Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@21:42:08 GMT

دو گزینه نهایی ریاست جمعیت هلال احمر مشخص شدند

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۶۲۰۷۹

دو گزینه نهایی ریاست جمعیت هلال احمر مشخص شدند

با بررسی سوابق کاندیداهای ریاست جمعیت هلال احمر و با اعلام آرای اعضای شورای عالی جمعیت هلال، دو گزینه نهایی ریاست این نهاد اعلام شد.

به گزارش مشرق، بررسی سوابق و شرایط ۲۲ کاندیدای ریاست جمعیت هلال احمر از بین حجت حاجی محمدی یزدی، سیدعلی ریاض، احمدی اسفندیاری، علی حیدرنژاد، شاهرخ رامین، فریبرز بوداغی مالیدره، عباس احمدپورثمرین، رضا سعیدی، فرهادی مصدری درگاه، شهرام علمداری، علی دباغ، عباس مسجدی آرانی، ابوالفضل زنده دل، محمد بساک، پیرحسین کولیوند، علیرضا شهر جردی، شاهین محمدصادقی، محمدحسن حسین زاده، محمد جعفریان، محمود مظفر، محمدباقر محمدی وسعید خال امروز با برگزاری جلسه شورای عالی جمعیت هلال احمر آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه نیز کاندیداها برنامه‌های خود را در بین اعضای شورای عالی جمعیت هلال احمر مطرح کردند و در نهایت از بین گزینه‌های ریاست جمعیت هلال، پیر حسین کولیوند و محمد جعفریان به ترتیب با ۱۳ و ۸ رای ماخوذه به عنوان در دو گرینه پایانی انتخاب شدند و از این دو گزینه  از سوی حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور یک نفر به عنوان ریاست هلال احمر انتخاب خواهد شد.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: تحولات قفقاز تحولات افغانستان هلال احمر مشرق شورای عالی جمعیت هلال احمر ریاست جمعیت هلال جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۲۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با یک کشته و سه مصدوم

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: حادثه برخورد خودروی سواری ال ۹۰ با گاردریل به پایگاه جمعیت هلال احمر شهید کریمیان طاهری کاشان اعلام شد.

محمدنوید متقی با اشاره به اعزام یک تیم عملیاتی به محل حادثه افزود: این حادثه کیلومتر ۳۰ آزادراه کاشان-قم رخ داده بود.

او گفت: سه مصدوم این حادثه توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی مربوطه منتقل شدند و یک نفر نیز بر اثر این حادثه جان خود را از دست داد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ماهر در مدارس استان قزوین
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر
  • «مردم‌محور بودن» اساس و پایه فعالیت در جمعیت هلال‌احمر است
  • برگزاری مانور تیم سحر هلال احمر در قزوین
  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با یک کشته و سه مصدوم
  • اجرای گام سوم طرح یاس در اردبیل
  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم
  • راه‌یافتگان نهایی هشتمین جشنواره طنزپهلو معرفی شدند
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳ استان در سیل و آب‌گرفتگی
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر اردبیل در مسیر رشد قرار دارد