Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم گل‌گهر سیرجان گفت: قطعا روند از دست دادن موقعیت‌های گلزنی ما تغییر خواهد کرد.

خبرگزاری میزان - مجتبی سرآسیایی، مربی تیم گل‌گهر سیرجان در نشست خبری پایان بازی تیمش مقابل نساجی مازندران صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

* پیش بینی می‌کردیم بازی خیلی سختی داشته باشیم. در نیمه اول سوار بر بازی بودیم و بر مدار کار فنی خودمان و تحلیلی که داشتیم خوب بر بازی مسلط شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


* موقعیت‌های خوب و بزرگ گلزنی داشتیم که از آن‌ها استفاده نکردیم و تیمی که از موقعیت‌هایش استفاده نکند شرایط برایش سخت خواهد شد.

* در نیمه دوم هم موقعیت‌های گل زیادی داشتیم، اما مساله مهمی که باید به آن پرداخته شود تمرکز تیم، نیمکت و حتی داور، مسابقه را تحت تاثیر قرار داد که این رفتار‌ها در حد لیگ برتر نیست.

* جریمه سنگینی تیم گل گهر داده و هفته‌هاست که قلعه نویی را کنار زمین نداریم آن هم به دلیل نقد ساده داوری، اما رفتار سرمربی حریف وقفه چند دقیقه‌ای ایجاد کرد که ما موقعیت‌های گلزنی زیادی داشتیم ایجاد می‌کردیم، اما قطعا این رفتار روی تیم ما تاثیرگذاشت. با وجود اینکه داور تلاش کرد بازی را مدیریت کند، اما روی کار داوری هم این رفتار تاثیر گذاشت.

* می‌توانستیم با نتیجه بهتر هم برنده این بازی باشیم، اما از دست دادن موقعیت‌های گل زیاد و گل خوردن روی یک غفلت باعث شد که بازی مساوی شود.  

* مهاجمان خوبی داریم و سیستم بازی ما به گونه‌ای است که بازیکنان دیگر ما بیشتر از مهاجمان صاحب موقعیت گل می‌شوند. قطعا روند از دست دادن موقعیت‌های گلزنی ما تغییر خواهد کرد. در مورد جذب مهاجم هم خود قلعه‌نویی پیگیر کار هستند و اگر نیاز باشد خودشان این کار را انجام خواهند داد.

* ممکن است در یک صحنه هم به تیمی اجحاف شود، اما باید قبول کنیم که داور حاکم بر بازی است و تصمیمی که می‌گیرد قابل احترام است و ما به داور احترام می‌گذاریم حتی اگر تصمیم هایش به ضرر ما تمام شود.

* در بازی که می‌توانستیم سه امتیاز را بگیریم و حتی گل‌های زیادی هم بزنیم مسابقه مساوی شد و حسرت این دو امتیاز برای ما خواهد ماند. بیشتر بخوانید: ۷ مهاجم خارجی به پرسپولیس معرفی شدند

انتهای پیام/

برچسب ها: لیگ برتر فوتبال گل گهر سیرجان مجتبی سرآسیایی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: گل گهر لیگ برتر فوتبال گل گهر سیرجان مجتبی سرآسیایی موقعیت های گل گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۱۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام امیر قلعه نویی به تیم ملی فوتسال پس از صعود به فینال + ویدئو

به گزارش خبرنگار مهر، صعود تیم ملی فوتسال ایران به فینال جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا باعث شد تا امیر قلعه نویی پیامی را برای آنها منتشر کند که به شرح زیر است:

قلعه نویی که از روی یک متن صحبت‌های خود را قرائت می‌کرد رو به دوربین گفت: «به نظرم شما ایرانی بودن را معنا کردید. تیمی هستید که تا آخرین لحظه دست از تلاش بر نمی‌دارید.نسل تازه ای با درایت سرمربی بادانش در حال شکل‌گیری است. قهرمانی در آسیا تازه گام ابتدایی برای افتخارات بیشتر و جهانی است. آرزو دارم و اطمینان می‌دهم با همین گام‌های استوارتان با جام به وطن بر می‌گردید.»

کد خبر 6089870

دیگر خبرها

  • حمله به ویکی پدیای کریس وود؛ او از منچسترسیتی پول گرفته است! + عکس
  • ثبت دو رکورد جدید گلزنی به نام لیونل مسی در MLS
  • صبر سرمربی سایپا در انزلی لبریز شد!
  • حمایت ویژه امیر قلعه نویی از شاگردان وحید شمسایی
  • فیلم| تبریک خاص قلعه نویی به بازیکنان تیم ملی فوتسال
  • پیام احساسی قلعه نویی به تیم ملی فوتسال ایران
  • تبریک خاص قلعه نویی برای بازیکنان تیم ملی فوتسال | ویدئو
  • پیام قلعه‌نویی به تیم ملی فوتسال
  • قلعه‌نویی خطاب به ملی‌پوشان فوتسال: اطمینان دارم با جام به وطن برمی گردید+ فیلم
  • پیام امیر قلعه نویی به تیم ملی فوتسال پس از صعود به فینال + ویدئو