Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-29@16:17:08 GMT

۶ دلیل «هاآرتص» برای زوال رژیم صهیونیستی

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۶۰۹۰۸

۶ دلیل «هاآرتص» برای زوال رژیم صهیونیستی

 روگل الفر، تحلیلگر صهیونیستی امروز دوشنبه در تحلیلی جسورانه که خارج از اجماع ملی صهیونیستی تلقی می‌شود و طی یادداشتی در روزنامه هاآرتص منتشر شد، تاکید کرد که رژیم صهیونیستی گواهی فوت خود را امضا کرده است و تنها باید منتظر زمان آن ماند.

ابه گزارش ایسنا، ین تحلیلگر دلایل نابودی و حذف رژیم صهیونیستی از روی نقشه جهان را برشمرد و گفت، اولین عامل این است که این رژیم، دولت آپارتاید و یک دولت دو ملیتی است زیرا اکثریت جمعیت آن را یهودیان تشکیل می‌دهند و بیشترشان از تداوم اشغال مناطق فلسطینی حمایت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها نه تنها از اشغالگر حمایت می‌کنند بلکه به منظور نهادینه شدن رژیم صهیونیستی با این رژیم همکاری نیز می‌کنند. یهودیان به صورت تئوری و عملی به حمایت خود از اشغالگر ادامه خواهند داد.

وی معتقد است که فلسطینی‌ها ضعیف‌تر از آن هستند که بتوانند واقعیت را تغییر دهند. آنها اگر دست به انتفاضه سوم بزنند ارتش اشغالگر با بهره برداری از برتری خود آنها را سرکوب خواهد کرد و جهان به اندازه کافی رژیم صهیونیستی را تحت فشار قرار نخواهد داد که دست از اشغالگری بردارد. رژیم صهیونیستی ددمنش و وحشی است و خیلی وقت است که یهودی و صهیونیستی نیست.

این نویسنده که به چپگرا بودن معروف است، گفت، دلیل دوم این زوال رژیم صهیونیستی را جنبش حمایت از بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی دانست جنبشی که نژادپرست، فاشیسم و ضد دموکراتیک است و از این رهبر متهم به تخلفات کیفری خطرناک حمایت می‌کند، رهبری که ایدئولوژی‌های دیکتاتوری خود را پنهان نمی‌کند.

وی دلیل سوم این زوال را خودمختاری یهودیان تندرو دینی و فکری در داخل رژیم صهیونیستی دانست و گفت، آنها نه کار می‌کنند و نه تولید می‌کنند؛ اما رژیم صهیونیستی از آنها حمایت مالی می‌کند. آنها باری بر دوش این رژیم هستند.

دلیل چهارم از نگاه این نویسنده، می‌تواند مشکل کیفیت محیط زیست باشد. از نظر او اراضی اشغالی شلوغ، پر از زباله و آلودگی و بیش از حد گرم است و همه این مسائل محیط مناسبی را برای حامیان فاشیست نتانیاهو فراهم می‌کند.

وی پنجمین دلیل را تضاد فرهنگی در جامعه صهیونیستی، فقدان گفت‌وگو به ویژه در رسانه‌های اجتماعی و کثرت برنامه‌های تفریحی در شبکه‌های تلویزیونی عنوان کرد تا جایی که تقریبا هیچ گونه نقد و انتقادی در برنامه‌های تلویزیونی مشاهده نمی‌شود.

این تحلیلگر صهیونیستی آخرین دلیل زوال رژیم صهیونیستی را جنگ می‌داند که در اثر آن حزب‌الله لبنان، ایران و حماس هزاران موشک را روانه اراضی اشغالی خواهند کرد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۰۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشگاهیان کردستانی در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا

به گزارش خبرنگار مهر، تجمع دانشجویان دانشگاه کردستان ظهر یکشنبه همزمان با برپایی تجمع دانشگاهیان سراسر کشور در حمایت از خیزش دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا و اروپا و محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، در محوطه دانشگاه کردستان برگزار شد.

در این تجمع دانشجویان فریاد «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سردادند و حمایت خود را از خیزش‌های دانشجویی در آمریکا برای دفاع از مردم مظلوم غزه اعلام کردند.

دانشجویان و اساتید دانشگاه کردستان در این تجمع جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند و تمامی اتفاقات فلسطین و غزه را اقدامی غیرانسانی و وحشیانه از سوی این رژیم غاصب برشمردند.

در این مراسم حجت الاسلام عجم معاون دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کردستان به سخنرانی پرداخت.

گفتنی است؛ دانشگاه‌های آمریکا از هفته گذشته شاهد اعتراضات سراسری دانشجویان و اساتید در اعتراض به سیاست‌های حمایتی دولت از رژیم صهیونیستی در جنگ با غزه هستند.

کد خبر 6091064

دیگر خبرها

  • حمله موشکی به کشتی مرتبط با رژیم اسرائیل
  • ویژگی‌های «عملیات وعده صادق» چه بود؟
  • تجمع دانشجویان کرمانی در محکوم کردن رژیم صهیونیستی
  • ستاره رژیم صهیونیستی در جهان رو به افول است
  • تجمع دانشگاهیان استان سمنان برگزار شد
  • تجمع دانشگاهیان کردستانی در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا
  • هاآرتص: اسرائیل دانشگاه‌های آمریکا را از دست داده است
  • پاسخ حزب‌الله کوبنده خواهد بود/ با جنگ به جایی نخواهید رسید
  • حمایت دانشگاه امیرکبیر از دانشجویان آمریکا در حمایت از غزه
  • هاآرتص: ما «عنصری نامطلوب» هستیم/ تحریم فرهنگی اسرائیل در سراسر جهان رو به گسترش است