Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - برگزیدگان پانزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی مریوان با حضور مسئولان و داوران مشخص شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  مریوان ، مراسم اختتامیه پانزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی مریوان ظهر امروز با حضور مسئولان کشوری و استانی، مردم، هنرمندان عرصه تئاتر و گروه‌های شرکت‌کننده با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این شهر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بر اساس اعلام هیئت داوران، فهرست برگزیدگان بخش‌های مختلف کودک و نوجوان، دگرگونه‌های اجرای و ویژه ایثار و شهادت جشنواره تئاتر خیابانی مریوان به شرح ذیل اعلام شد:

نمایش تصمیم سمندر به کارگردانی مسعود کردی از بروجرد به عنوان اثر برگزیده در بخش کودک معرفی و با اهدای  تندیس و مبلغ نقدی تجلیل شد؛از نمایش سبزک و مبارک به کارگردانی مهدی ملکی از تهران با اهدای لوح تقدیر و مبلغ نقدی تقدیر شد.

بر اساس اعلام هیئت داوران به دلیل خلاقیت و نوآوری در بخش دگرگونه‌های نمایشی از گروه‌های شرکت‌کننده بدون اولویت به هر سه گروه نمایش کروکی به کارگردانی علی زیستی از کرمانشاه، نمایش ژانو به کار گردانی فرزاد حسن‌میرزایی از بانه، نمایش دلدار دلبار به کارگردانی مهدی روز بهانی از تهران با لوح تقدیر و مبلغ نقدی تقدیر شد.

نمایش یادآوری به کارگردانی کورش نیک‌پیام از اصفهان در بخش ویژه ایثار و شهادت به عنوان اثر برگزیده انتخاب و با اهدای  تندیس و مبلغ نقدی تجلیل شد؛ لوح تقدیر و جایزه نقدی به نمایش خاتون به کارگردانی مهرداد حواسی‌پور از ایلام اهدا شد.

نمایش مفرد غایب به کارگردانی هادی کیانی از استان اصفهان شهرستان خمینی شهر، نمایش پینوکیو به کارگردانی سعید خیرالهی از استان ایلام شهرستان دهلران، نمایش کورپه شیرین به کارگردانی آقای سعید ذبیحی از استان کرمانشاه و نمایش درشکه برسیه‌کان به کارگردانی آقای مختار محمدی از مریوان در بخش منتخب ایثار و شهادت مورد تقدیر قرار گرفتند.

براساس این گزارش؛ هیئت داوران به پاس قدردانی از تلاش و کوشش هنرمندان شاهد و ایثارگر حاضر در جشنواره با اهداء لوح تقدیر و جایزه نقدی از مالک آبسالان بازیگر نمایش طوطی و بازرگان از استان ایلام، محمد روزبهانی کارگردان نمایش دلدار دلوار از استان تهران، احمد آژنده بازیگر نمایش اسطوره  و علیرضا شمس کارگردان نمایش چند امضا بر تنگ بلور از استان اصفهان و بهاره سعیدی‌پناه کارگردان نمایش برای یک لایک از استان کرمانشاه تقدیر کرد.

در بخش طراح و ایده‌پردازی، مرجان موسی‌نژاد طراح و ایده‌پرداز نمایش خصوصی، مهدی ملکی طراح و ایده‌پرداز ماشین مشتی ممدلی، امیر امیری ارتباط چشمی با مادر و وحید درویشی مرگ بازی دروغ‌های حقیقی به عنوان نفرات برتر شناخته شدند؛ همچنین در بخش تحقیق و پژوهش بخش آیینی جشنواره نیز ضمن تقدیر از سیدفریدون احمدی برای نمایش گولی، مجتبی مقدم به عنوان کسب رتبه اول تجلیل شد.

پانزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی مریوان| استاندار کردستان: جشنواره تئاتر خیابانی مریوان نباید به هیچ وجه تعطیل شودپانزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی مریوان|تئاتر خیابانی مریوان شور و نشاط اجتماعی ایجاد کرد

در بخش طراحی فضا، کژال راست‌بین برای نمایش دروشکه برسیه‌کان؛ احمد صمیمی برای نمایش pov و افشین خدری و فراز کاظمی برای نمایش باجه تلفن به ترتیب حائز رتبه اول تا سوم شدند.

جایزه اول طراحی لباس را نادره حیدریان در نمایش طوطی و بازرگان، جایزه دوم سیاوش عبداللهی در نمایش مرغ همسایه غاز نیست و جایزه سوم را آدینه رحیم‌نژاد در نمایش اسطوره دریافت کردند.

در بخش طرح و ایده نیز مختار محمدی برای نمایش دروشکه برسیه‌کان، هما پرسیان برای نمایش pov و حیدر رضایی برای نمایش طوطی و بازرگان به ترتیب حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند.

در بخش موسیقی نیز محمد نادری در نمایش سمفونی برای عبور حائز رتبه اول، امین آبسالان برای نمایش طوطی و بازرگان رتبه دوم و محمد اسلامی و محمد نریمانی در نمایش پارامتر حائز رتبه سوم شدند.

در بخش بازیگری مرد، مصطفی کولیوندی در نمایش پینوکیو و مرغ همسایه غاز نیست حائز رتبه اول، هاشم پورمحمدی در نمایش برای یک لایک رتبه دوم و مالک آبسالان در نمایش طوطی و بازرگان به رتبه سوم دست یافت.

همچنین در بخش بازیگری زن دلارام ترکی در نمایش pov، فاطمه حسینی در نمایش رکاب‌زن و مارال ایزدبخش در نمایش 25متر آرزو، به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در بخش خردسالان نیز هلین و هاوان محمدی هر دو با بازی در دروشکه برسیکان و گندم نادری به عنوان نفرات برتر انتخاب و معرفی شدند. همچنین ضمن تقدیر از محمدرضا جعفری کارگردان نمایش هلونه، جایزه رتبه اول بخش کارگردانی آیینی به هوشیار قوامی کارگردان نمایش گولی اهدا شد.

مختار محمدی در نمایش دروشکه برسیه‌کان، احمد صمیمی در نمایش pov و مصطفی کولیوندی در نمایش مرغ همسایه غاز نیست رتبه‌های اول تا سوم بخش کارگردانی را کسب کردند.

هیئت داوران با اهدای لوح تقدیر و دیپلم افتخار از نمایش هفت خوان کاری از هنرمندان یزدی و از گروه ماهیان عاشق توانخواهان نیز بصورت ویژه تجلیل شد.

انتهای پیام/484/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پانزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی مریوان کارگردان نمایش مبلغ نقدی لوح تقدیر برای نمایش اول تا سوم حائز رتبه رتبه اول تجلیل شد نمایش pov

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۹۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره طنز و رسانه برگزیدگانش را شناخت

برگزیدگان بخش‌های کاریکاتور، شعر طنز، داستان کوتاه طنز، نثر طنز و طنز چندرسانه‌ای هشتمین جشنواره طنز و رسانه «طنزپهلو» معرفی شدند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نفرات اول تا سوم برگزیدگان پنج بخش اصلی جشنواره «طنزپهلو» اعلام و تقدیر شدند.

اسامی برگزیدگان هشتمین دوره جشنواره «طنزپهلو» به شرح زیر است:

در بخش داستان طنز: 

ایمان ابیلی جایزه نفر چهارم، تقدیرنامه و جایزه دو میلیون تومانی را به خود اختصاص داد.

جایزه نفر سوم این بخش که تقدیرنامه،تندیس جشنواره و ۵ میلیون تومان بود به وحید حاج سعیدی از استان گلستان رسید.

نفر دوم مریم ابراهیمی از قم بود که جایزه ۷ میلیون تومانی این بخش را دریافت کرد و جایزه اصلی این بخش که تقدیرنامه، تندیس و جایزه ۱۰ میلیون تومانی بود به سعید قلی‌زاده از آذربایجان شرقی رسید. 

در بخش شعر طنز: 

علی سلیمیان از اصفهان در رتبه چهارم قرار گرفت. علی‌اکبر مدرس‌زاده از استان البرز در رتبه سوم، سعید زینلی‌زاده از کرمان در رتبه دوم و محمدحسن صادقی از تهران در رتبه اول قرار گرفت.

در بخش نثر طنز: 

افشین محمدی از کرمانشاه در رتبه چهارم، محمد زندی از تهران در رتبه سوم، محمدرضا زروندی از قم در رتبه دوم، عباس احمدی از قم در رتبه نخست قرار گرفتند.

در بخش کاریکاتور و کارتون: 

محمدعلی رجبی از اصفهان در رتبه چهارم، سالار عشرت‌خواه از آذربایجان شرقی در رتبه سوم، حسن امیدی از تهران در رتبه دوم، هیبت احمدی در رتبه اول قرار گرفتند.

در بخش طنز چندرسانه‌ای: 

سیدمحمد جواد کیش‌بافان از خراسان رضوی در رتبه چهارم، محمدمهدی رضایی از خراسان رضوی در رتبه سوم، مصطفی صاحبی از تهران در رتبه دوم و سیدحمید علیزاده از خراسان رضوی در رتبه قرار گرفتند.

در پایان مراسم رسول نجفیان و ناصر وحدتی (خواننده محلی) چند قطعه موسیقی اجرا کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تئاترحوزه هنری استان به جشنواره سراسری بچه های مسجد راه یافت
  • راهیابی هنرمندان کهگیلویه و بویراحمدی به جشنواره تئاتر مسجد
  • جشنواره طنز و رسانه برگزیدگانش را شناخت
  • الهام چرخنده به تئاتر برگشت
  • سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی به شناخت ابعاد شخصیت امام رضا (ع) نزدیکتر شد
  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر «بچه‌های مسجد»
  • معرفی هیئت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • اضافه‌شدن ۶ نمایش به جشنواره تئاتر رضوی برای اجرا در دهه کرامت
  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • شش نمایش همراه جشنواره تئاتر رضوی شدند