Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، این هفته از رقابت ها قرار بود جمعه ششم آبانماه  برگزار شود که به سبب باتلاقی بودن پیست مسابقات و ضرورت حفظ  سلامت اسب ها و چابکسواران امروز برگزار شد.

در دور نخست رقابت های این هفته، اسب‌های نژاد ترکمن (سه ساله) برای مسافت هزار متر  وارد دپار شدند که یونس انفاس با اسب تاخته رستم خانی  زودتر از سایرین از خط پایان عبور کرد و قهرمان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دور، سراج الدین اندروا  با اسب چیتاگز و کمال دالیجه عطلا  با اسب خاطره صوفیان  به ترتیب دوم و سوم شدند.

دومین دور این مسابقات در مسافت هزار متر بین اسب‌های نژاد ترکمن (۲ساله) برگزار شد که عبدالحلیم قبادی با اسب مهیا صداقت اول شد و یونس اورکلی  با اسب مادران  و نیما پقه  با اسب ظهور به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

در رقابت ۱۲۰۰ متری دور سوم میان اسب‌های نژاد دوخون (بیش از سه ساله) هندیکاپ کلاس چهار ، محمد امین توماج با فیکا  زودتر از خط پایان عبور کرد و مقام های دوم و سوم را به ترتیب سراج الدین اندروا  با اسب آی نوا  و محمد خوجملی با اسب رگنار کسب کردند.

در دور چهارم اسب‌های نژاد ترکمن  (بالای سه سال) در کلاس هفت وارد دپار شدند که عبدالحلیم قبادی  با اسب من راکت قهرمان  این دوره هزار متری شد، عنوان دوم به محمد امین توماج با اسب آتلانتیس رسید و یونس اورکلی با اسب پراگ  سوم شد.

همچنین در رقابت دور پنجم بین اسب‌های  نژاد دوخون (بیشتر از سه ساله) هندیکاپ کلاس یک آرمین آق آتابای با اسب تاوانورا زودتر از خط پایان هزارو ۲۰۰ متر  گذشت و اول شد و نورمحمد بهادر با اسب ولوت و یونس اورکلی با اسب ماه تیپ به ترتیب دوم و سوم شدند.

دور ششم رقابت در مسافت هزار و ۲۰۰ متر  و میان اسب‌های نژاد دوخون (بیشتر ازسه ساله) هندیکاپ کلاس ۶ بود که در پایان محمد خوجملی با اسب سیمبا قهرمان شد ، اسب باسکار با چابکسواری محمد امین توماج دوم شد و امیر مختومی  با اسب ترانه حکیم  سوم شد.

 در این هفته از مسابقات ۱۶ راس اسب به تصمیم دامپزشک میدان از حضور در رقابتها منع شدند.

حدود یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال جایزه به مالکان چابکسواران و مربیان اسب‌های برتر پرداخت شد.

مسابقات اسبدوانی در استان گلستان هر ساله در شهرستان‌های گنبدکاووس، آق قلا و بندرترکمن برگزار می‌شود.

برچسب‌ها استان گلستان سوارکاری آق قلا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان گلستان سوارکاری آق قلا استان گلستان سوارکاری آق قلا اسب های نژاد دوم و سوم سه ساله سوم شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۹۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس کرمان قهرمان لیگ برتر هندبال شد

تیم هندبال مس کرمان، در فاصله ۳ هفته به پایان مسابقات لیگ برتر، قهرمان شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ‌روابط عمومی فدراسیون هندبال؛ صنعت مس کرمان با کسب نوزدهمین پیروزی خود و 40 امتیاز سه هفته مانده به پایان سی و شششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور تاج قهرمانی را بر سر نهاد. 

عصر امروز و در هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال صنعت مس کرمان با شکست زغال سنگ طبس در خانه خود، با کسب نوزدهمین پیروزی پیاپی خود، کاپ قهرمانی لیگ برتر هندبال را به کرمان برد. 

نارنجی‌پوشان در این دیدار با عملکردی بهتر نسبت به حریف سرشناس خود، توانستند با پیروزی 24 -32 در میان هواداران خود جشن قهرمانی بگیرند. 

صنعت مس با این پیروزی اختلاف امتیاز خود را با تیم دوم و سوم جدول رده‌بندی به 7 رساند تا سه هفته مانده به پایان لیگ قهرمانی خود را قطعی کند. 

صنعت مس در هفته بیستم لیگ برتر هندبال مهمان پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد است. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رسمی؛ لسترسیتی قهرمان چمپیونشیپ در فصل 2023/24
  • مس کرمان قهرمان لیگ برتر هندبال شد
  • گواردیولا: با یک تساوی منچسترسیتی، آرسنال قهرمان لیگ برتر خواهد شد
  • پایان رقابت‌های ووشوی استان قم
  • تاج طلسم تاریخی علیه فوتسال زنان را شکست؛ دلتنگی برای جام ملت ها به پایان رسید
  • رقابت سانداکار قمی در مسابقات استانی
  • ۵ رقیب قالیباف در کرسی ریاست مجلس /تندروها به صف شدند /وزیر احمدی نژاد هم هست
  • سیتی شماره دو با گواردیولای شماره دو: صعود!
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر
  • ساعت پخش بازی پاری‌سن‌ژرمن و لوآور امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳