Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید جوان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه ۵۰۰ کیلومتر از راه های روستایی شهرستان آسفالت هستند اظهار داشت: امسال اعتبار مصوب کمیته برنامه ریزی برای احداث آسفالت راه های این شهرستان ۲۱۰ میلیارد ریال بوده که تاکنون ۱۴۰ میلیارد ریال از این مبلغ تخصیص داده شده است.

وی خاطرنشان کرد: برنامه ریزی های صورت گرفته از ابتدای امسال تاکنون راه سه روستای شهرستان به طول ۴.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال آسفالت شده و طی یکماه آینده عملیات آسفالت راه ۲ روستای دیگر به طول پنج کیلومتر با ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار به اتمام خواهد رسید.

جوان اضافه کرد: اینک آسفالت راه ۴۰ روستای شهرستان واقع در سه بخش مرکزی، سرحد و قوشخانه به طول ۱۰۰ کیلومتر در دست اجرا است که عملیات آن از ابتدای سال جاری آغاز شد و اتمام آن بستگی به تخصیص اعتبارات دارد.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شیروان گفت: با بهره برداری از طرح های مزبور، سه هزار خانوار روستایی مشتمل بر ۱۲ هزار نفر جمعیت از خدمات راه مناسب برخورار خواهند شد.

جوان هزینه روسازی و زیرسازی هر کیلومتر از راه های روستایی شهرستان را ۱۶ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود:  اکنون شاخص آسفالت راه روستایی شهرستان، ۴۲ درصد است.

شهرستان شیروان به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی ۶۵۰ کیلومتر راه روستایی دارد که ۷۰ درصد آن در مناطق کوهستانی واقع است.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای آسفالت اعتبارات شیروان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای آسفالت اعتبارات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای آسفالت اعتبارات شیروان میلیارد ریال آسفالت راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۰۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه

محمدجواد خجسته مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری کرمانشاه گفت : در سال ۱۴۰۲ از محل اعتبارات سهم دهیاری‌ها و روستا‌های فاقد دهیاری در مجموع ۵ هزار و ۱۹۶ میلیارد ریال اعتبار تخصیص و به حساب روستا‌های دارای دهیاری و فاقد دهیاری واریز شده است. 

مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری کرمانشاه عنوان کرد: ۷۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال از اعتبارات عمرانی از محل اعتبارات ماده ۵۸ قانون تنظیم بخشی از مقرارت مالی دولت بوده که در سطح روستا‌های استان کرمانشاه توزیع شده است. 

خجسته اذعان کرد: در سال گذشته از محل اعتبارات قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کشور، به منظور محرومیت‌زدایی روستا‌های واجد شرایط در استان کرمانشاه، مبلغ ۲۰ میلیارد ریال اعتبار، تخصص داده شد. 

مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری کرمانشاه خاطرنشان کرد: از محل بند الف ماده ۳۸ قانون مالیات بر ارزش افزوده، واریز‌های استان، ۲ هزار و ۲۳۰ میلیارد ریال به حساب روستا‌های دارای دهیاری واریز شده که در حوزه عمرانی هزینه شده است. 

وی افزود: از محل اعتبارات تبصره ۲، اعتبارات سوخت و بند (الف) ماده ۳۹، قانون مالیات بر ارزش‌افزوده، مبلغ ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار به روستا‌های دارای دهیاری تخصیص پیدا کرده و ۷۳ میلیارد ریال در روستا‌های فاقد دهیاری توزیع شده است. 

خجسته با اشاره به عملکرد عمرانی دفتر روستایی استانداری کرمانشاه گفت: در سال ۱۴۰۲ تعداد ۴۰۶ پروژه عمرانی با هزینه‌کرد بیش از ۹۹۷ میلیارد ریال اعتبار به بهره‌برداری رسیده و عمده پروژه‌ها در قالب آسفالت، جدول‌گذاری معابر، سنگ‌فرش و… بوده است .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • برخورداری ۸۷ درصدی خانوارهای روستایی شهرستان پیرانشهر از راه آسفالت
  • ۶۰ میلیارد ریال برای ذخیره‌سازی آب شرب خواف تخصیص یافت
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • احداث ۱۳۴ کیلومتر راه روستایی در کردستان
  • بهره‌برداری از ۲۷۴ کیلومتر راه روستایی در آذربایجان‌غربی
  • آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار
  • ۱۹۱ کیلومتر از راه‌های اصلی خراسان شمالی بهسازی شد
  • شاخص بهره مندی روستا‌های کردستان از راه‌ آسفالته به ۷۵ درصد رسید
  • نیاز ۱۰۰ میلیارد تومانی اجرای طرح‌های آبرسانی شیروان
  • اجرای طرح بهسازی معابر ۱۰ روستای دامغان