Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-01@16:33:07 GMT

قطع همکاری پی اس جی با سرخیو راموس

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۶۰۰۰۰

قطع همکاری پی اس جی با سرخیو راموس

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شب گذشته بود که نشریه لوپاریزین در وبسایت خود خبر از احتمال فسخ قرارداد سرخیو راموس داد. راموس در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پس از سال‌ها حضور در رئال مادرید از این تیم جدا شده و به عنوان بازیکن آزاد به پاری سن ژرمن ملحق شد اما از آن زمان به دلیل مصدومیت قادر به حضور در میدان نبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

طولانی شدن روند مصدومیت این بازیکن باعث شده که نگرانی‌هایی برای مدیران پی اس جی ایجاد شود و به نظر می‌رسد که آنها دیگر نسبت به آینده این مدافع در پارک دو پرنس خوش‌بین نیستند.

 

قرار بود او دو هفته پیش در فهرست پی اس جی قرار بگیرد اما پزشکان باشگاه در این مورد تردید داشتند و برای وی ۱۰ روز تمرین بیشتر را توصیه کردند. این مدت سپری شده ولی هنوز خبری از راموس نیست در حالی که او ۱۵ میلیون یورو دستمزد می گیرد.

شب گذشته در برنامه ال چیرینگیتو، خبرنگار و دوست نزدیک به راموس ادعا کرد که کاپیتان سابق رئال از شنیدن این خبر بهت زده است. او البته می داند که لوپاریزین نشریه نزدیک به پی اس جی است و خبر منتشر شده قطعا از سوی یکی از مسئولان رده بالای باشگاه به این نشریه اعلام شده و نمی تواند کذب باشد.

راموس معتقد است که اگر قراردادش فسخ شود، توهین بزرگی به وی محسوب می شود و با اعتبار وی بازی خواهد شد در حالی که او اطمینان دارد قادر است به زودی در تمرینات پی اس جی حاضر باشد و حتی در بهترین فرم به میدان نیز برود.

باید دید در روزها و هفته های آتی چه تغییری در شرایط سرخیو راموس رخ خواهد داد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سرخیو راموس پی اس جی پی اس جی سرخیو راموس پی اس جی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۰۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش ایران به ادعای مجدد کویت درباره میدان آرش

آفتاب‌‌نیوز :

کنعانی ضمن تاکید بر حق جمهوری اسلامی ایران در این میدان مشترک بر اساس حقوق تاریخی و سوابق مذاکرات فیمابین اضافه کرد: همانند قبل از طرف کویتی برای دستیابی به توافقی پایدار که مبتنی بر همکاری‌های دوستانه و منافع مشترک باشد، دعوت به عمل می‌آوریم.

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: صدور بیانیه‌های تکراری و طرح ادعای یک‌جانبه، از منظر حقوقی هیچ حقی برای دولت کویت ایجاد نخواهد کرد و به مقامات این کشور توصیه می‌کنیم از تکرار توسل به روش‌های بیحاصل سیاسی و رسانه‌ای در ارتباط با موضوع حقوقی و فنی میدان مشترک آرش خودداری کنند.

کنعانی تاکید نمود: جمهوری اسلامی ایران همواره با اعتقاد به اصل حسن نیت، تعاملات منطقه‌ای را رصد نموده و از دولت‌های ثالث می‌خواهد در مسیر تحقق عینی اصل حسن نیت و ارتقاء روابط و همکاری‌ها گام بردارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • واکنش ایران به ادعای مجدد کویت درباره میدان آرش
  • واکنش کنعانی به تکرار ادعای یک‌جانبه کویت درباره میدان آرش
  • راموس مبهوت درخشش ستاره رئال شد (عکس)
  • برتری 4-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا با بریس سرخیو راموس و کریستیانو رونالدو (2014/4/29) / فیلم
  • برای پیروزی به میدان می رویم/فوتبال ایران یا مشکل مهاجم روبرو است
  • امضای تفاهم‌نامه‌ همکاری شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی
  • امضا تفاهم‌نامه‌ همکاری شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی
  • شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی تفاهم‌نامه‌های همکاری امضا می‌کند
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد
  • راموس گوش ستاره سابق رئال را کشید!