Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی، مسابقات قهرمانی کشور پاراکانو از صبح امروز در دریاچه آزادی برگزار شد. این رقابت‌ها با حضور ورزشکارانی از استان‌های تهران، مازندران، البرز، هرمزگان، همدان، فارس، گیلان، کرمانشاه، آذربایجان غربی و بوشهر برگزار می‌شود. قایقرانان در مواد KL1، KL2، KL3، VL1، VL2، VL3، TL1، TL2، TL3 قایقرانان در بخش بیماری‌های خاص، سندرم‌دان و اوتیسم در مواد TL1 و TL2 در مسافت ۲۰۰ متر به مصاف یکدیگر می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان مسابقات مراسم اختتامیه با حضور امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، علیرضا سهرابیان رئیس و خسرو ابراهیمی نایب رئیس فدراسیون قایقرانی برگزار و از نفرات برتر تقدیر شد. در این مراسم از خانواده ورزشکاران معلولین و جانبازان و همچنین خانواده‌های ورزشکاران اوتیسم و سندروم داون تقدیر به عمل آمد.

رئیس فدراسیون قایقرانی در این مراسم گفت: بسیار خوشحالم که در مراسم اختتامیه مسابقات پاراکانو میزبان معاون رئیس جمهور هستم به این دلیل که این مسابقات برای شخص من بسیار حائز اهمیت است.

سهرابیان ادامه داد: از شروع مسئولیتم در فدراسیون قایقرانی علاوه بر ابعاد قهرمانی توسعه ورزش همگانی خصوصاً در بخش پا را بوده و هست و همکاران من از نزدیک شاهد هستند که این بخش را به طور مداوم پیگیری می‌کنم.

وی ادامه داد: اعتقادم این است که باید در این بخش سرمایه‌گذاری ویژه داشته باشیم و از کسانی که شاید از نظر جسمی توانایی کمتری داشته باشند اما روح بزرگی دارند و از این جنبه خود در راستای رشد و تعالی استفاده می‌کنند. ما هم در فدراسیون قایقرانی وظیفه خود می‌دانیم ضمن خدمت به این عزیزان، شرایط را برای بالندگی همه اقشار جامعه فراهم کنیم.

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید در این مراسم با تقدیر از فدراسیون قایقرانی گفت: از رئیس فدراسیون قایقرانی به دلیل اینکه این مسئولیت اجتماعی را برای خود قائل است و فقط به دنبال ورزش حرفه‌ای نیست و این مسئولیت شناسی سطح سلامت و نشاط جامعه را بالا می‌برد.

قاضی‌زاده هاشمی ادامه داد: بسیار نکته قابل اهمیتی است که فدراسیون قایقرانی چتر خود را باز کرده تا همه اقشار در آنجا بگیرند و امیدوارم عزیزانی که اینجا حضور دارند همچنان اهل ورزش باقی بمانند تا سلامت جسمی و نشاط فکری و روحی خود را حفظ کنند در کنار آن افرادی که دچار آسیب جسمی هستند خودشان را باور و بالنده کنند.

وی ادامه داد: ما هم برای جانبازان عزیز و خانواده محترم شهدا برنامه ورزشی تدارک می‌بینیم تا آن‌ها هم بتوانند نشاط و شادابی به دست بیاورند.
دکتر قاضی‌زاده هاشمی همچنین گفت: امیدواریم بچه‌هایی که اینجا هستند یک روزی به عنوان قهرمانان ملی و بین المللی شناخته شوند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پاراکانو قایقرانی پاراکانو سید حسن قاضی زاده هاشمی قایقرانی فدراسیون قایقرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۱۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ ایران در یک‌سال!

دوپینگ شش ورزشکار پاورلیفتینگ ایران در سال 2023 اعلام شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ بر اساس اعلام فدراسیون جهانی پاورلیفتینگ و همچنین با توجه به تست‌های اخذ شده در مسابقات داخلی و بین‌المللی، نمونه چهار ورزشکار رشته پاورلیفتینگ ایران در مسابقات برون مرزی اعم از اعزام‌های مالزی، مالت، مغولستان و هندوستان و دو ورزشکار در مسابقات داخلی در سال 2023 مثبت اعلام شده است.

مشخص نیست فدراسیون مربوطه و رئیس آن چه اقدامی برای جلوگیری از بروز چنین رسوایی داشته است؟ آیا رئیس خوش سفر این فدراسیون فقط در پی اعزام‌ها و درآمدهای حاشیه‌ای از محل برگزاری کلاس‌ها و دوره‌ها و دریافت ورودیه‌هاست یا چیزی به نام منافع ملی هم برای او اهمیت دارد؟

فدراسیون مدعی شده؛ با توجه به نهایی نشدن حکم برخی از این ورزشکاران و با توجه به لزوم نهایی شدن احکام جهت اعلام اسامی ورزشکارانی که تست‌شان مثبت شده، فدراسیون فعلا نام این ورزشکاران را اعلام نمی کند!

 فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در ادامه شعارهای خود اعلام کرده که برنامه های مبارزه با دوپینگش با هماهنگی نادو در داخل و خارج از کشور ادامه خواهد داشت! و فدراسیون برای اشاعه ورزش پاک با هیچ کس مماشات نخواهد کرد!! در سال 1403  اخذ تست های دوپینگ در مسابقات داخلی و برون مرزی در رشته های مختلف ادامه خواهد داشت و حتی افزایش پیدا خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • استقبال بابلسری‌ها از مرد المپیکی قایقرانی 
  • استقبال از قهرمان قایقرانی آسیا و مرد المپیکی در بابلسر
  • معرفی قهرمانان رده سنی جوانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان
  • معرفی قهرمانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان
  • سروش مهر: نبود پیست استاندارد تنها مشکل اسکیت سواران است/ ما چیزی از قهرمانان جهان کم نداریم
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • درخشش ورزشکار چهارمحالی در مسابقات قایقرانی کشور
  • درخشش ورزشکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قایقرانی کشور
  • میر جلیلی:اردوی راهیان نور فرصتی برای آشنایی با شهداست
  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ ایران در یک‌سال!