Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان در حاشیه این رزمایش بیان کرد: هدف اصلی این برنامه، سنجش ارزیابی و آمادگی دستگاه های اجرایی است تا در صورت قطع برق سراسری در شرایط خاص بحرانی، مولّدهای برق اضطراری وارد مدار شوند.

سید محمد حسینی نژاد با اشاره به این که رزمایش سراسری قطع برق، از سوی شرکت توانیر برنامه ریزی و ابلاغ گردیده یادآور شد: براساس اعلام مرکز فرماندهی این رزمایش، برق مراکز مهم، بدون اطلاع قبلی قطع و میزان آمادگی دستگاه های موردنظر در مواقع بحران و قطع برق، برای بهره گیری سریع از دیزل ژنراتور ارزیابی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: این رزمایش که با شعار "هفته پدافند غیرعامل؛ ایران پایدار" و با رمز "یا امام رضا علیه السلام" به صورت همزمان در شهرستان های سمنان، گرمسار و شاهرود به انجام رسید، برق ۱۲ مرکز در یک زمان خاص قطع شد.

وی گفت: براساس هماهنگی به عمل آمده از طریق ستاد راهبری رزمایش شرکت توزیع برق استان سمنان، با قطع این ۱۲ مرکز، دیزل ژنراتور هشت دستگاه اجرایی با میانگین شش الی ۱۲ ثانیه وارد مدار شده و پس از انجام موفقیت آمیز این مانور، بعد از ۲۰ دقیقه کارکرد، مجدداً برق دستگاه های مربوطه به شبکه سراسری متصل شد.

خاطرنشان می نماید: این رزمایش با حضور کارخائی، مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری و صباغ، رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان و مدیرعامل برق منطقه ای در مرکز کنترل شبکه شرکت توزیع برق استان سمنان برگزار شد.

48

کد خبر 1569068

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان سمنان استان سمنان قطع برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۹۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵ مورد تقلب با دستگاه‌های الکترونیکی در کنکور ۱۴۰۳ کشف شد

رییس سازمان سنجش گفت: ۲۵ مورد تقلب با دستگاه‌های الکترونیکی در نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ کشف شد، موارد به هیات‌های بدوی ارجاع می‌شود و معمولا کمتر از ۵ سال محرومیت برای داوطلبان ندارد.

به گزارش مشرق، عبدالرسول پورعباس، رئیس سازمان سنجش کشور امروز در حاشیه مراسم نکوداشت اساتید نمونه کشوری در مورد نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ در اردیبهشت گفت: کنکور ۱۴۰۳ یکی از ایمن‌ترین آزمون‌های سراسری بود و یا صحت کامل برگزار شد واقعاً مردم خیلی خوب با سازمان سنجش همراهی کردند و فریب بازی شبکه‌های زیرزمینی را ه داوطلبان را اغفال می‌کنند نخوردند.

وی ادامه داد: در مجموع ۲۵ مورد تقلب در ابتدای جلسه آزمون روز پنجشنبه صبح (۶ اردیبهشت) شناسایی شد که داوطلبان تلاش کرده بودند دستگاه‌های الکترونیکی با خود داخل جلسه ببرند و در لحظه شناسایی شدند.

پورعباس گقت: این دستگاه‌ها در حد دستگاه‌های جاسوسی و پیچیده بود، ولی تلاش‌های ما در مسیر اعمال امنیت به ثمر نشست. این افراد به نیروی پلیس امنیت تحویل شدند.

رییس سازمان سنجش آموزش کشور بدون اشاره به که این داوطلبان از کدام شهرستان‌ها یا استان‌ها بودند یا جنسیت داوطلبان متقلب نیز گفت: این افراد به هیات‌های بدوی و هیات‌های تجدید نظر ارجاع می‌شوند و معمولاً برای این داوطلبان محرومیت کمتر از ۵ سال نداریم.

وی در مورد زمان برگزاری مجدد آزمون سراسری نوبت اول برای آن دسته از داوطلبان سیل‌زده روز پنجشنبه گذشته نیز توضیح داد: آزمون فقط صبح روز پنجشنبه برای ابن شهرستان دوباره برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

دیگر خبرها

  • ۲۵ مورد تقلب با دستگاه‌های الکترونیکی در کنکور ۱۴۰۳ کشف شد
  • آزمون سراسری ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می شود
  • معرفی ۳۰ معلم نمونه ادارات شهرستان و مناطق سمنان
  •  آماده‌ شدن آمریکا برای حمله گسترده به یمن/ حمله یمن به ۲ ناوشکن آمریکایی و ۲ کشتی اسرائیلی/ برگزاری رزمایش دریایی 9 روزه ارتش چین/  اعلام نقض حقوق بشر توسط پنج واحد ارتش اسرائیل از سوی آمریکا
  • نماز اول وقت در ادارات اقامه شود
  • علت فرود اضطراری پرواز استانبول-تهران در ارومیه
  • دلیل فرود اضطراری پرواز استانبول تهران چه بود؟
  • حضور ۷۷۰ امدادگر برای امدادرسانی به سیل‌زدگان ۱۳ استان/ اسکان اضطراری ۳۴۴ نفر
  • چرا ادارات دولتی خود را در مسئله حجاب مسئول نمی‌دانند؟
  • امداد رسانی به بیش از ۴۸۰۰ سیل‌زده/اسکان اضطراری ۳۴۴ نفر