Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، آیت الله «حبیب الله شعبانی موثقی» عصر دوشنبه در دیدار با جمعی از دانش آموزان بسیجی و نخبه برتر استان همدان افزود: دشمن امروز بر موضوع سبک زندگی تمرکز کرده است و شما به عنوان یک جوان بسیجی باید در مقابل دشمن بایستید و اجازه ندهید تا دیگران برای شما فکر کنند.  

وی با تاکید بر اینکه جوان بالغ، عاقل و انقلابی رفتارش متأثر از رفتار دیگران نخواهد بود، عنوان کرد: شما برای خودتان دارای جایگاه و شخصیتی والا هستید و باید سعی کنید هم استقلال و هویت خود را حفظ کنید و هم دوستان خود را در این راه دعوت و ترغیب کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه همدان با بیان اینکه امروز جوانان و نوجوان برجسته ‌و بی‌نظیری در جمهوری اسلامی وجود دارند که می‌توانند در تعاملات ملی و بین‌المللی تاثیرگذار باشند ابراز امیدواری کرد که بسیج دانش آموزی و مجموعه آموزش و پرورش حمایت‌های لازم برای ارتقا مسایل کیفی و کمی دانش آموزان را به صورت ویژه در دستور کار قرار دهند.

وی با تاکید بر لزوم شنیده شدن خواسته های جوانان و نوجوانان توسط مسئولان و مدیران، یادآوری کرد: باید به نسل جوان اعتماد کنیم زیرا اگر به دنبال انجام کار تربیتی هستیم باید به لوازمات آن نیز پایبند باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: هیچ فضیلتی در عالم به اندازه عدالت مهم نیست و اهمیت عدالت تا جایی است که خداوند اساس و بنیان آسمان و زمین را عدالت عنوان کرده‌ است.

آیت الله شعبانی موثقی، عدالت را مسأله اساسی و یکی از مهمترین نیازهای بشر عنوان کرد و افزود: عدالت یکی از کمبودهای جامعه بشری است و لذا حضرت حجت(عج) نیز برای تحقق عدالت و رفع این خلا ظهور می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: تحقق عدالت کامل، بدون معصوم در جامعه امکان پذیر نیست لذا باید همه ما با به کار گیری تلاش برای تحقق عدالت در جامعه حرکت کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان تصریح کرد: ورود جوانان به مجموعه بسیج به این معنی است که آنها نسبت به تحقق عدالت و داشتن نقش در تحقق این مهم دارای دغدغه هستند.

بسیج دانش آموزی بهترین بستر برای تربیت مدیران خوب و عدالت خواه است

آیت الله شعبانی موثقی با اشاره به یکی از مباحث بیان شده توسط علامه جعفری، مطرح کرد: آنقدر که مدیران خوب به جامعه بشری خدمت کرده‌اند، قانون خوب خدمت نکرده و این یعنی آنچه جامعه را می‌سازد، مدیر خوب و عادل است.

وی خطاب به دانش آموزان حاضر در جلسه تاکید کرد: امروز در بسیج دانش آموزی بهترین زمینه برای تربیت مدیران خوب و عدالت خواه وجود دارد که البته نیازمند همراهی مسئولان برای موفقیت بیشتر در این راه هستیم.

هشتم تا ۱۴ آبان‌ماه به مناسبت سالروز شهادت شهید حسین فهمیده نوجوان ۱۳ ساله و شهادت چند تن از دانش آموزان مقابل دانشگاه تهران در ۱۳ آبان سال ۱۳۵۷ به عنوان هفته بسیج دانش‌آموزی نامگذاری شده است.

برچسب‌ها استان همدان روز دانش آموز سازمان بسیج دانش آموزی امام جمعه همدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان همدان روز دانش آموز سازمان بسیج دانش آموزی استان همدان روز دانش آموز سازمان بسیج دانش آموزی امام جمعه همدان بسیج دانش آموزی امام جمعه همدان دانش آموزان تحقق عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۰۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوانان باید به دنبال کسب مهارت برای ایجاد شغل باشند

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد پیشکاری ظهر جمعه در سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مسجد جامع شهر سنندج، اظهار کرد: کارگران در توسعه و پیشرفت اقتصادی کشور اثرگذارند و علاوه بر حضور در سنگر تولید، در تمامی عرصه‌های دفاع از کشور و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی، حماسه‌آفرین بوده‌اند.

وی افزود: امروز توسعه و پیشرفت روز افزون و شکوفایی ایران اسلامی مدیون زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه کارگران نوآور و خلاق این مرز و بوم است و جامعه کارگری در توفیقات حاصل شده علمی، اقتصادی و صنعتی کشور نق‌افرین بوده‌اند.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی با بیان اینکه ظرفیت‌های اداره کل، ادارات زیر مجموعه وزارت کار در کردستان و سایر ارگان‌ها و ادارات استان برای رفع مشکلات کارگران استفاده می‌شود، گفت: سال گذشته در سطح استان با تلاش بازرسان ۱۹ هزار واحد تولیدی، صنعتی و ابنیه بازرسی شدند.

پیشکاری اعلام کرد: در بازه زمانی یاد شده ۹ هزار پرونده شکایت کارگران بررسی شده است و حمایت از تولید و اشتغال و تلاش در راستای حفظ اشتغال موجود ایجاد بسترهای لازم برای اشتغالزایی جوانان و رفع مشکل بیکاری اولویت اصلی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان است.
وی به پرداخت یارانه چهار میلیون ریالی به یارانه بگیران هم پرداخت و افزود: یارانه بگیران می‌توانند از ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال کالابرگ الکترونیک خرید کنند که ارزش آن هفت میلیون و ۴۲۰ هزار ریال است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان با بیان ابنکه مهارت‌آموزی می‌تواند جوانان را صاحب شغل و پیشه کند، یادآور شد: جوانان باید به دنبال کسب مهارت برای ایجاد شغل باشند.

گفتنی است؛ در حاشیه نماز جمعه سنندج اداره کار، تعاون ورفاه اجتماعی کردستان اقدام به برپایی میز خدمت برای پاسخگویی به نیاز مردم کرد.

کد خبر 6089073

دیگر خبرها

  • دشمن به دنبال ایجاد یاس و ترس در دل ما است
  • دشمن به دنبال ایجاد یاس و ترس در دل ماست/ مدرسه جایی برای گفتگوی رو در رو با دانش آموزان
  • تاکید امام جمعه پلدشت برنقش خطیر معلمان درتربیت نیروی انسانی
  • نظارت بر بازار پوشاک یک ضرورت‌ است
  • حمله به اسرائیل عظمت ایران را نشان داد
  • شهامت و جسارت در دل جوانان ایرانی جوانه زد
  • دشمن به دنبال کم رنگ کردن ارزش حجاب است
  • اندیشه‌ امام در عملیات وعده صادق نمود پیدا کرد
  • جوانان باید به دنبال کسب مهارت برای ایجاد شغل باشند
  • لزوم حمایت از جامعه کارگری برای تحقق شعار سال