Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

 درپی انتشار شایعه‌ای در رسانه سعودی "ایران اینترنشنال" مبنی بر واردات واکسن کرونا توسط برکت و انتشار این مطلب در یک رسانه داخلی، روابط عمومی گروه دارویی برکت در اطلاعیه‌ای این خبر را کذب خواند و از رسانه‌ای که این مطلب خلاف واقع را منتشر کرده بود به قوه قضائیه شکایت کرد.

به گزارش صدا وسیما، در بخشی از این اطلاعیه آمده است:از ابتدای مسیر تولید واکسن ایرانی کرونا توسط دانشمندان نخبه کشور، هجمه برنامه‌ریزی شده و سنگینی علیه تلاش محققان برای تولید "واکسن ایرانی کرونا" در شبکه‌های ضدانقلاب و معاند و کانال‌های مرتبط با آنان آغاز شد، پس از موفقیت واکسن‌های ایرانی کرونا و استقبال گسترده مردم از این واکسن‌ها و انتشار مقاله علمی واکسن کوو ایران برکت در نشریه معتبر بین‌المللی، رسانه سعودی ایران اینترنشال که در دروغ‌پردازی و انتشار اخبار جعلی ید طولایی دارد، عصبانیت خود از دستاورد بزرگ مردم ایران و دانشمندان دارویی کشور را با انتشار خبر مضحک و جعلی "نقش گروه برکت در واردات واکسن خارجی به ایران" بروز داد و درنهایت تعجب برخی پایگاه‌های خبری ازجمله یکی از نشریات داخلی نیز این دروغ‌پردازی را دررسانه خود منعکس نمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این اطلاعیه خاطرنشان میکند: همانطور که وزارت بهداشت در تکذیب این ادعا اعلام نمود جمعیت "هلال احمر" تنها متولی واردات واکسن کرونا به کشور است، گروه دارویی برکت نیز ضمن تکذیب رسمی این شایعه و ارائه شکایت از رسانه مذکور به قوه‌قضائیه بابت نشر اکاذیب دراین خصوص، به اطلاع مردم عزیز ایران میرساند که خطوط تولیدی واکسن " کوو ایران برکت" بدون وقفه درحال تولید واکسن کرونا و تحویل واکسن‌های تولیدی به وزارت بهداشت است.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: گروه دارویی برکت رسانه متخلف واردات واکسن کرونا صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۱۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی خودوری وزیر امنیت داخلی اسرائیل (+فیلم)

 وزیر امنیت داخلی اسرائیل در پی یک حادثه رانندگی راهی بیمارستان شد.

به گزارش مهر به نقل از شبکه الجزیره، رسانه‌های اسرائیل از واژگون شدن خودروی «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی اسرائیل و زخمی شدن وی و انتقالش به بیمارستان خبر دادند.

رسانه‌های اسرائیل گزارش دادند که بن گویر هنگام خروج از صحنه عملیات ضد صهیونیستی در رمله در یک حادثه رانندگی مجروح شد.

هنوز گزارشی از وضعیت جسمی وی منتشر نشده است.

 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تهدید نتانیاهو از سوی بن‌گویر/ با عدم حمله به رفح برکنار خواهی شد تظاهرات علیه کابینه نتانیاهو در قدس / حمله معترضان به بن گویر

دیگر خبرها

  • شکایت باشگاه پرسپولیس از ۲ پرسپولیسی!
  • درباره بیماری مرموز ترانه علیدوستی؛ چه کسانی در معرض آن هستند؟ | فیلم
  • دو راهکار کاهش ارزبری واردات بی رویه موبایل
  • رئیس انجمن دکترای علوم آزمایشگاهی تشخیص طبی ایران : آزمایشگاه‌های تشخیص‌طبی در بین گروه‌های پزشکی دارای کمترین شکایت هستند
  • لهستان عبور خودروهای نظامی اوکراین از خاک خود را ممنوع کرد
  • وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی راهی بیمارستان شد
  • خودوری «بن گویر» واژگون شد
  • واژگونی خودوری وزیر امنیت داخلی اسرائیل (+فیلم)
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!