Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-05@15:55:09 GMT

قابلیت جدید توئیتر برای آیفون دارها

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۶۱۵۴۶

قابلیت جدید توئیتر برای آیفون دارها

به تازگی توئیتر قابلیت Super Follows را در دسترس تمامی کاربران سیستم عامل ios قرار داده است.

    /

در ماه گذشته توئیتر اعلام کرد که آزمایش یک ویژگی جدید درآمدزایی را برای کاربران iOS خود آغاز کرده است. قابلیت جدید این شبکه اجتماعی که Super Follows نام دارد به کاربرانی که بیش از ۱۰ هزار فالوور دارند اجازه می‌دهد تا با ارائه سطح بیشتری از محتوا و تعامل به عنوان اشتراک ماهانه، درآمد کسب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدا، قابلیت Super Follows فقط برای کاربران منتخب در آمریکا و کانادا در دسترس بود، اما از روز گذشته، همه کاربران  iOS به این ویژگی جدید دسترسی دارند.

سه نوع اشتراک ماهانه وجود دارد که شامل : ۲.۹۹ دلار، ۴.۹۹ دلار و ۹.۹۹ دلار است. در همین راستا سازندگان محتوا می‌توانند به دنبال کنندگان خود این بسته‌ها را پیشنهاد دهند. برای دسترسی به قابلیت جدید، لازم نیست در ایالات متحده زندگی کنید، اما برای این‌که بتوانید از این ویژگی استفاده کنید باید آیفون داشته باشید.

طبق گفته توئیتر، تا زمانی که درآمد ثابت این شبکه اجتماعی از ۵۰ هزار دلار فراتر نرود، نمی‌تواند بیش از ۳ درصد سهم را به خود اختصاص دهد. پیش از این توئیتر قابلیت مشاهده توئیت‌ها و حرکت کشویی بین صفحه اصلی و آخرین توئیت‌ها را در گوشی‌های  آیفون آزمایش کرده بود. گفتنی است که این قابلیت جدید به کاربران ios امکان می‌دهد تا در فید اصلی توئیت‎‌های تایم لاین را مشاهده کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: آیفون آیفون 7 آیفون 8 آیفون 10 قابلیت جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۱۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دنباله‌دارها، سیارک‌ها و شهاب‌سنگ‌ها: بازدیدکنندگان فضا

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ کاوش در گستره وسیع فضا، ما را با برخی از شگفت‌انگیزترین پدیده‌های آسمانی روبه‌رو می‌کند. طیف متنوعی از اجرام به دور خورشید می‌چرخند و گهگاه ما را غافلگیر می‌کنند. دنباله دارها مانند گلوله‌های برفی بزرگ یخی هستند که در فضا در حال گشت و گذار هستند. آنها وقتی به خورشید نزدیک می‌شوند دمی درخشان دارند. آنها را به عنوان مسافران کیهانی در سفر در منظومه شمسی در نظر بگیرید. از جمله مشهورترین دنباله دارهای که ممکن است نام آنها را شنیده باشید، دنباله دار هالی است. بررسی دنباله دارها جذاب است زیرا دانشی نو را از روزهای اولیه منظومه شمسی و نحوه شکل گیری آن به ما می‌دهد.

سیارک ها اجرام سنگی هستند که به دور خورشید می‌چرخند و بیشتر در کمربند سیارکی بین مریخ و مشتری یافت می‌شوند. آنها در اشکال و اندازه های مختلف، از سنگریزه ها گرفته تا تخته سنگ های غول پیکر وجود دارند. گاهی اوقات، سیارک ها ممکن است از مدار خود خارج شوند و به سمت زمین بیایند. هنگامی که آنها وارد جو زمین می‌شوند به شهاب سنگ تبدیل می‌شوند.

هنگامی که یک شهاب سنگ وارد جو زمین شود، در اثر اصطکاک با هوا می‌سوزد و رگه ای از نور در آسمان به نام شهاب ایجاد می‌کند. گاهی اوقات، یک شهاب سنگ از سفر آتشین خود جان سالم به در می‌برد و بر روی زمین فرود می‌آید. دانشمندان شهاب‌سنگ‌ها را بررسی می‌کنند تا درباره موادی که میلیاردها سال پیش منظومه شمسی ما را تشکیل داده‌اند بیشتر بیاموزند. همچنین گهگاه بارش‌های شهابی به وقوه می‌پیوندد. این اتفاق زمانی می‌افتد که زمین از میان دنباله‌ای از گرد و غبار و زباله‌هایی که یک دنباله‌دار بر جای گذاشته است می‌گذرد. این زباله ها در جو می‌سوزند و نمایشی دیدنی ایجاد می‌کنند. یکی از معروف ترین بارش های شهابی، بارش برساوشی است که هر سال در ماه اوت اتفاق می‌افتد.

اکنون که از دنباله‌دارها، سیارک‌ها و شهاب‌سنگ‌ها بیشتر می‌دانید، به یاد داشته باشید که هر چند وقت یک‌بار به آسمان شب نگاه کنید! چه کسی می‌داند، شاید تصادفاً چشم‌تان به این بازدیدکنندگان شگفت انگیز از فضا خورد!

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دنباله‌دارها، سیارک‌ها و شهاب‌سنگ‌ها: بازدیدکنندگان فضا
  • آلارم آیفون ممکن است شما را از خواب بیدار نکند
  • جریمه 200 میلیون دلاری بزر‌گترین اپراتور بی‌سیم آمریکا به دلیل فروش اطلاعات کاربران
  • قابلیت‌های جدید و جذاب استوری اینستاگرام
  • کاهش فروش آیفون در چین و افت درآمد سالانه اپل
  • این شبکه اجتماعی برای کاربرانش بازی راه‌اندازی کرده است!
  • کاهش فروش آیفون در چین همزمان با شدیدترین افت درآمد سالانه اپل
  • جزئیات هوش مصنوعی آیفون لو رفت!
  • یکی از قابلیت‌های اسپاتیفای بی‌سروصدا پولی شد
  • ایموجی صوتی؛ عجیب‌ترین قابلیت گوگل که به تماس‌های صوتی اضافه شد