Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@15:17:07 GMT

درخشش صربیناتور؛ حتی بالاتر از مسی و رونالدو (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۶۱۸۵۲

دوسان ولاهوویچ، گلزن جوان فیورنتینا عملکرد فوق العاده ای در سال 2021 داشته است.

به گزارش "ورزش سه"، دوسان ولاهوویچ، ستاره صربستانی فیورنتینا بالاتر از بازیکنان بزرگی لئو مسی و کریستیانو رونالدو، سومین گلزن برتر سال 2021 در پنج لیگ معتبر اروپایی لقب گرفته است. این بازیکن 21 ساله که دیروز مقابل اسپزیا هت تریک کرد، با احتساب این سه گل حالا در 35 بازی این فصل 25 گل به ثمر رسانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ارلینگ هالند، ستاره نروژی دورتموند موفق به زدن یک گل بیشتر اما در 26 بازی شده و البته رابرت لواندوفسکی، گلزن باتجربه بایرن مونیخ در 27 مسابقه 36 بار موفق به باز کردن دروازه حریفان شده است. دوسان ولاهوویچ در رتبه سوم این رده بندی قرار داشته و این بازیکن از ستاره هایی چون از لئو مسی، کریستیانو رونالدو و کیلیان امباپه در امر گلزنی موفق بوده است.

 

مسی در 26 بازی 23 گل، رونالدو در 31 بازی 21 گل و امباپه در 29 بازی 20 گل به ثمر رساندند. قرارداد ولاهوویچ با فیورنتینا در ژوئن 2023 به پایان می رسد، اما مدیران این باشگاه چندی قبل اعلام کردند قرارداد این بازیکن تمدید نخواهد شد. تیم های بزرگی از جمله یوونتوس، منچسترسیتی و اینتر از همین حالا برای خرید ولاهوویچ اقدام کرده اند و قطعا فصل بعد این ستاره گلزن و جوان را در لباس یک تیم بزرگ خواهیم بود.

 

 

 

 

 

دوسان ولاهوویچ کریستیانو رونالدو منچستر یونایتد لیونل مسی پاری سن ژرمن فیورنتینا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو منچستر یونایتد لیونل مسی پاری سن ژرمن فیورنتینا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۱۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک شایعه‌ی جذاب درباره‌ی همکاری مسی و رونالدو

تیم فوتبال اینترمیامی آمریکا با خرید لیونل مسی در ابتدای فصل جاری توانست خود را به صدر اخبار و توجهات فوتبال جهان برساند.

این باشگاه که مالکیتش را دیوید بکهام ستاره سابق تیم ملی انگلیس برعهده دارد با جذب ستاره‌های دیگری، چون لوییز سوارز و سرژیو بوسکتس به یکی از مدعیان لیگ آمریکا تبدیل شد.

اما به نظر می‌رسد ماجراجویی‌های صورتی پوشان اینتر میامی به اینجا ختم نمی‌شود و یک خبرنگار معتبر عربستانی به نام «عبدالعزیز العصیمی» مدعی شده است که این باشگاه مذاکراتی با کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی تیم النصر عربستان انجام داده است و قصد دارد او را به خدمت بگیرد.

در صورتی که این اتفاق رقم بخورد این ۲ ستاره فوتبال جهان برای نخستین بار در یک تیم بازی خواهند کرد که می‌تواند جذابیت بسیار زیادی برای هواداران آن‌ها داشته باشد.

دیگر خبرها

  • افت مهاجم گلزن نساجی در سال جدید/ آزادی از ترکیب اصلی دور می شود؟
  • درخشش ستاره جنجالی: ایکاردی واقعی برگشت!
  • یک شایعه‌ی جذاب درباره‌ی همکاری مسی و رونالدو
  • احتمال حضور رونالدو و مسی در یک تیم قوت گرفت
  • ستاره گلزن استقلال در خطر محرومیت
  • درخشش نیمه‌نهایی ‏CL‏ تکلیف این ستاره را مشخص کرد
  • ۱۰ گلزن فعال تاریخ لیگ قهرمانان
  • پیروزی النصر با هت‌تریک رونالدو
  • هت تریک جدید کریستیانو رونالدو در جشنواره گل النصر
  • النصر 6-0 الوحده؛ رونالدو و هت تریک، پیوندی که هرگز قطع نمی‌شود!