Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-29@19:30:06 GMT

انهدام یک شبکه ضدانقلاب در رباط‌کریم

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۶۱۱۳۰

دادستان شهرستان رباط‌کریم تهران گفت: به همت اطلاعات سپاه حیدر کرار پرند سرشبکه و تعدادی از عوامل مرتبط با شبکه ضدانقلاب در شهرستان رباط‌کریم شناسایی و دستگیر شدند. ناطقان: رحیم علیش‌پور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رباط‌کریم اظهار کرد: در هفته گذشته به همت اطلاعات سپاه حیدر کرار پرند سرشبکه و تعدادی از عوامل مرتبط با یک شبکه انحرافی و ضدانقلاب که با جریان نفاق و ضد انقلاب خارج از کشور ارتباط مستقیم داشته‌اند، در رباط‌کریم شناسایی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت: این گروه قصد خرابکاری در منطقه را داشته که با صدور دستور قضایی ،خطاب به سربازان ولایت و گمنام اطلاعات سپاه حیدر کرار پرند، عوامل دخیل و فعال در شبکه بازداشت و منهدم شد و افراد دستگیر شده ضمن تفهیم اتهام قانونی و صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رباط‌کریم افزود: تحقیقات در مورد پرونده و تکمیل آن و بعلاوه شناسایی مرتبطین دیگر این جریان انحرافی در جریان است.

علیش‌پور تاکید کرد: آرامش جامعه اسلامی و امنیت روحی و روانی مردم خداجوی ما خط قرمز ما است و اجازه نخواهیم داد ضد انقلاب و بدخواهان و منافقین و خائنین به نظام و میهن اسلامی این آرامش را به هم بزنند. منبع: عصر ایران برچسب ها: شبکه ضدانقلاب ، انهدام ، رباط کریم

منبع: ناطقان

کلیدواژه: شبکه ضدانقلاب انهدام رباط کریم شهرستان رباط کریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۱۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ انهدام شبکهٔ اغفال دختران چَتِربِت

گوشه‌ای از اقدامات این باند را در فیلم ببینید.

دریافت 10 MB

دیگر خبرها

  • بازداشت یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار تهران
  • یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار بازداشت شد
  • قطعی آب مکرر در شهرک والفجر رباط کریم
  • انهدام باند جعل اسناد و کلاهبرداری سازمان یافته املاک در قم
  • صدور گواهی حفظ قرآن برای ۸۰۰ هزار نفر از شرکت‌کنندگان در طرح «زندگی با آیه‌ها»
  • انهدام باند قاچاق و تهیه زغال از چوب آلات جنگلی در گلبهار
  • عاملین نزاع و درگیری خیابانی در میاندوآب دستگیر شدند
  • انهدام باند قاچاق و تهیه زغال از چوب آلات جنگلی در گلبهار/۴ نفر از اتباع بیگانه دستگیر شدند
  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند
  • فیلم/ انهدام شبکهٔ اغفال دختران چَتِربِت