Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@14:27:08 GMT

بدشانسی قائدرحمتی بعد از برد پرسپولیس (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۶۰۵۰۹

بدشانسی قائدرحمتی بعد از برد پرسپولیس (عکس)

هافبک تیم آلومینیوم در حالیکه یکی از بهترین های تیمش مقابل پرسپولیس بود به دلیل مصدومیت مجبور به ترک زمین شد.

به گزارش ورزش سه، محمود قاید رحمتی بعد از پشت سر گذاشتن یک فصل خوب در نساجی مازندران از این تیم جدا شده و به آلومینیوم اراک پیوست.

 

او اولین بازی خود را برای تیم جدیدش هفته گذشته مقابل فولاد خوزستان انجام داد و یکی از بهترین های تیم خطیبی در روزی بود که آلومینیوم موفق شد اولین برد فصل را در اهواز به دست بیاورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

با توجه به عملکرد بازی قبل، رسول خطیبی تصمیم به استفاده دوباره از قاید رحمتی در ترکیب تیمش گرفت و این بازیکن در بازی امروز مقابل پرسپولیس فیکس بود؛ هافبک آلومینیوم در نیمه اول بازی مثل تقابل با فولاد نمایش خوبی داشت و در میانه میدان چند بار با حرکات تکنیکی خود، بازیکنان حریف را به دردسر انداخت.

 

رحمتی در نیمه اول در یک برخورد نسبتا شدید با آسیب دیدگی از ناحیه دنده مواجه شد اما بازی را ادامه داد. در دقایق ابتدایی نیمه دوم اما با تشدید آسیب دیدگی، هافبک اراکی ها مجبور به ترک زمین شده و جای خود را در دقیقه 50 به امیر نوری داد.

 

مصدومیت محمد قاید رحمتی به حدی بود که با آمبولانس راهی بیمارستان شد تا مداوا روی او به صورت تخصصی انجام بگیرد. هنوز مشخص نیست که این مصدومیت تا چه اندازه جدی است.

 

 

 

محمود قائد رحمتی آلومینیوم اراک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: محمود قائد رحمتی آلومینیوم اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۰۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته بیست و پنجم لیگ برتر|توقف شاگردان نکونام در تبریز/ استقلال صدر جدول را به پرسپولیس تعارف زد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های تراکتور و استقلال در چارچوب هفته بیست و پنجم از ساعت ۱۷ در ورزشگاه یادگار امام به مصاف هم رفتند و در نهایت دو تیم به تساوی بدون گل رسیدند.استقلال با این نتیجه ۵۴ امتیازی شد و کماکان صدرنشین است، اما چشم انتظار نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان است، در صورتی که برنده آن بازی پرسپولیس باشد صدر جدول به این تیم می‌رسد. تراکتور هم ۴۱ امتیازی شد تا همچنان در رده چهارم جدول باشد.

داور: پیام حیدری

اخطار: مهرداد محمدی و زبیر نیک نفس (استقلال) ؛ سید مهدی حسینی، عارف آقاسی و مهدی عبدی (تراکتور)

گل: --------

ترکیب تراکتور: حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، ریکاردو آلوز، سید مهدی حسینی، گوستاوو واگنین، مهدی هاشم‌نژاد (۴+۹۰- سجاد آشوری)، رحمان جعفری (۷۷- مهدی عبدی) و امیر ارسلان مطهری (۶۴- امیرحسین حسین‌زاده). 

ترکیب استقلال: محمدرضا خالدآبادی، روزبه چشمی، محمدحسین مرادمند، ایمان سلیمی، صابر حردانی (۴+۹۰- جعفر سلمانی)، ابوالفضل جلالی، زبیر نیک نفس، آرش رضاوند (۸۸- امید حامدی‌فر)، جلال‌الدین ماشاریپوف (۴+۹۰- میلاد فخرالدینی)، مهرداد محمدی (۸۲- پیمان بابایی) و گوستاوو بلانکو.

در نیمه نخست بازی پایاپایی از سوی دو تیم ارائه شد و استقلال بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشت. در نیمه دوم و به خصوص در دقایق پایانی تراکتور بیشتر مالکیت توپ را در کنترل داشت و آبی‌پوشان بیشتر دفاع می‌کردند. 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تلاش ستاره قرمزها برای رسیدن به پرسپولیس
  • هوشمند برای پرسپولیس در دسترس شد
  • سپاهانی‌ها اورونوف را به چه روزی انداختند | تصاویری از پای زخمی ستاره پرسپولیس بعد از بازی حساس | داور حتی کارت زرد هم نداد
  • حسینی مثل پرسپولیس: نیمه مربیان برای من(عکس)
  • شکایت پرسپولیس از آلومینیوم رد شد
  • وحید امیری: هنوز لیگ برتر تمام نشده است
  • امیری: لیگ هنوز تمام نشده است/ تا روز آخر تلاش می‌کنیم
  • آتش‌بازی هواداران پرسپولیس در شروع نیمه‌دوم مصاف با سپاهان +فیلم
  • تساوی پرسپولیس و سپاهان در نیمه «خواب‌آور»/ ستاره‌های پوشالی
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر|توقف شاگردان نکونام در تبریز/ استقلال صدر جدول را به پرسپولیس تعارف زد