Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-06@16:06:20 GMT

چرا کامرانی فر از وحید صالحی خواست ساکت باشد؟

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۶۲۲۴۱

چرا کامرانی فر از وحید صالحی خواست ساکت باشد؟

وحید صالحی روزی که برای افشاگری علیه دلالی که در جامعه داوری نفوذ کرده، به طرفداری آمده بود، وقتی دوربین ها خاموش شد در پاسخ به این پرسش که چرا ماجرا را برای دبیرکل فدراسیون تعریف نکردی، گفت: در مورد یکی از همین موضوع ها با کامرانی فر تماس گرفتم، وقتی حرف هایم تمام شد، گفت این هایی که برای من تعریف کردی بین من و تو بماند و جای دیگر بازگو نکن!

به گزارش طرفداری، وحید صالحی داوری که مدعی است به دلیل تن ندادن به خواسته یک دلال از داوری در لیگ برتر محروم شده، در واکنش به نفوذ این دلال، از داوری کنار کشیده و خودش را بازنشسته کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وحید صالحی ابتدا با حضور در رسانه طرفداری علیه همین دلال و نفوذش در چیدمان داوری دست به افشاگری زد و سپس با حضور در برنامه فوتبال برتر حقایق را در تلویزیون هم به زبان آورد تا شاید فدراسیون فوتبال بخواهد به این موضوع ورود کند اما در کمال تعجب، دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت اصلا در جریان این موضوع نیست.

روزی که حسن کامرانی فر مدعی شد اصلا از ماجرای افشاگری وحید صالحی خبر ندارد، از این ادعا تعجب کردیم چرا که صالحی در استودیوی طرفداری به صراحت گفته بود با کامرانی فر تماس گرفته و موضوع را برای او تعریف کرده است و دبیرکل فدراسیون به او گفته چیزی که برای من تعریف کردی بین خودمان بماند و جای دیگر نگو!

باز هم احتمال دادیم شاید ما اشتباه شنیدیم یا صالحی موضوع دیگری را به دبیرکل فدراسیون گفته بوده تا این که وحید صالحی امروز هم در گفتگو با بابک کاظمی و برنامه خارج از گود، همین ادعا را تکرار کرد و وقتی کاظمی از او پرسید آیا این حرف ها را به دبیرکل فدراسیون فوتبال هم گفته ای، جواب داد: بله، ایشان گفت بین خودمان بماند!

منتظریم حسن کامرانی فر به این پرسش پاسخ بدهد چرا با وجود مکالمه با وحید صالحی، وقتی با این پرسش روبرو شد که نظرش درباره افشاگری صالحی چیست، خودش را به بی اطلاعی زد؟

جالب تر این که به گفته محمدحسین میثاقی، شبی که وحید صالحی در برنامه فوتبال برتر حضور داشت، کامرانی فر وقتی متوجه این حضور شد موبایل خود را از دسترس خارج کرد تا روی خط با این داور صحبت نکند!

پشت پرده چه خبر است؟ آن رفیق خداداد افشاریان که به صالحی گفته افشاگری نکن تو را به لیست برمی گردانیم کیست؟ دلالی که به گفته صالحی در چیدمان داوری نقش دارد با چه کسانی در ارتباط است؟ او قدرت و اطلاعاتش را از کجا می گیرد؟

 

حتما ببینید:

افشاگری تازه وحید صالحی: داوران مطرح هم آلوده بازی آن دلال شده اند / فیلم

وحید صالحی افشاگری اش در طرفداری را در فوتبال برتر تکرار کرد؛ این داوری ها مافیایی است / فوتبال برتر

وحید صالحی: دوست خداداد افشاریان تماس گرفت و گفت افشاگری نکن!

گفتگوی کامل وحید صالحی با طرفداری:

وحید صالحی: به داور گفتند به نفع یک تیم قضاوت کن؛ نپذیرفت، حذفش کردند!

بیشتر ببینید و بخوانید:

افشاگری وحید صالحی در طرفداری: فساد در داوری ایران رشد کرده، دیگر به داوری برنمی گردم!

وحید صالحی: با دلال همکاری نکردم، از داوری حذف شدم / خیال برخی بازیکنان و مربیان از داوری راحت است!

وحید صالحی: لیگ دارد مهندسی می شود؛ هدف من از افشاگری، نجات داوری از فساد است!

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: دبیرکل فدراسیون فوتبال برتر وحید صالحی کامرانی فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۲۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا

سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا اوایل تیر ماه ۱۴۰۳ در عربستان برگزار خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ‌سایت رسمی فدراسیون فوتبال، ویندزور جان دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌ای به هدایت ممبینی دبیرکل فدراسیون فوتبال کشورمان از برگزاری سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا خبر داد و از نمایندگان ایران به شرح زیر جهت حضور در این سمینار دعوت کرد: امیر عرب‌براقی، بیژن حیدری، حسن اکرمی، پیام حیدری، سیدوحید کاظمی، موعود بنیادی‌فرد و مرتضی منصوریان.

لازم به توضیح است، سمینار فوق از 24 تا 28 ژوئن 2024 (4 تا 8 تیر ماه 1403) در شهر ریاض عربستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • علیرضا فغانی در کنار داوران بین المللی فوتبال ایران
  • شروط مهم فدراسیون فوتبال برای برگزاری فصل آینده لیگ برتر
  • برگزاری سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • برزگر: بعضی هواداران با سلاح سرد بازی‌ها را تماشا می‌کنند!
  • افشاگری عبدالرضا داوری درباره شهردار تهران/ پرداخت ۲۵/۵ میلیارد تومان کمک هزینه مسکن به ۳۶ مدیر انقلابی منصوب زاکانی
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش
  • داوری بی‌نقص یک ایرانی در بازی ژاپن و ازبکستان
  • حکم فدراسیون در مورد هوادار جنجالی سپاهان!
  • جانشین فغانی در داوری ایران مشخص شد
  • جام جهانی از تمام داوران فوتبال ایران گرفته شد | اعتراف مهم افشاریان؛ بله ما نتوانستیم