Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-29@11:37:10 GMT

پیش بازی آتالانتا – منچستریونایتد؛ اتاق فرار

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۶۱۶۵۸

پیش بازی آتالانتا – منچستریونایتد؛ اتاق فرار

آتالانتا در بازی رفت، برد ۲-۰ را با باخت ۳-۲ عوض کرد و پس از آن طی ۳ بازی از ۹ امتیاز ممکن، ۵ امتیاز کسب کرده است. برگامویی ها هم اکنون در رده دوم گروه حضور دارند ولی تفاوت شان با انتهای جدول فقط ۱ امتیاز است، بنابراین می دانند که به امتیاز گیری در این بازی خانگی نیاز دارند. 

اوله گونار سولسشر با کسب پیروزی ۳-۰ مقابل تاتنهام، توانست کمی از فشارهای موجود روی خود پس از باخت ۵-۰ مقابل لیورپول بکاهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته کسب تنها ۳ برد از ۸ بازی اخیر نشان می دهد ثبات بزرگ ترین دغدغه آن هاست و به همین دلیل، نمی توان گفت که خطر اخراج از سر این سرمربی نروژی رفع شده است. از سوی دیگر پس از تغییر سیستم در بازی قبلی، همه به دنبال این هستند تا ببیند شیاطین سرخ به سیستم ۳ دفاعه جدید خود پایبند می مانند، یا به همان ۱-۳-۲-۴ قبل بر می گردند.  اطلاعات بازی آتالانتا – منچستریونایتد  روز و تاریخ برگزاری: سه شنبه ۲ نوامبر / ۱۰ آبان ۱۴۰۰ ساعت: ۲۳:۳۰ تورنمنت: دور چهارم بازی های گروه F داور: اسلاوکو وینچیچ ورزشگاه: گویس اخبار بازی آتالانتا – منچستریونایتد برونو فرناندز: باید برد و باخت های قبلی را فراموش کنیم و روی تقابل با آتالانتا تمرکز کنیم اوله گونار سولسشر: تیم نسبت به افراد در اولویت قرار دارد؛ از انتقادات استقبال می کنم جانپیرو گاسپرینی: بازی با منچستریونایتد برای آتالانتا مهم است ولی تعیین کننده نیست اسلاوکو وینچیچ، قاضی جدال آتالانتا و منچستریونایتد ترکیب احتمالی آتالانتا – منچستریونایتد

غایبان دو تیم آتالانتا – منچستریونایتد

نکات آماری بازی آتالانتا – منچستریونایتد از آخرین کلین شیت آتالانتا ۶ بازی می گذرد منچستریونایتد در ۱۱ تقابل اخیر خود با نمایندگان ایتالیا در لیگ قهرمانان اروپا فقط ۱ بار شکست خورده است (۸ برد و ۲ تساوی) منچستریونایتد به دنبال ۱۵۰ اُمین برد خود در جام باشگاه های اروپا / لیگ قهرمانان اروپا است تا به اولین باشگاه انگلیسی تاریخ تبدیل شود که به این دستاورد می رسد. رئال مادرید، بایرن مونیخ و بارسلونا تنها باشگاه های دیگری هستند که چنین تجربه ای داشته اند نتیجه رویارویی های قبلی آتالانتا و منچستریونایتد

وضعیت جدول گروه

پیش بینی هو اسکورد از بازی آتالانتا – منچستریونایتد

آتالانتا ۱-۲ منچستریونایتد

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بازی آتالانتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۱۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معجزه لورکوزن؛ دهمین فرار از باخت بعداز دقیقه۹۰

مورد شگفت‌انگیز و عجیب این فصل فوتبال اروپا، فرارهای بایرلورکوزن از شکست در وقت‌های تلف‌شده بازی‌های مختلف است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ تیم فوتبال بایر لورکوزن که پیش از این قهرمانی خود را در بوندسلیگا قطعی کرده، در دیداری از هفته سی‌ویکم این مسابقات در حالی که با دو گل از اشتوتگارت عقب بود، در پایان با گل دقیقه ۹۶ بازی را به تساوی کشاند تا رکورد شکست‌ناپذیری شاگردان ژابی آلونسو در این فصل به ۴۶ مسابقه برسد.

این دهمین باری بود که لورکوزن در این فصل بعد از دقایق تلف‌شده گلزنی کرده و از شکست گریخته است. پس از این تساوی، هواداران لورکوزن در شبکه‌های اجتماعی با فراگیر کردن عبارت «neverlusen»، به عبارت «neverkusen» که سال‌ها از سوی رقبا به‌دلیل ناکامی در کسب قهرمانی به این تیم داده شده بود، طعنه زدند.

اکانت بایر لورکوزن در ایکس هفته گذشته و پس از تساوی دقیقه ۹۷ برابر دورتموند پست جالبی منتشر و اعلام کرده بود ادمین برای هزارمین بار در این فصل باید عبارت «اولین باخت فصل» را از توضیحات پست نتیجه بازی حذف کند. آنها این هفته با بازنشر پست قبلی نوشتند: «برای هزار و یکمین بار!»

دیگر خبرها

  • تن‌هاخ: منچستریونایتد سرگرم‌کننده ترین تیم است!
  • معجزه لورکوزن؛ دهمین فرار از باخت بعداز دقیقه۹۰
  • تداوم شکست‌ناپذیری تیم آلونسو با فرار از شکست خانگی
  • خلاصه بازی منچستریونایتد ۱-1 برنلی (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • خلاصه بازی منچستریونایتد و برنلی + فیلم
  • اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد
  • شوق و هیجان 15 هزارنفری برای فرار از افسردگی
  • «اتاق فرار» پرمخاطب‌ترین بسته فیلم کوتاه «هنر و تجربه»
  • «اتاق فرار» پرمخاطب‌ترین بسته فیلم کوتاه «هنر و تجربه» شد
  • آرون ون بیساکا و امیل هولم مورد توجه اینتر