Web Analytics Made Easy - Statcounter

حواشی این روز‌های فدراسیون کاراته باعث شده تا سرمربی همیشه موفق کاراته در شرایز سختی قرار بگیرد.

خبرگزاری میزان _ رقابت‌های انتخابی تیم ملی کاراته بسیار پرحاشیه و عجیب پیگیری شد. از قهر قهرمانان بزرگ گرفته تا تصمیمات تا حدی بحث‌براگیز داوران. این انتخابی‌ها باعث شد تا جو کاراته ایران که پس از المپیک انتظار میرفت آرام شده باشد مجددا متشنج شود و در این بین مسئولان فدراسیون مطابق انتظار بدون هیچگونه حرکت خاصی کار خود را دنبال کرده و تلاشی برای رفع مشکلات نمی‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینکه قضاوت‌ها در رقابت‌های انتخابی درست بوده یا خیر را بر عهده کارشناسان و اهالی فن میگذاریم، اما حالا که مهدی‌زاده و گنج‌زاده به این واضحی به شرایط معترض می‌شوند، وظیفه مسئولان فدراسیون است که لااقل به ظاهر تلاشی برای رفع حواشی بکنند که تا این لحظه خبری از این موضوع نیست.

تیم ایران باید برای رقابت‌های جهانی امارات آماده شود و سید شهرام هروی که با هتریک طلایی در میدان جهانی توقعات را بالا برده در سخت‌ترین برهه زمانی کار خود قرار دارد.

هروی باید یک نفره تمام بار مشکلات را بر دوش بگیرد و علاوه بر کار کردن روی مسائل فنی، ناخواسته نقش یک بزرگتر را در تمام مجموعه کاراته بازی خواهد کرد و باید به فکر جمع کردن حواشی هم باشد.

آقای قابل اعتماد کاراته به قدری خوب نتیجه گرفته که شاید رییس فدراسیون خیالش از موفقیت‌های احتمالی تیم ملی راحت است که ترجیح می‌دهد نقشی در برطرف کردن مشکلات ایفا نکند.

در مجموع کاراته ایران تنها فدراسیونی است که پس از کسب اولین و شاید آخرین مدال طلای تاریخ این رشته در المپیک نه تنها آرامش نداشته بلکه شرایط بحرانی را دنبال می‌کند و حواشی از رقابت‌های انتخابی تیم‌های پایه دختران آغاز شد و در تیم ملی مردان ادامه پیدا کرد و در این بین نقش رییس فدراسیون تکیه کردن بر گذر زمان برای برطرف کردن حواشی بود.

امید می‌رود تیم‌های پایه کاراته در هر دو بخش پسران و دختران و همچنین تیم‌های ملی مردان و بانوان در رقابت‌های پیش رو موفق باشند، اما بهتر است مسندنشینان کاراته هم نسبت به مشکلات بی‌تفاوت نبوده و در روز‌های سخت خودی نشان دهند.

  بیشتر بخوانید: واکنش غیرحرفه‌ای باتجربه‌های کاراته؛ اگر ببازم ناداوری است!   انتهای پیام/ برچسب ها: کاراته شهرام هروی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کاراته شهرام هروی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۲۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار عوامل حواشی لیگ برتر بسکتبال به کمیته‌های انضباطی و فنی

چهار بازیکن جهت ارائه پاره‌ای از توضیحات در خصوص اتفاقات بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر آقایان به کمیته انضباطی و کمیته فنی دعوت شدند.

سعید داورپناه از طبیعت به کمیته انضباطی و آرمان زنگنه از تیم طبیعت، محمد جمشیدی از تیم مهرام تهران، سالار منجی و کریم علمی از تیم شهرداری گرگان به کمیته فنی دعوت شدند.

شایان ذکر است، مبین مرشدی، محمد تالاری، محمد جواد جعفزی و فرهاد بابایی از تیم خانه بسکتبال کاشان در جریان رقابت‌های لیگ دسته یک ملی بسکتبال آقایان ایران نیز به کمیته انضباطی فراخوانده شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مازندران قهرمان دو رده سنی کاراته کشور
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر
  • دلار در سراشیبی | نزول دلار تا کجا ادامه دارد؟
  • رقابت دو هزار و ۳۰۰ کاراته کار خانم در همدان
  • رقابت ۲۳۰۰ دختر کاراته‌کا در همدان+فیلم
  • تشکیل دوباره کمیته انضباطی برای حواشی لیگ برتر بسکتبال
  • احضار عوامل حواشی لیگ برتر بسکتبال به کمیته‌های انضباطی و فنی
  • سارا پاداش برای قم تاریخ ساز شد
  • بانوی قمی در رقابت های قهرمانی کشور به مدال طلا رسید
  • مروری بر خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین