Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین خواجوی، مدیر اداره آب و فاضلاب بندر امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: طی اطلاع از شکستگی لوله آب در منطقه شهرک شهید صدوقی یک، نیرو‌های عملیاتی اداره به محل مذکور اعزام شدند تا نسبت به تعمیر و مرمت لوله آزبست ۴ اینچی اقدام کنند.

او با بیان اینکه تخلیه و پاکسازی در عمق ۳ خط لوله حادثه دیده و عملیات تعمیر به وسیله کلمپ استاندارد با همت و تلاش نیرو‌های عملیاتی انجام شد، افزود: از شهروندان خواهشمندیم به محض اطلاع از هرگونه حادثه در انشعابات، شبکه‌های توزیع و خطوط انتقال با سامانه ارتباطات مردمی ۱۲۲ شرکت آب و فاضلاب تماس بگیرند و در صورت قطع آب با صبر و بردباری ما را در انجام وظایف همراهی کنند تا بتوانیم در اسرع وقت مشکل مدنظر را برطرف کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خواجوی اظهار داشت: طی روزهای قبل نیز پمپ ۶ اینچ در منطقه ۱۲۸ دستگاه به دلیل نقص فنی دچار خرابی شیار‌های پروانه شده بود که با حضور کارشناسان اداره آبفا و بررسی‌های لازم عملیات تعمیر پمپ فاضلاب این ایستگاه که مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد کرده بود، با موفقیت انجام شد.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شکستگی لوله آب آب شرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۰۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید معاونت بهره‌برداری و توسعه فاضلاب از تاسیسات فاضلاب شهرستان سلماس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،احیاجاهدی در این بازدید از نزدیک موارد و مشکلات تاسیسات فاضلاب سلماس را بررسی و نسبت به رفع آنها دستورات لازم را صادر کرد.  در این بازدید مقرر شد در اسرع وقت تعمیر و اصلاح سیستم دانه‌گیر، سرویس تابلو‌برق دیزل ژنراتور، تعمیر بلوئر‌های معیوب، سیستم گرمایشی، سیستم روشنایی و دوربین‌های حفاظتی در دستور کار امور آب و فاضلاب سلماس قرار گیرد. در این بازدید امیدنژاداسد سرپرست امور آب و فاضلاب سلماس نیز با یادآوری مسائل و مشکلات بخش بهره‌برداری فاضلاب اظهار داشت: در سال گذشته با استفاده از مشارکت‌های مردمی، ۱/۵ کیلومتر شبکه فاضلاب با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال احداث شده است.

دیگر خبرها

  • همسطح سازی و نصب ۳۰ دریچه منهول فاضلاب در بندر امام خمینی
  • آمادگی ۱۰۰ اکیپ عملیاتی و پشتیبانی آبفا در سطح استان 
  • نحوه اتصال مستقیم شلنگ به لوله آب (فیلم)
  • تلاش برای حل فروکش تنش آبی و ایجاد پایداری شبکه توزیع آب در شهرستان چهارباغ
  • آمادگی ۱۰۰ اکیپ عملیاتی و پشتیبانی آبفا در سطح استان یزد
  • بارش های تهران چقدر کاهش داشته است؟ | برنامه های آبفا برای جلوگیری از هدررفت آب
  • اجرای پروژه ذخیره آب در بندر امام‌حسن بوشهر
  • اصلاح خط لوله فاضلاب و ایمن‌سازی خیابان شهیدان کاظمی انجام شد
  • بازدید معاونت بهره‌برداری و توسعه فاضلاب از تاسیسات فاضلاب شهرستان سلماس
  • هزینه ۱۰۵ میلیارد تومانی دولت به پروژه های آبفا در کردستان