Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام حسن باقری در گفت‌و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: یوم‌الله ۱۳ آبان یادآور روز تاریخی و سرنوشت‌ساز در ایام پیروزی انقلاب اسلامی است که حوادث متعددی در این روز رخ داده است.

وی تصریح کرد: یوم‌الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است که در این روز امت اسلامی به ویژه گروه‌های دانشجویی و دانش‌آموزی با سر دادن شعارهای انقلابی سعی می‌کنند تا انزجار و نفرت خود را از ایادی کفر و نظام استبدادی نشان دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: با توجه به شرایط کرونایی برای دومین سال متوالی راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان به صورت محدود و در مکان روباز شهیدگاه اردبیل برگزار خواهد شد تا شاهد قرائت بیانیه پایانی راهپیمایی و اعلام انزجار از آمریکا و رژیم صهیونیستی توسط امت اسلامی باشیم.

باقری افزود: در این روز تاریخی ابعاد گسترده‌ای از خیانت‌ها و شیطنت آمریکای جنایت‌کار و همدستان آنها برای ملت ایران آشکار شد و دانشجویان پیرو خط امام توانستند با تسخیر لانه جاسوسی اسناد و مدارک آشکاری را از دخالت‌های آمریکا در مسائل داخلی ایران برملا کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: بعد از گذشت ۴۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی کشور ما امروز به رغم تهدیدها و توطئه‌های رنگارنگ استکبار جهانی در اوج عزت و عظمت است و در یوم‌الله ۱۳ آبان بار دیگر انزجار خود را از استکبار و حمایتمان را از نظام اسلامی نشان خواهیم داد تا همه دنیا بفهمند که این ملت از مسیر امام و شهدا و آرمان بلند انقلاب اسلامی خسته و مأیوس نشده است.

باقری به شکسته شدن هیمنه آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه و درس عبرت برای وابستگان منطقه‌ای اشاره کرد و ادامه داد: امروز ابهت پوشالی آمریکا در منطقه شکسته شده و همه می‌دانند که دیگر دوران قلدرمعابی و زورگویی ایادی کفر به پایان رسیده و در نقطه مقابل عزت، استقلال و عظمت کشورها در سایه پشتیبانی و حمایت مردم نقطه عطف در تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی به حساب می‌آید.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل اضافه کرد: در یوم‌الله ۱۳ آبان امسال نیز به رغم شرایط کرونایی و محدودیت حضور آحاد جامعه در راهپیمایی، تلاش بر این است تا اعلام انزجار عمومی از سردمداران کفر انجام شده و پیمان و عهد مجدد با راه و آرمان بلند شهدا بسته شود.

کد خبر 5309587

منبع: مهر

کلیدواژه: راهپيمايي 13 آبان روز دانش آموز رژیم صهیونیستی بیانیه ویروس کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه آمار کرونا کرمانشاه قوه قضاییه واکسن کرونا بنزین عکس استانها جایگاه سوخت گرگان پدافند غیرعامل اردبیل ایلام یوم الله ۱۳ آبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۰۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی جمعی از بانوان آستارایی در حمایت از طرح نور فراجا

دریافت 23 MB

به گزارش خبرنگار مهر، جمعی از بانوان شهرستان آستارا با اجتماع در مزار شهدای این شهرستان مسیر مزار شهدا تا حسینیه بازارچه ساحلی را با دادن شعارهایی در حوزه حجاب و عفاف و با پای پیاده پیموده و با اهدای گل به ماموران فراجا از آنان برای اجرای طرح نور تقدیر کردند.

کد خبر 6093669

دیگر خبرها

  • راهپیمایی جمعی از بانوان آستارایی در حمایت از طرح نور فراجا
  • انتخابات دور دوم در کرمانشاه به‌صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • با ورود هلدینگ خلیج فارس؛ اختیارات خطیر در استقلال محدود شد
  • خیزش بزرگ دانشجویان بیان انزجار از تحرکات حمایتی حاکمان امریکایی و اروپایی است
  • جنبش های دانشجویی اخیر ریشه در فطرت های بشری دارد
  • راهپیمایی تکریم حجاب و عفاف در شاهرود برگزار می‌شود
  • بهره برداری از طرح آبرسانی سد کوثر به شهرستان بهمئی تا آبان ماه
  • آئین نکوداشت آیت الله موسوی جزایری برگزار می شود
  • فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد
  • همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی حضرت آیت الله خامنه‌ای در قم برگزار می شود