بخش نخست
  • پیام مدیر حوزه علمیه یزد در پی درگذشت والده شهیدان نیرنگ (حق شناس)
  • رئیس جدید دادگستری کل استان قزوین منصوب شد
  • آینده شغلی طلبه تداوم کار انبیاء است