Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@17:12:53 GMT

گاسپرینی: به خاطر جدایی رونالدو ناراحت شدم

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۵۹۷۲۵

گاسپرینی: به خاطر جدایی رونالدو ناراحت شدم

جیان پیرو گاسپرینی، سرمربی ایتالیایی آتالانتا مدعی شد بابت جدایی کریستیانو رونالدو از یوونتوس ناراحت است.

به گزارش "ورزش سه"، آتالانتا که دو هفته قبل بازی برده مقابل یونایتد را مغلوب شد، فردا شب در برگامو پذیرای این تیم است. آتالانتا در دو دوره قبلی لیگ قهرمانان اروپا با لیورپول و منچسترسیتی روبرو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها در دو بازی مقابل تیم پپ گواردیولا یک امتیاز کسب کردند و البته قرمزها را در آنفیلد شکست دادند. جیان پیرو گاسپرینی در نشست خبری پیش از این دیدار مدعی شد یونایتد تیمی باکیفیت است و به اهداف خود در لیگ برتر خواهد رسید.

 

جیان پیرو گاسپرینی گفت: "می دانیم که از سه بازی بعدی به شش امتیاز نیاز داریم و بنابراین این مسابقه مهم است، اما تعیین کننده نیست. زمانی که با لیورپول و سیتی بازی کردیم آنها در اوج بودند. این دو تیم سبکی سازماندهی شده، محکم و با هویت مشخص داشتند.

 

 

از نظر من یونایتد مانند یک تیم در حال ساخت به نظر می رسد، اما آنها پتانسیل بالایی دارند و اگرچه ثبات ندارند، اما هنوز هم تیمی بسیار قوی محسوب می شوند. پالومینو و دمیرال هیچ مشکلی ندارند، اما جیمسیتی با مصدومیت بازو دست و پنجه نرم کرده و نمی تواند فردا شب بازی کند.

 

رویارویی دوباره با کریستیانو رونالدو؟ او یک بازیکن فوق العاده است، اما همه او را می شناسند. رونالدو او در منچستریونایتد خیلی خوب عمل کرده و البته در دوران حضور در یوونتوس به رشد سری آ نیز خیلی کمک کرد. شخصا از بازگشت او به انگلیس ناراحت شدم، زیرا همیشه دوست دارم با بهترین بازیکنان در لیگ ایتالیا روبرو شوم.

 

اوله گونار سولسشر سال گذشته اگرچه با یونایتد دوم شد، اما به نظر من کار مهمی انجام داد. منچستریونایتد پتانسیل بالایی دارد و تنها ثبات ندارد، اما آنها در لیگ برتر نیز به اهداف خود خواهند رسید."

جیان پیرو گاسپرینی منچستر یونایتد کریستیانو رونالدو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد کریستیانو رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۹۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سانچو: فکر به یونایتد نه، فقط دورتموند و سی‌ال!

به گزارش "ورزش سه"، بروسیا دورتموند امشب با نمایشی عالی از سوی بازیکنانش پاری سن ژرمن را با نتیجه ۱-۰ شکست داد. تک‌گل زردپوشان را نیکلاس فولکروگ روی پاس زیبای نیکو اشلوتربک به ثمر رساند تا زردپوشان گام بزرگی برای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان بردارند.

یکی از بهترین بازیکنان زمین در بازی امشب جیدون سانچو بود که به عقیده بسیاری از هواداران او باید به جای متس هوملز به‌عنوان بهترین بازیکن زمین شناخته می‌شد.

با این حال سانچو پس از پیوستن قرضی از یونایتد به دورتموند و بازگشت به این باشگاه، در حال سپری کردن روزهای خوبی است. او پس از پایان بازی در مصاحبه‌ای از احساس فعلی‌اش گفت.

او گفت:«من در ۱۷ سالگی به اینجا آمدم، بنابراین این باشگاه از روز اول به من کمک کرده است. من همیشه تمام توانم را برای این تیم و این هواداران فوق‌العاده به کار می‌گیرم. واقعا احساس خاصی است و نمی‌توانم آن را با کلمات وصف کنم.

حتی تصور اینکه بتوانیم قهرمان چمپیونزلیگ شویم به ما احساس خاصی می‌دهد. ما هیجان زیادی برای دور برگشت و رفتن به فینال داریم. مطمئن باشید بهترین نمایش‌مان را در بازی برگشت خواهید دید.»

سانچو همچنین در پاسخ به سوالی در این مورد که فصل آینده در دورتموند خواهد ماند یا به یونایتد بازخواهد گشت، گفت:«واقعا نمی‌دانم. در حال حاضر به این موضوع فکر نمی‌کنم و تمام تمرکزم را بر روی ادامه فصل با دورتموند و موفقیت در چمپیونزلیگ گذاشته‌ام.»

دیگر خبرها

  • هویلوند: فرناندز یک کاپیتان فوق العاده است؛ انتقادات از او منصفانه نیست
  • الساندرو دل پیرو: بازیکنی با کیفیت سانچو باید به منچستریونایتد برگردد
  • کنایه دورتموند به یونایتد: از سانچو عذرخواهی کنید!
  • سانچو: فکر به یونایتد نه، فقط دورتموند و سی‌ال!
  • اوسمار: شانس رسیدن به صدر جدول را از دست دادیم/ هواداران مثل ما ناراحت هستند
  • خوشحالی شدید میکا ریچاردز از حضور دل پیرو به جای کرگر در برنامه کارشناسی بازی دورتموند و پاری سن ژرمن / فیلم
  • نویدکیا: چه زمانی گفتم کار خارق‌العاده‌ای کردم؟ شما خودتان را ناراحت نکنید!
  • انتقادات پهلوی به قاجاریان به‌خاطر امتیازدادن به بیگانگان!
  • کار تن‌هاخ در یونایتد با اخراج رونالدو تمام شد!
  • ستاره یونایتد: بکام منبع الهام من است