Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-03@00:30:30 GMT

آلومینیوم برای بردن تیم شایسته‌ای بود

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۶۱۱۷۸

آلومینیوم برای بردن تیم شایسته‌ای بود

سرمربی پرسپولیس پس از شکست سرخ‌ها در اراک در مورد دیدار تیمش برابر آلومینیوم توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش برنا از اراک ، یحیی گل محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران، در نشست خبری پس از بازی با آلومینیوم اراک در خصوص این دیدار عنوان کرد: اول به تیم آلومینیوم تبریک می‌گویم. فکر می‌کنم این تیم برای بردن تیم شایسته‌ای بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما تیمی نبودیم که امروز حتی مساوی هم بگیریم. حریف خیلی بهتر از ما بازی کرد و جنگید. از موقعیت‌ها هم خوب استفاده کرد و به آنها تبریک می‌گویم. از آن طرف هم ما شرمنده مردم و هواداران شدیم. بازی خوبی ارائه نکردیم. نه کیفیت خوبی داشتیم و نه نتیجه خوبی کسب کردیم. حرف زیادی نداریم ولی باید سعی کنیم خودمان را پیدا کنیم و ریکاوری خوبی انجام دهیم.

 

او در ادامه افزود: باید تلاش کنیم فقط بهتر شویم. این کاری است که باید در روزهای آینده انجام دهیم. یک بازی سنگین دیگر مقابل گل‌گهر داریم. باید درس زیادی از این بازی بگیریم. ما سال گذشته نیز به آلومینیوم باختیم، ولی بعدش توانستیم در شش بازی به پیروزی برسیم. الان هم اتفاقات شبیه سال گذشته است. فقط باید سعی کنیم بهتر شویم و بیشتر تلاش کنیم.

سرمربی تیم پرسپولیس در مورد اینکه به نظر می‌رسد بازیکنان این تیم از نظر روحی مشکل دارند، گفت: دنبال بهانه و علت نیستیم، اما اتفاقات و تصمیم‌گیری‌هایی که برای پرسپولیس در ماه‌های اخیر انجام شده کار را برای تیم سخت کرده است. این را که چرا تیم در این وضعیت افتاده است، نمی‌خواهیم مو شکافانه بررسی کنیم. همه می‌دانند که بعد از پنج دوره قهرمانی جلوی تیم سنگ‌اندازی زیادی می‌شود و دوست ندارند این موفقیت‌ها ادامه داشته باشد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی مو هفته سوم لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۱۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادین ترزیچ: فقط در صورت صعود شایسته تعریف و تمجید هستیم

سرمربی زنبورها در مصاحبه‌اش تمایلی به تمجید از بازیکنانش نشان داد. او انتظار دارد تیمش در پاریس عملکرد امروز را تکرار کند. 

طرفداری | ماجراجویی اروپایی دورتموند ادامه دارد. 

دورتموند با پیروزی 1-0 در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل پاری سن ژرمن، ضمن به ارمغان آوردن سهمیه پنجم لیگ قهرمانان اروپا برای بوندسلیگا، حضورش در فصل آینده این رقابت‌ها را نیز نهایی کرد. زنبورها در دیداری که عملکرد بسیار خوبی داشتند، با تک گل نیکلاس فولکروگ به برتری رسیدند تا دست پر به استقبال بازی هفته آینده بروند. ادین ترزیچ در اولین واکنش به بازی گفت:

پیروزی بسیار خوبی مقابل تیمی بود که در مرحله گروهی هم سعی داشتیم شکستش دهیم. عملکرد بسیار خوبی از لحاظ تیمی بود. باید به این نحو بازی کنیم و راهی ومبلی شویم. هنوز شایسته تعریف و تمجیدها نیستیم، نیمی از راه باقی مانده و کارهایی برای انجام وجود دارد. پیروزی امروز یک مزیت کوچک است که ما برای خود به دست آورده‌ایم. می‌دانیم که بازی هفته آینده بسیار نزدیک خواهد بود. اما اگر تصمیم بگیریم که نمایش امروزمان را داشته باشیم، فرصت خوبی در آنجا خواهیم داشت. اگر در پاریس به پیروزی برسیم و صعود کنیم، آن موقع زمان جشن خواهد بود. امیدوارم آن بازی نه فقط یک بازیکن، بلکه از چند نفر تمجید کنم.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • ترزیچ: شایسته این پیروزی بودیم
  • ادین ترزیچ: فقط در صورت صعود شایسته تعریف و تمجید هستیم
  • مورایس: بردن پرسپولیس اصلا آسان نیست
  • اوسمار: شایسته پیروزی بودیم
  • علی عسگری: پرسپولیس با بردن سپاهان قهرمانی اش را قطعی می کند/ هواداران باید جو ورزشگاه را به سود سرخپوشان رقم بزنند
  • اوزونیدیس: نتایج چهار بازی اخیر شایسته ما نیست
  • فعل خواستن را برای بردن بازی صرف خواهیم کرد
  • با فعل خواستن برای بردن بازی خواهیم کرد
  • اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود
  • لیموچی: پرسپولیس تمام شد، فردا بازی داریم!