Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-02@03:20:26 GMT

پزشکیان: آتش به اختیار‌ها دامن‌گیر همه خواهند شد

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۶۰۵۹۷

پزشکیان: آتش به اختیار‌ها دامن‌گیر همه خواهند شد

آفتاب‌‌نیوز :

نماینده تبریز در مجلس، گفت: بی‌احترامی که نسبت به آیت‌الله صافی گلپایگانی انجام گرفت کار بسیار زشتی بود. بعضی می‌خواهند با رفتار‌های این چنینی در فضای مجازی جوی ایجاد کنند که کسی نتواند حرف خود را بزند. این کار‌ها با عقل و معیار‌های دینی جور در نمی‌آید.

مسعود پزشکیان نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، در خصوص جسارت اخیر به ساحت آیت‌الله صافی گلپایگانی مرجع عالیقدر بعد از صحبت‌های ایشان در دیدار با رئیس مجلس شورای اسلامی درخصوص ارتباط و تعامل با جهان، گفت: این بی‌احترامی که نسبت به آیت‌الله صافی گلپایگانی انجام گرفت، کار بسیار زشتی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یعنی ما ادعای مسلمانی می‌کنیم بعد اجازه نمی‌دهیم که یک مرجع هم حرف خود را بزند و می‌خواهیم جوی درست کنیم که نتواند حرف بزند.

وی افزود: بعضی می‌خواهند با رفتار‌های این چنینی در فضای مجازی جوی ایجاد کنند که کسی نتواند حرف خود را بزند. این کار‌ها با عقل و معیار‌های دینی جور در نمی‌آید.

پزشکیان همچنین بیان کرد: روشی که این‌ها شروع کرده بودند، برای به اصطلاح حذف مخالفان خودشان یا آن‌هایی که با این‌ها هم‌سلیقه نیستند دارد دامن خودشان را می‌گیرد. مانند همان کاری که با استاندار آذربایجانی شرقی کردند که یک فرمانده سپاه را که اکنون استاندار شده یک نفر بیاید و سیلی بزند. خیلی زشت است.

وی ادامه داد: این اصلا با هیچ عقلی جور در نمی‌آید، ولی خودش می‌گوید «من آتش به اختیارم»، این ادبیات را باید جلویش را بگیرند. همین مباحث را گفتند و نتیجه‌اش این شد که حالا یک عده دارند آتش به اختیار عمل می‌کنند و این دامن‌گیر همه خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایلنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: مسعود پزشکیان نماینده تبریز آیت الله صافی گلپایگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۰۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتوبان تهران-تبریز در کمپ استقلال افتتاح شد!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال برای مهم‌ترین بازی خود در نیم‌‌فصل ابزار کافی برای پیاده‌کردن انواع و اقسام حملات را در اختیار دارد.

علاوه‌بر اینکه آبی‌های تهران می‌توانند در این مسابقه به توانایی بازیسازی رضاوند و ماشاریپوف در میانه میدان تکیه کنند، نکونام دو مدافع ملی‌پوش و بسیار آماده این روزهای فوتبال ایران را هم در اختیار دارد.

صالح حردانی و ابوالفضل جلالی که با نمایش چشم‌گیر در لیگ بیست‌وسوم در کنار دعوت شدن به تیم ملی، کمک بسیار زیادی در به دست آمدن جایگاه کنونی استقلال کردند.

این دو بازیکن که در طول این فصل با رفت‌وبرگشت‌های متوالی خود در بازی‌ها جناحین زمین را به تصاحب خود درآوردند، امیدوارند در این بازی هم با دیکته عملکرد خود به مدافعین و وینگرهای تراکتور نمایش قابلی داشته باشند.

حردانی که در مقطعی فول‌بک راست دفاع استقلال هم بود، خیال نکونام را در نبود یامگا راحت کرد و جلالی هم این روزها تنه به تنه ریکاردو آلوز تراکتور، برای کسب عنوان برترین پاسور می‌جنگد تا سرمربی موفق استقلال با خوش‌بینی نسبت به عملکرد این دو بازیکن تیمش را در دیدار روز جمعه هدایت کند.

دیگر خبرها

  • اوزونیدیس: نمی‌دانم باید چه کار کنیم که پیروز شویم!
  • افشاگری مسعود پزشکیان درباره نقش دولت در دریافت سکه و زیرمیزی توسط پزشکان
  • کین: بلینگام سعی داشت تمرکزم را در صحنه پنالتی بر هم بزند
  • نتانیاهو دست به دامن مقامات غربی شد
  • تصویری از ۳ کاندیدای اصلی برای ریاست مجلس دوازدهم
  • ۲ تصویر جالب از گپ و گفت ۳ کاندیدای ریاست مجلس دوازدهم
  • اتوبان تهران-تبریز در کمپ استقلال افتتاح شد!
  • ریکاردو، چهارشنبه فرمانده باش!
  • آنچلوتی: گنابری شاید گل بزند، وینیسیوس هم همین‌طور
  • آرسن ونگر: هر تیمی می تواند به دورتموند گل بزند، چه برسد به پاری سن ژرمن!