Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@23:56:28 GMT

مهاجم کره‌ای در لیست پیشنهادی به یحیی

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۶۰۹۸۰

در حالی که هنوز بدهی کالدرون پرداخت نشده، از اطراف باشگاه نام‌های زیادی به عنوان گزینه‌های پیشنهادی به یحیی گل محمدی مطرح شده اند.

به گزارش تابناک ورزشی، به جز آلف مانگا، مهاجم ۲۶ ساله برزیلی که در لیگ B برزیل بازی می‌کند و تا کنون موفق به زدن ۸ گل برای تیمش شده و در روز‌های پایانی قرارداد قرضی خود با گویاس است، یک بازیکن آسیایی نیز به یحیی گل محمدی پیشنهاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کیم شین ووک از کره جنوبی مهاجم باتجربه تیم ملی کره که سابقه بازی برای تیم‌های اولسان هیوندای و چونبوک را در کارنامه دارد و در فصل جاری در تیم شانگهای‌شنهوا چین است، به یحیی گل محمدی پیشنهاد شده است. این بازیکن در این فصل در ۸ بازی ۲ گل به ثمر رسانده و در رده ملی نیز در ۵۶ بازی ۱۶ گل وارد دروازه حریفان کرده است. حالا باید دید درنهایت مطالبات کالدرون پرداخت می‌شود تا سرخ پوشان بتوانند بازیکن خارجی جذب کنند یا نه؟

منبع: تابناک

کلیدواژه: ربیع الاول ابوالفضل ابوترابی طرح صیانت از حقوق کاربران طرح جهش تولید مسکن آیت الله صافی گلپایگانی پرسپولیس شانگهای چین گل محمدی ربیع الاول ابوالفضل ابوترابی طرح صیانت از حقوق کاربران طرح جهش تولید مسکن آیت الله صافی گلپایگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۰۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین مربی تیم ملی هم جدا شد!

حمید مطهری دومین چهره‌ای است که بعد از خداداد عزیزی از جمع اعضای کادرفنی تیم ملی جدا شده است. این بار البته نه خبری از اختلاف نظر بود و نه مصاحبه‌ای در این زمینه انجام شد؛ بلکه مطهری بی سروصدا ترجیح داد از تیم ملی برود و دوباره دستیار یحیی گل محمدی شود؛ این بار در تیم تراکتور تبریز.

مشخص نیست اگر قرار به تدوام دستیاری و کمک مربیگری بود، چرا مطهری در تیم ملی نماند و با قلعه نویی، تجربه حضور در جام جهانی را شریک نشد؟ در تراکتور و دستیاری گل محمدی چه نکته‌ای نهفته بود که حمید مطهری ترجیح داد این گونه از تیم ملی ساز جدایی را کوک کند؟ جواب این سوالات با آنچه در ادامه این نوشته می‌خوانیم، دیگر یک موضوع پنهان نخواهد بود.

به نظر می‌رسد در ایده تازه مطرح شده از سوی باشگاه تراکتور، پیش بینی شده در صورت صادر نشدن مجوز مربیگری گل محمدی، مطهری این تیم را اداره کند و یحیی در حالت کنترل از راه دور باقی بماند. در واقع مطهری تا زمان کسب مجور مربیگری یحیی، نفر اول نیمکت تراکتور خواهد بود.

به همین دلیل او تراکتور را به دلیل آزادی عمل بیشتر انتخاب می‌کند و از تیم ملی می‌رود. هر چه هست اینکه سعید الهویی در تیم ملی، نقش آفرینی بیشتری دارد و این انتخاب قلعه نویی است. مطهری هم این موضوع را می‌دانست و به همین دلیل جدایی اش از تیم ملی با پیشنهادی که از تراکتور رسید، قابل درک است!

منبع: خبرورزشی

دیگر خبرها

  • اولین برد سال با کنترل از راه دور یحیی گل‌محمدی؟!
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • دومین مربی تیم ملی هم جدا شد!
  • داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • درخواست ژاوی از ستاره بارسا: به بایرن نرو!
  • باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • گل‌محمدی برای بازی مقابل استقلال روی نیمکت تراکتور می‌نشیند؟
  • اولین حرف‌های یحیی در مورد تراکتور!
  • مهاجم استقلالی در اصفهان، دور از دست حسینی (عکس)