Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-27@12:29:06 GMT

جزئیات نشست مشترک کمیسیون امنیت ملی با وزیر دفاع

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۶۰۶۰۴

جزئیات نشست مشترک کمیسیون امنیت ملی با وزیر دفاع

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی درباره نشست مشترک این کمیسیون با وزیر و مسوولان وزارت دفاع، گفت: وزیر دفاع در این جلسه درباره ساختارهای جدید این وزارتخانه و اقدامات انجام گرفته در مدت اخیر در  گزارشی ارائه کرد.

ابراهیم عزیزی در توضیح بازدید روز دوشنبه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: در ادامه نظارت‌های میدانی کمیسیون و جلسات مشترک با وزارتخانه‌های تخصصی مربوطه، اعضای کمیسیون با وزیر و مدیران وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح نشست مشترکی را در محل این وزارتخانه برگزار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس افزود: وزیر دفاع گزارشی از اقدامات انجام گرفته در مدت اخیر ارایه کرد، همچنین ساختارها، چارچوب و برنامه‌هایی که برای این وزارتخانه پیش‌بینی شده را بیان کرد.

عزیزی خاطرنشان کرد:‌ ساختارهای جدیدی در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح مهیا شده که وزیر درباره آنها گزارش داد و در ادامه جلسه به معارفه افرادی که در پست‌های مدیریتی منصوب شدند، پرداخت.

وی یادآور شد: اعضای کمیسیون در ادامه جلسه مشترک دیدگاه‌ها و نظرات خود را درباره تحولات دفاعی و موضوعاتی که در حوزه وزارت دفاع قابل پیگیری است، مطرح کردند.

این نماینده مجلس یازدهم ادامه داد: نشست امروز کمیسیون کاربردی بود و در راستای اهداف وزارت دفاع و کمیسیون امنیت ملی می‌تواند تعیین کننده باشد./ایرنا

منبع: فردا

کلیدواژه: نشست مشترک کمیسیون امنیت ملی کمیسیون امنیت ملی وزارت دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۰۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: غافلگیری ایران در زمان عملیات نبود، در راهبرد و تاکتیک بود

وحید جلال زاده، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: برخی به دنبال تقلیل و بی‌اهمیت جلوه دادن عملیات " وعده صادق" هستند، اما غافل از این هستند که غافلگیری در زمان عملیات نبود، بلکه در راهبرد و تاکتیک بود.

به گزارش خبرگزاری دانشجو، وی افزود: هدف از عملیات "وعده صادق" تنبیه رژیم صهیونیستی و بازنگری در ارزیابی آن‌ها از ایران بود.

جلال زاده اظهار داشت: این عملیات دوستان جمهوری اسلامی را در منطقه تجدید قوا و دشمنان را متوجه قدرت ایران کرد.

وی در پایانن تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی عملیات "وعده صادق" را عملیاتی موفق ارزیابی کرد.

دیگر خبرها

  • رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: غافلگیری ایران در زمان عملیات نبود، در راهبرد و تاکتیک بود
  • ایران و هند همکاری‌های دفاعی و نظامی را گسترش می‌دهند
  • پشت پرده حملات تروریستی در ایران و روسیه
  • حملات تروریستی در روسیه و ایران نتیجه حمایت کشور‌های غربی به ویژه آمریکا از گروه‌های تروریستی است
  • سخنگوی وزارت خارجه آمریکا استعفا کرد
  • سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به جنگ غزه از سمت خود استعفا کرد
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس برای مصوبه تشکیل سازمان سپند
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس بابت تصویب تشکیل «سپند»
  • بازدید نمایندگان مجلس از بخش‌های فضایی و موشکی وزارت دفاع
  • بازدید نمایندگان کمیسیون امنیت ملی مجلس از بخش های فضایی و موشکی وزارت دفاع / رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: پیشرفت رو به جلو صنعت دفاعی قابل مشاهده و اندازه گیری هست