Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – تیم پرسپولیس با شکست مقابل آلومینیوم اراک در دیدار هفته سوم لیگ برتر دست خالی به تهران برگشت. علیرضا نقی زاده زننده تک گل سه امتیازی آلومینیوم در گفت و گو با خبر ورزشی درباره دیدار با پرسپولیس و گلی که به حامد لک زد توضیحاتی داد که در زیر می خوانید:

برد شیرینی کسب کردید، اینطور نیست؟

بله. واقعا بازی را عالی پشت سر گذاشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بچه‌های تیم واقعاً تلاش کردند و این سه امتیاز مزد زحمات چند روز گذشته ما بود.

فکر می‌کردی به پرسپولیس گل بزنی؟

من قبلا دو بار دیگر هم به پرسپولیس گل زده بودم و این سومین گلم مقابل این تیم بود. پرسپولیس تیم بزرگی است و ما توانستیم نایب قهرمان آسیا و قهرمان پنج دوره متوالی لیگ برتر را شکست بدهیم. این کار کمی نیست و امیدوارم بتوانیم با همین روند باز هم به کارمان ادامه بدهیم.

پس از گل هنگام شادی کردن غش کردی؟

خیر غش نکردم. بچه های تیم از خوشحالی مرا هول دادند و روی زمین افتادم.

اما رنگ صورتت پریده بود؟

نه! هیچ اتفاقی برایم نیفتاده بود. شاید برای خوشحالی زیادی بود که داشتم. خوشحال شدم که زحمات بچه‌ها را به ثمر رسانده بودم. من در یکی دو فصل اخیر دوبار رباط صلیبی پاره کردم که اگر این اتفاق نمی‌افتاد حالا می توانستم جایگاه بهتری نسبت به الان داشته باشم. ولی باز هم خدا را شکر می کنم و امیدوارم امسال فصل خوبی را سپری کنم.

رسول خطیبی که همشهری خودت است در پایان بازی به تو چه گفت؟

آقا رسول مثل بقیه اعضای تیم خوشحال بود و از همه تشکر کرد و حرف خاصی به من نزد.

بیرون استادیوم چه خبر بود؟

مردم اراک بابت این پیروزی خوشحالند و به خیابان‌ها ریختند و شادی می‌کنند. یک جورهایی اراک رفته روی هوا. باعث افتخار من است که توانستم با این گل شادی را به مردم شهر اراک هدیه کنم. البته باز هم می‌گویم این گل نتیجه زحمات کادرفنی و همه بچه‌های تیم بود. امیدوارم در ادامه لیگ هم بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس آلومینیوم اراک علیرضا نقی زاده آلومینیوم اراک پرسپولیس خبر ویژه رسول خطیبی علیرضا نقی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۱۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی دو اثر از رادیو کیش به مرحله نهایی سومین جشنواره ملی پژواک

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، هیات داوران سومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک پس از برگزاری نشست نهایی نامزد‌های دریافت جایزه در موضوعات مختلف بخش ویژه را معرفی کردند.

اثر رادیویی نوایی (موسیقی مقامی ایران) به تهیه‌کنندگی محمد چگنی در بخش پاسداشت زبان پارسی و اثر رادیویی مزرعه ماهی از راحله اکبری در بخش شعار سال به مرحله نهایی سومین جشنواره ملی پژواک راه یافتند.

دیگر خبرها

  • (عکس) کنایه آتشین محمد عباس‌زاده به پیرمرد جنجالی اصفهانی
  • پاس گل مقابل پرسپولیس و طراحی یک گل جدید (عکس)
  • فنونی زاده: بازی پرسپولیس و سپاهان تحت الشعاع قضاوت داور بود
  • راهیابی دو اثر از رادیو کیش به مرحله نهایی سومین جشنواره ملی پژواک
  • تورس از هافبک‌های گل‌گهر گلزن می‌سازد!
  • عباس‌زاده مقابل پرسپولیس فیکس می‌شود
  • راه‌اندازی کتابخانه سیار در مناطق مختلف شهری و روستایی اراک ضروری است
  • شکایت پرسپولیس علیه آلومینیوم اراک رد شد
  • شکایت پرسپولیس از آلومینیوم رد شد
  • داداش زاده: عالیشاه پرسپولیس را با اخراج کودکانه خود ۱۰ نفره کرد/استقلال بضاعتی بیش از این ندارد