Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حسین مالکی سرپرست اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری با اعلام آمادگی ۴۲ گروه راهداری برای طرح زمستانی گفت: ۳۰۲ خودرو سبک، نیمه سنگین و برف‌روب و ۴۵۰ نیروی راهداری در طرح راهداری زمستانی به حالت آماده‌باش درآمده است

او افزود: این طرح با همکاری نیرو‌های هلال‌احمر، اورژانس، نیروی انتظامی، هواشناسی و مدیریت بحران از ۱۵ آبان تا ۲۵ اسفند اجرایی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مالکی با بیان اینکه طرح راهداری زمستانی از ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ با عنوان طرح راهداری نوروزی ادامه خواهد یافت، افزود: ۳۱ راهدارخانه ثابت و ۱۱ راهدارخانه موقت آماده خدمت‌رسانی در این طرح است و تاکنون ۱۲ هزار تن شن و نمک نیز خریداری و در شهرستان‌ها توزیع شده است.

او با تاکید بر اینکه اولویت بازگشایی جاده‌ها در زمان بارش به ترتیب با جاده‌های چهار خطه، اصلی، فرعی و روستایی است، افزود: تلاش خواهد شد با توجه به کمبود ماشین‌آلات راهداری از طریق تعیین شهرستان‌های معین، کار بازگشایی مسیر‌های مواصلاتی در مواقع اضطراری به نحو مطلوب‌تری انجام شود.

بیشتر بخوانید

تامین ۲۷ هزار تن شن و نمک برای راهداری زمستانی

مالکی با یادآوری عمر بالای ماشین‌آلات راهداری استان و هزینه‌بر بودن مراحل تعمیر و نگهداری این دستگاه‌ها تصریح کرد: اگر چه وسعت چهارمحال و بختیاری در مقایسه با دیگر استان‌ها به مراتب کمتر است، اما با توجه به موقعیت جغرافیایی استان و سخت‌گذر بودن مناطق کوهستانی آن، لازم است در زمینه اختصاص اعتبار و تامین تجهیز راهداری توجه ویژه‌ای صورت گیرد.

سرپرست اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری همچنین به آمار تردد‌ها در استان از ابتدای امسال تا نهم آبان اشاره کرد و گفت: در این مدت از طریق ۶۴ دستگاه تردد شمار، بیش از ۶۷ میلیون و ۲۴۶ هزار تردد در جاده‌های استان به ثبت رسید که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل افزایشی ۹ درصدی را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهداری و حمل ونقل جاده ای طرح راهداری زمستانی چهارمحال و بختیاری راهداری زمستانی طرح راهداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۲۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از پایگاه اورژانس ۱۱۵ در اردل

اعرابی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری گفت: پایگاه اورژانس ۱۱۵ در ٢٠٠ مترمربع زمین به همت خانواده شهید صولت رئیسی ساخته شده است.

بیشتر بخوانید

تجلیل از ۱۰۰ فعال حوزه سلامت چهارمحال و بختیاری

وی افزود: برای احداث این پایگاه یک میلیارد و ۶۵٠ میلیون تومان هزینه شد.

اعرابی اضافه کرد: با افتتاح این پایگاه ماموریت‌های شهر اردل تقسیم و خدمات بهتری به مردم ارائه خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری
  • آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری
  • پدر شهید محمد ملکپور آسمانی شد
  • نشان طلای انتخابی جام جهانی در دست ووشوکار چهارمحال و بختیاری
  • ثبت بیش از ۶۵ میلیون تردد در جاده‌های ایلام
  • هشدار هواشناسی برای خودداری از اتراق در حاشیه رودخانه‌ها
  • بهره برداری از پایگاه اورژانس ۱۱۵ در اردل
  • پاکسازی منطقه حفاظت شده تنگ صیاد در چهارمحال و بختیاری
  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • کمبود سرانه فضای آموزشی چهارمحال و بختیاری