Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته خبری به حوادث مهم امروز پرداخته‌ایم و به اتفاق چند خبر از این دست را با هم مرور خواهیم کرد.

شناسایی انبار مهمات جنگی در شهرک غرب/ متهم دستگیر شد

سرهنگ صادق قره باقری رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ اظهار کرد: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران در پی مقابله با عوامل ناامنی و برخورد جدی با مجرمان، با اشراف کامل اطلاعاتی موفق شدند یکی از فروشندگان سلاح و مهمات جنگی و شکاری غیرمجاز را در فضای مجازی شناسایی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با شناسایی هویت متهم و مخفیگاه وی در حوالی شهرک غرب، نتیجه تحقیقات پلیسی به مرجع قضائی منعکس و دستور دستگیری متهم و بررسی از داخل مخفیگاهش اخذ شد.

رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی تهران تصریح کرد: ماموران این پایگاه در صبح هشتم آبان ماه به مخفیگاه متهم اعزام و موفق شدند در این عملیات پلیس ضمن دستگیری متهم، ۲ قبضه سلاح شکاری غیر مجاز، ۳۹۱ عدد فشنگ جنگی و ۴۹۷ عدد فشنگ سلاح شکاری کشف کنند.

سرهنگ قره باقری با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد، تاکید کرد: پلیس به طور جد با عاملان فروش سلاح غیر مجاز در فضای مجازی برخورد شدید صورت خواهد داد و از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده اینگونه موارد سریعا موضوع را با پلیس از طریق سامانه ۱۱۰ در میان بگذارند.

توقیف محموله شیشه در بدو ورود به تهران

سرهنگ عبدالوهاب حسنوند رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران اظهار کرد: در پی مبارزه قاطعانه و همه جانبه پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب علیه قاچاقچیان و سوداگران مرگ، ماموران عملیات ویژه این پلیس با انجام چندین مرحله تحقیقات گسترده پلیسی و اطلاعاتی فشرده و پیچیده شبانه روزی دریافتند اعضای یک باند قاچاق موادمخدر ضمن مراجعه به مرز‌های شرقی کشور مقادیر قابل توجه‌ای موادمخدر از نوع شیشه را از قاچاقچیان خریداری کرده و قصد دارند تا با استفاده از یک دستگاه کامیونت به تهران منتقل کنند.

وی با بیان اینکه مأموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی با تشکیل چند اکیپ به محل مورد نظر در یکی از محور‌های مواصلاتی پایتخت اعزام شدند، گفت: پس از ساعت‌ها گشت زنی هدفمند و کنترل نامحسوس خودرو‌های عبوری، در نهایت با سرعت عمل مأموران کامیونت مذکور به همراه یک دستگاه خودروی سواری را در یکی از محور‌های مواصلاتی منتهی به شهر تهران متوقف کردند.

سرهنگ حسنوند با بیان دستگیری راننده و دو نفر از سرنشینان که از قاچاقچیان سابقه دار و حرفه‌ای موادمخدر بودند، تصریح کرد: در بازرسی از خودرو ۶۳ کیلوگرم ماده مخدر شیشه کشف شد.

وی با بیان اینکه متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند، تاکید کرد: امروزه ظهور موادمخدر روانگردان یکی از معضلاتی است که دامن بسیار‌ی از جوامع را گرفته و جوانان و نوجوانان را درگیر کرده است و خانواده‌های بی شماری از این معضل عذاب می‌برند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ بیان کرد: برخورد و مقابله با این افراد در سرلوحه اقدامات پلیس مبارزه با موادمخدر قرار دارد و با این قاچاقچیان برخورد‌های سختی خواهیم داشت و شهروندان می‌توانند هرگونه خبر در این حوزه را از طریق شماره تلفن ۱۹۷ و ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

انبار نفت دچار حریق نشده است

صبح امروز ساکنین غرب تهران در سیمون بولیوار و در نزدیکی انبار نفت دود و صدا‌هایی را احساس کرده بودند که گمانه زنی‌ها مبنی بر آتش سوزی در انبار نفت تهران بود.

اما طی بررسی‌ها انجام شده توسط خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، در فاصله حدود بیش از یک کیلومتری انبار نفت مانوری به مناسبت هفته پدافند غیر عامل با حصور ارگان‌های مختلف در حال انجام است و موضوع آتش سوزی در انبار نفت منتفی است.

عربده کشی و تخریب خودروی شهروندان به دلیل خصومت شخصی

سرهنگ علی محمدی رئیس پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ اظهار کرد: اواخر هفته گذشته در پی تماس شهروندان با مرکز ۱۱۰ مبنی بر عربده کشی و فحاشی و تخریب ۶ دستگاه خودرو، توسط افراد ناشناس، تیمی از ماموران پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ وارد عمل شدند.

وی افزود: با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد ۳ شرور طی اختلاف شخصی با یکی از اهالی محل ضمن عربده کشی و قدرت نمایی شیشه‌های شش دستگاه خودروی شهروندان ساکن در محل را تخریب کرده و پیش از حضور پلیس از محل وقوع جرم به سرعت گریخته اند.

رئیس پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی تهران تصریح کرد: با اخذ دستورات قضائی و طی یک اقدام ضربتی صبح روزهشتم آبان ماه تیمی از ماموران پلیس امنیت عمومی پایتخت ۲ نفر از عاملان اصلی را در مخفیگاهشان در حوالی اتوبان محلاتی دستگیر و برای ادامه تحقیقات به مقر پلیس امنیت عمومی پایتخت انتقال دادند.

محمدی در ادامه به معرفی این افراد شرور به دادسرا اشاره و بیان کرد: تلاش برای دستگیری سایر مرتبطان این پرونده همچنان در دستور کار پلیس قرار دارد.

فروش غیرقانونی آثار یک هنرمند در شبکه مجازی

سرهنگ داود معظمی گودرزی رئیس پلیس فتا تهران بزرگ اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر این که افرادی در شبکه‌های اجتماعی، در حال فروش و توزیع آثار هنری و کتب یک هنرمند هستند، رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: پس از اطمینان از صحت موضوع و کشف ۳ کانال تلگرامی در شبکه‌های اجتماعی، تیمی از مأموران هویت مدیران کانال را بررسی و مشخص شد که مدیران این کانال‌ها یک شخص هستند.

رئیس پلیس فتا با بیان اینکه مخفیگاه متهم در شمال تهران شناسایی شد، تاکید کرد: پس از هماهنگی‌های قضائی متهم در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از آن مکان تجهیزات الکترونیکی مربوط کشف و توقیف شد.

سرهنگ معظمی بر برخورد پلیس با فروشندگان غیر مجاز آثار و کتب در فضای مجازی تاکید کرد و گفت: شهروندان می‌توانند درصورت مشاهده موارد مشابه و مشکوک موضوع را از طریق سایت اینترنتی پلیس فتا ناجا به آدرس www.cyberpolice.ir اطلاع رسانی کنند.

بیشتر بخوانید

کشف کلت کمری در بازرسی از عابر پیاده مشکوک/ سرقت تلفن های همراه به شیوه آجری

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سرقت اموال عربده کشی پلیس امنیت عمومی تهران پلیس مبارزه رئیس پایگاه عربده کشی تهران بزرگ انبار نفت رئیس پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۱۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از کشف ۶۲۳ میلیارد ریال انواع لوازم یدکی خودرو قاچاق در بازرسی مأموران این پلیس از یک انبار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، مهدی سبحانی فر اظهار کرد: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان با اقدامات هوشمندانه پلیسی از نگهداری و دپوی لوازم یدکی خودرو قاچاق در یکی از انبارهای سطح شهر اصفهان مطلع شدند و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در این خصوص مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی انجام شده از این انبار موفق به کشف ۱۱۰ انواع لوازم یدکی خودروهای سنگین و گاردان قاچاق شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ارزش کالاهای مکشوفه را بیش از ۶۲۳ میلیارد ریال اعلام و خاطرنشان کرد: در این رابطه یک متهم شناسایی، پرونده تشکیل شد و تحت رسیدگی قرار گرفت.

کد خبر 748552

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی
  • دستگیری عاملان شکستن شیشه‌ خودرو و مغازه‌ها در غرب تهران
  • دستگیری ۴ عامل تخریب شیشه‌ مغازه‌ها و خودروها در ملارد
  • انبار دپوی باتری خودرو در بابل کشف شد
  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت
  • بازداشت عامل تیراندازی در گتوند
  • دستگیری عامل تیراندازی در گتوند
  • قتل مدیر عامل شرکت پخش لوازم آرایشی با ۳۷ ضربه چاقو