Web Analytics Made Easy - Statcounter

پایان رافت روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا، در مورد شکست یک بر صفر تیم فوتبال پرسپولیس برابر آلومینیوم اراک در هفته سوم لیگ برتر اظهار داشت: آلومینیوم واقعا تیم برتر میدان بود و هیچ حرف و حدیثی در مورد این برتری نمی‌ماند. آنها عملکرد خوبی داشتند و حقشان برتری در این دیدار بود که به آن رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس عملکرد خوبی نداشت و شکست خورد.

وی در مورد دلایل شکست پرسپولیس در این دیدار اضافه کرد: روز بد پرسپولیس با روز خوب آلومینیوم همراه بود. حریف از هر نظر، دوندگی و انگیزشی، تیم خوبی بود و توانست به خوبی پرسپولیس را مهار کند. آنها راه‌های ارتباطی را به خوبی بستند به نحوی که پرسپولیس نتوانست بیشتر از سه پاس متوالی بدهد. از طرفی بازیکنانی مانند مهدی عبدی، مهدی ترابی، عیسی آل‌کثیر و احسان پهلوان به خوبی مهار شده بودند و کاری نتوانستند انجام دهند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس افزود: رسول خطیبی راهِ بردن پرسپولیس را به تیم‌های دیگر نشان داد و از این به بعد کار سختی در پیش است. امیدوارم پرسپولیسی‌ها از این شکست درس بگیرند تا از حریفان عقب نمانند. این باخت زنگ خطر به موقعی برای تیم بود.

وی در مورد اینکه پرسپولیس کار سختی برای تکرار قهرمانی‌هایش دارد، گفت: تازه اول لیگ است و نباید ناامید شد. ما  مدعی هستیم و این شکست باید درسی باشد که دوبرابر تلاش کنیم. بازیکنان باید دوچندان تلاش کنند تا این نتیجه جبران شود زیرا امتیازات اول فصل خیلی مهم است. همانطور که دیدید برخی حریفان الان تمام مسابقاتشان را بردند و نباید از آنها عقب بمانیم.

تیم فوتبال پرسپولیس عصر امروز(دوشنبه) در هفته سوم لیگ برتر به مصاف آلومینیوم اراک رفت و با نتیجه یک بر صفر شکست خورد. این نخستین شکست پرسپولیس در شروع بیست‌ویکمین دوره از لیگ برتر محسوب می‌شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پایان رافت پرسپولیس آلومینیوم اراک رسول خطیبی آلومینیوم اراک باشگاه پرسپولیس پایان رافت پرسپولیس رسول خطیبی عیسی آل کثیر مهدی ترابی مهدی عبدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۰۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره بارسا: باخت جلوی خیرونا تقصیر من بود

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امشب در دیداری خارج از خانه و مهم مقابل خیرونا متحمل شکست ۴-۲ شد. این نتیجه به معنای قطعی شدن قهرمانی رئال مادرید در لالیگا بود و سفیدپوشان پس از پیروزی ۳-۰ برابر کادیز و باخت امشب بارسا، قهرمان لالیگا شدند.

در این بازی ابتدا بارسلونا با گل آندریاس کریستنسن به برتری رسید اما ثانیه‌هایی بعد آرتم دووبیک بازی را مساوی کرد. با اینکه روبرت لواندوفسکی در ثانیه‌های پایانی نیمه اول دوباره بازی را به برتری رساند، اما در نیمه دوم خیرونا با زدن سه گل به پیروزی ۴-۲ رسید.

سرخی روبرتو که نزدیک به تمدید قراردادش با بارسلوناست، ۷۹ دقیقه در این بازی حضور داشت و عملکرد ضعیفی را به نمایش گذاشت. او پس از بازی درباره شکست امشب گفت:«تیم خوب بازی می‌کرد تا اینکه نتیجه ۲-۲ شد. من عصبانی هستم چون آن گل روی اشتباه من بود. مسئول شکست من هستم. از همه عذرخواهی می‌کنم.»

او سپس درباره احتمال نایب قهرمانی در پایان فصل گفت:«متاسفانه دیگر دست خودمان نیست. فقط باید همه بازی‌هایمان را ببریم و منتظر باشیم که خیرونا امتیاز از دست دهد.»

ستاره اسپانیایی بارسا در پاسخ به سوالی درباره عملکرد کلی تیم در بازی امشب هم گفت:«ما مستحق باخت نبودیم. ما بازی را کنترل کرده بودیم، توپ را در اختیار داشتیم. اما پس از مساوی شدن بازی اعتمادبه‌نفس آنها بیشتر شد و ما نابود شدیم.»

دیگر خبرها

  • وستهام به خاطر ستاره آرسنال به چلسی باخت!
  • پوستکوگلو: باخت تقصیر سه مهاجم تاتنهام بود
  • رافت: خیلی ها دوست دارند تمرکز پرسپولیس بهم بخورد/ سرخپوشان نباید برابر نساجی اسیر حواشی شوند
  • حمله به هم‌تیمی سردار آزمون پس از باخت در اروپا
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| اهداف متفاوت پرسپولیس و نساجی/ حفظ صدرنشینی استقلال به شرط شکست ذوب‌آهن
  • ستاره بارسا: باخت جلوی خیرونا تقصیر من بود
  • انتخاب جنجالی برای داوران پرسپولیس و استقلال در هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال؛ چراغ سبز به بلوا
  • داوران جنجالی برای سرخابی در هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال؛ چراغ سبز به بلوا
  • ایران خودرو دوباره فوتبالی شد
  • رافت: نیمکت پرسپولیس به خوبی مدیریت نمی‌شود