Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان با اشاره به اجرای ۱۰۵ طرح اثرگذار اقتصادی در استان تاکید کرد: عزم مدیران استان برای برداشتن موانع پیش روی این طرح ها و به ثمر نشستن آنها جدی است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، ظاهر پورمجاهد در جلسه بررسی طرح‌های سرمایه گذاری استان همدان، اظهار داشت: برخی از این طرح ها در مسیر احداث با موانع و مشکلاتی مواجه می شوند برخورد که نیاز به حمایت و توجه ویژه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: برخی از این طرح ها هم با کمبود منابع مالی و برخی دیگر در زمینه زیرساخت دچار مسائلی شده اند که حل و فصل آنها در راس برنامه های تیم اقتصادی استان قرار گرفته است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان گفت: از این میان طرح هایی که در شهرکها و نواحی صنعتی در حال  اجرا هستند به لحاظ تامین زیرساخت و امکانات لازم برای سرمایه گذاری، مشکلات کمتری دارند.

پورمجاهد خاطرنشان کرد: از ۱۰۵ طرح موثر در اقتصاد استان همدان ۳۰ طرح در بخش صنعت و معدن، ۳۶ طرح مربوط به حوزه کشاورزی، ۲۶ طرح در زمینه گردشگری و صنایع دستی، ۶ طرح مربوط به مراکز بین رفاهی بین راهیٰ، ۲ طرح متعلق به شهرداری و هفت طرح نیز در عرصه زیرساختهای شهرکهای صنعتی در حال اجرا است.

به گفته او، استقرار صنایع جدید در شهرکها و نواحی استان همدان رشد فزاینده ای در سال جاری داشته و این مهم حکایت از رونق کسب وکار در بخش تولید استان دارد.

پرداخت تسهیلات جدید به تولیدکنندگان استان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان تصریح کرد:‌ بخش عمده ای از این طرح های اثربخش، در دهه فجر امسال افتتاح شده و بی تردید تعدادی زیادی از نیروی جوان استان می توانند در این واحدها مشغول بکار شوند.

وی همچنین از ارائه تسهیلات جدید به واحدهای در حال تولید استان خبر داد و گفت: تسهیلات رونق تولید هم اکنون به صاحبان واحدهای تولیدی که نیازمند سرمایه در گردش و ثابت هستند، پرداخت می شود.

پورمجاهد افزود: سازمان های صمت، جهادکشاورزی و میراث فرهنگی با بروزرسانی بانک اطلاعاتی خود مشمولان دریافت تسهیلات از محل تبصره ۱۸(برنامه تولید و اشتغال) را در اختیار دبیرخانه قرار دهند تا بتوانیم به موقع سهمیه پیش بینی شده برای استان را جذب کنیم.

معاون استاندار همدان گفت: تاکنون جهاد کشاورزی ۷۰ واحد، میراث فرهنگی ۶۷ واحد و سازمان صمت نیز ۷۳ واحد از تولیدکنندگان زیرمجموعه خود را برای دریافت این نوع از تسهیلات معرفی کرده اند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان اقتصادی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۰۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایندگان کارگران همدان با شهدا تجدید پیمان کردند

همچنین نمایندگان کارگران با نماینده ولی فقیه در استان همدان نشستی صمیمی داشتند.

در این نشست نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: تلاش و کوشش کارگران در میدان اقتصادی، موجب پیشرفت و توسعه اقتصادی کشور می‌شود و موفقیت هر کشوری به میزان مدیریت آن در اقتصاد بستگی دارد.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی موثقی گفت: هر کشوری مدیریت اقتصادی داشت رشد می‌کند و اگر مدیریت اقتصادی نداشته باشد عقب می‌ماند.

او همچنین با اشاره به اینکه خداوند متعال، انسان را برای عبادت خلق کرده است، گفت: از نظر اسلام اگر عبادت ۱۰ جزء باشد ۹ جزء آن کسب حلال یا بخش اقتصاد است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان هم گفت: هم اکنون ۷۰ درصد کارگران استان حداقل حقوق را می‌گیرند.

یوسف شعبانی گفت: در استان همدان ۸۴۸ واحد مسکونی کارگری ساخته شده است و برای رفاه کارگران دنبال ایجاد زیرساخت‌های ورزشی تخصصی کارگران هستیم.

از پنجم تا یازدهم اردیبهشت هفته کار و کارگر نام گذاری شده است.

روز‌های هفته کارگر با عناوین ۵ اردیبهشت، کارگر تجدید میثاق با امام راحل ره، رهبری و شهدا، ۶ اردیبهشت، کارگر فرهنگ کار و مهارت‌آموزی، ۷ اردیبهشت، کارگر تامین اجتماعی و تکریم بازنشستگان، ۸ اردیبهشت، کارگر منزلت خانواده، زنان و جوانی جمعیت، ۹ اردیبهشت، کارگر ایمنی سلامت و بهداشت کار، ۱۰ اردیبهشت، کارگر، تشکل‌ها و مشارکت مردم و ۱۱ اردیبهشت، کارگر، ایمان، امید و همدلی نام‌گذاری شده‌است.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • تمرکز همدان بر توسعه زنجیره ارزش سفال و کشمش
  • منطقه ویژه اقتصادی «سهلان» رتبه نخست کشور را کسب کرد
  • سفر معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت خارجه به ریاض
  • بنگاه‌های اقتصادی موظف به بکارگیری نیروهای بومی رزن هستند
  • مسدود شدن مسیر‌های انحراف در تسهیلات تولید با برات الکترونیکی
  • قدردانی از معلمان و مدیران نمونه شهرستان فامنین
  • بازدید جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از واحد‌های مختلف شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی 
  • نمایندگان کارگران همدان با شهدا تجدید پیمان کردند
  • مبانی تئوری و فکری محکم اسلام علت ماندگاری انقلاب اسلامی است
  • لزوم سرعت بخشی بانک‌ها به پرداخت تسهیلات مددجویان کمیته امداد