Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سعید فرخی عصر دوشنبه در نشست ستاد تنظیم بازار استان مرکزی اظهار کرد: استفاده از سامانه الکترونیکی موجب می‌شود رویکرد نظام مند در شبکه توزیع صورت گیرد.

وی ادامه داد: نرخ رشد تورم نسبت به سال گذشته بالاتر است و استان مرکزی به نرخ رشد تورم نزدیک شده است که باید در نشست تنظیم بازار راهکار مناسب برای تعادل بخشی قیمت‌ها ارائه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی تصریح کرد: هنر استان مرکزی این بوده که سطح عمومی قیمت‌ها از میانگین کشوری پایین‌تر بوده است.

فرخی تاکید کرد: مرغ داران نباید محصول خود را بدون مجوز از استان خارج کنند و دستگاه‌های نظارتی باید کنترل بیشتری داشته باشند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی در پایان بیان کرد: لازم است جهاد کشاورزی و دامپزشکی استان بر عرضه مرغ در استان نظارت بیشتری داشته باشند.

کد خبر 5341551

منبع: مهر

کلیدواژه: سعید فرخی اراک ستاد تنظیم بازار مرغ ویروس کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه آمار کرونا کرمانشاه قوه قضاییه واکسن کرونا بنزین عکس استانها جایگاه سوخت گرگان پدافند غیرعامل ایلام اردبیل استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۱۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارمندان مالیات بیشتری دادند یا طلافروشان؟

دریافت 5 MB

به گزارش همشهری آنلاین، موحدی گفت: میانگین مالیات ابرازی طلا فروش‌ها در سال قبل، ۹ میلیون و ششصد هزار تومان یعنی ۸۰۰ هزار تومان در ماه بوده است.

واکنش مجری برنامه را در ویدئو ببینید.

کد خبر 848271 منبع: مهر برچسب‌ها خبر مهم مالیات قیمت طلا و فلزات گرانبها - ایران اقتصاد

دیگر خبرها

  • بیش از ۳ هزار لیتر چسب مایع بدون مجوز در خراسان شمالی کشف شد
  • امیرعبداللهیان: ایرانیان معدودی تحت تاثیر فضاسازی رسانه‌های معاند نگران تردد خود به ایران هستند/ آنها می‌توانند با مراجعه به سامانه پرسمان تردد وزارت خارجه از سفر بدون مشکل خود به کشور مطمئن شوند
  • قطع بدون مجوز درختان در ‌عظیمیه کرج
  • کشف ۵ تن کنسانتره بدون مجوز در آشخانه
  • هشدار اپل به آیفون‌داران: مراقب آتش‌ گرفتن گوشی خود باشید!
  • تروریست ها از خارج از مرزها وارد ایران می شوند /جریانات تروریستی داخل ایران و پاکستان هدایت شده سرویس های اطلاعاتی خارجی هستند
  • ۲۰ شرکت حمل و نقل کالا در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند
  • کارمندان مالیات بیشتری دادند یا طلافروشان؟
  • دردسر جدید بیمه‌ها برای داروخانه داران/ بدهی ۲۶ همتی سازمان‌های بیمه‌گر به داروخانه‌ها
  • گران شدن ورزش به معنای تحمیل هزینه های بیشتر درمانی در آینده است