Web Analytics Made Easy - Statcounter

انجمن واردکنندگان تلفن همراه از واردات ۱۸ میلیون و ۳۰۰ هزار دستگاه موبایل به کشور در یک سال گذشته خبر داد.

به گزارش ایرنا، بر اساس این آمار، از این تعداد دستگاه که وارد کشور شده، ۱۷ میلیون و ۶۴۰ هزار موبایل وارد شبکه ارتباطی کشور و مصرف شده‌اند.

‌انجمن واردکنندگان تلفن همراه اعلام کرده است: افزایش واردات تلفن همراه، متناسب با افزایش مصرف بوده و حتی در مقاطعی مصرف از واردات پیشی گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیوع کرونا و سوق پیدا کردن آموزش و کسب و کار به سمت فضای مجازی بوده است و محدودیت‌ها و تغییر سبک زندگی افراد باعث شد تا مصرف تلفن همراه در کشور افزایش یابد.

در سال ۲۰۱۸ جهان با افول فروش تلفن همراه مواجه شد اما کرونا بازی را عوض کرد. تصور این بود که تلفن همراه در آینده از نظر میزان فروش، رشدی نخواهند داشت و در یک مسیر خطی پیش خواهد رفت اما با شیوع پاندمی کرونا کل دنیا با افزایش فروش تلفن همراه مواجه شد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: تلفن همراه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۰۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزیابی میزان تشعشعات گوشی تلفن همراه در سازمان تنظیم مقررات

به گزارش خبرنگار مهر، امیر لاجورودی معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شبکه اجتماعی ویراستی در خصوص ارزیابی میزان استاندارد تشعشعی تلفن همراه گفت: برای گوشی‌های وارداتی و تولید داخل، ارزیابی میزان SAR یا استاندارد تشعشعی گوشی تلفن همراه توسط آزمایشگاه‌های مورد تأیید سازمان تنظیم مقررات انجام می‌شود.

کد خبر 6097763 هنگامه فروغی

دیگر خبرها

  • پیام اپراتور ایتالیایی برای صهیونیست‌ها: به فلسطین خوش آمدید
  • افزایش واردات محصولات دارای تولید داخل خبر خوبی نیست
  • در سال گذشته ۳ میلیارد دلار واردات بنزین داشتیم / تا دو سال آینده در همه حوزه‌های بحران خواهیم داشت
  • باورتان می‌شود این گوشی تلفن همراه، پرفروش‌ترین در جهان است؟
  • تسهیل واردات خودروهای غیر بنزینی راه کار کاهش مصرف بنزین
  • ارزیابی میزان تشعشعات گوشی تلفن همراه در سازمان تنظیم مقررات
  • واردات ۳ میلیارد دلار بنزین در سال گذشته
  • افزایش ۵۹۳ درصدی قیمت کره حیوانی از سال ۱۳۹۹/ پیش بینی قیمت طلا تا پایان سال/ انتقاد وزیر صمت از مافیای واردات خودرو/ صف میلیونی برای دریافت وام اجاره
  • اقتصاد این کشور غافلگیر شد
  • سکوت هشت‌ماهه سیاستگذار ارزی خودرو