Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@20:48:06 GMT

بیانی: داور به ساکت گفت 6 ماه محرومت می کنم!

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۶۲۵۵۱

بیانی: داور به ساکت گفت 6 ماه محرومت می کنم!

شاهرخ بیانی دستیار ساکت الهامی در تیم نساجی به شدت از مصاحبه مجتبی سرآسیایی مربی تیم گل گهر گله کرد.

به گزارش "ورزش سه"، مربی تیم نساجی می گوید: امروز به معنی واقعی کلمه فهمیدم خوش و بش مربیان در ابتدای بازی دروغین و یک رفتار تظاهر گونه است. همین امروز و در سیرجان مجتبی سر آسیایی به ساکت الهامی خوش آمد گفت و به او گفت آقا ساکت نوکرتم اما بعد از بازی گفت رفتارهای این مربی در حد لیگ برتر نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این یعنی اینکه این مربی در حد لیگ برتر نیست. من قبلا فقط اسم سر آسیایی را شنیده بودم اما به یقین می دانم اگر امیر قلعه نویی محروم نبود ایشان این افتخار را پیدا نمی کرد و کنار خط بیاید. شما فیلم بازی را نگاه کنید. چون بازی بدون تماشاگر برگزار می شود صداها مشخص و واضح است. ایشان از ابتدای بازی بلند گو در دست گرفته بود و مدام با صدای بلند به داور اعتراض می کرد. اگر کسی هم روی داور تاثیر گذاشته باشد ایشان است. ساکت الهامی در صحنه ای که مشکوک به پنالتی بود اعتراض کرد. من دروغ نمی گویم. در صحنه مربوطه ساکت الهامی به داور گفت پنالتی بود. داور خطاب به ساکت گفت کاری نکن بفرستم بالا و 6 ماه از فوتبال محروم شوی! یک لحظه تعجب کردم. داور مگر قاضی است؟

 

مگر داور کمیته انضباطی است که در مورد مربی تصمیم می گیرد. خب من بازی های زیادی به عنوان مربی روی نیمکت بودم. دیده بودم داور مربی را دعوت به آرامش کند اما ندیدم داور مربی را تحریک کند. خب می دانید موعود بنیادی فر قبلا هم ساکت الهامی را محروم کرده بود. نه یک بار. خب روی ایشان حساسیتی وجود داشت و به نظر من در آن صحنه داور باید با آرامش با ساکت الهامی صحبت می کرد. تصور کنید کنار خط می آمد و ساکت الهامی را دعوت به آرامش می کرد و می گفت من توپ را به خوبی دیدم. به دست بازیکن گل گهر نخورده است و شما اشتباه دیدی. آیا آنوقت هم ساکت الهامی این طور بر افروخته می شد و می گفت اگر 6 ماه من را محروم کنی قید فوتبال را می زنم و ...

 

شاهرخ بیانی مصاحبه اش را این چنین ادامه داد: در ادامه این چالش صبت سرمربی ما با سرپرست تیم و مدیر عامل بود و به گونه ای  در فضای مجازی بازتاب داده شده است که گویی سرمربی ما توهین کرده است. این یک بگو مشگوی فوتبال بود. اما گلایه اصلی من از مربی تیم حریف است. من باید به مربی گل گهر احترام بگذارم و مربی گل گهر به من. پس ما چرا اول بازی با هم خوش و بش می کنیم و همدیگر را بغل می گیریم و می گوییم نوکرتم. سوال من این است اگر ما مربیان هوای همدیگر را نداشته باشیم پس چه کسی می خواهد هوای ما را داشته باشد؟ لابد مجتبی سر آسیایی در حد لیگ برتر است که از دقیقه یک فقط داد و بیداد می کرد. مربیگری این است.ساکت در یک صحنه اعتراض کرد و داور به او کارت قرمز نشان داد و رفت بالا. البته داور کارت قرمز نشان نداد. دو کارت زرد به او نشان داد و بعد کارت قرمز. این تصمیم نشان می دهد اعتراض ساکت یک اعتراض فنی بود و در ادامه با سرپرست و مدیر عامل تیم صحبت می کرد و گفت باید پیش از بازی به انتخاب این داور اعتراض می کردید چون قبلا بارها من را محروم کرده بود و...

 

مربی نساجی در پایان در مورد بازی گفت:خوشبختانه بازی دو تیم در زمین یک بازی خوب بود. هم گل گهر فرصت داشت و هم ما می توانستیم در 20 دقیقه پایانی بازی پیروز شویم. در مورد اعتراض به داور هم بگویم اگر کادر فنی تیم گل گهر هم بود به تصمیم داور معترض می شد و تصور می کرد خطای پنالتی رخ داده است. اگر VAR باشد کادر فنی آرام روی نیمکت به کار ادامه می دهد چون می داند اگر داور اشتباه کند داور VAR اشتباه او را تصحیح می کند. به خوبی می دانیم که فصل گذشته کادر فنی تیم گل گهر به شدت به همین داور اعتراض کرده بود. آیا آن زمان از ما کسی گفت کادر فنی تیم گل گهر در حد لیگ برتر نیست؟ یا رفتارهایشان در حد لیگ برتر نیست.

شاهرخ بیانی نساجی مازندران ساکت الهامی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شاهرخ بیانی نساجی مازندران ساکت الهامی حد لیگ برتر نیست ساکت الهامی تیم گل گهر کادر فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۲۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دقیقی - اوزونیدیس: پرده دوم از یک درگیری

به گزارش "ورزش سه"، گل گهر در شرایطی امروز در سیرجان مقابل شمس آذر میزبانی خواهد کرد که دو تیم در قزوین به تساوی یک - یک رضایت دادند. گل گهر در دقایقی که نمایش برتری برابر حریف داشت توانست به گل دست یابد و در ادامه اما شاگردان سعید دقیقی توانستند با طراحی حملات پردامنه، گل تساوی را توسط رحمان جعفری که اکنون پیراهن تراکتور را بر تن کرده، به ثمر رسانده و به یک امتیاز بسنده کند.

در این بازی اما درگیری و تنش لفظی شدیدی میان کادرفنی دو تیم و خصوصا سعید دقیقی و اوزونیدیس شکل گرفت که حتی به نشست خبری دو سرمربی نیز رسید و هر کدام به دنبال احقاق حق خود در این زمینه بودند.

این دو مربی البته در جریان بازی نیز بارها با یکدیگر تنش داشتند و دقیقی نسبت به رفتار و کلمات به کار گرفته شده از سوی سرمربی یونانی حریف کاملا برآشفته بود. اکنون دو مربی بار دیگر روبروی یکدیگر قرار گرفته‌اند و باید دید اینبار نتیجه تلاش دو مربی با چه اتفاقاتی همراه خواهد شد.

شمس آذر در این بازی با هدف دستیابی به جایگاه گل گهر سیرجان که تنها یک امتیاز بالاتر از آنها ایستاده در سیرجان حاضر شده و این در حالیست که همچنان امیدوار به بازگشت سه امتیاز کسر شده خود نیز هستند تا بتوانند در هفته‌های کوتاه باقی مانده تا پایان فصل، جایگاه بهتری نیز از آن خود کنند.

دیگر خبرها

  • هاشمی‌نسب: این استقلال قهرمان لیگ است چه با جام چه بی جام
  • نکونام:می دانستیم بازی سختی داریم/ قضاوت داور بی نقص بود
  • اعتراض پیکان به داور دیدار با آلومینیوم
  • اوسمار به ساکت مدیون است
  • پرسپولیس تمدید با اوسمار را جدی گرفته است
  • باید باز هم از اوسمار حمایت کرد
  • مربی شمس‌آذر: بازی تاکتیکی و پرفشار بود
  • دقیقی - اوزونیدیس: پرده دوم از یک درگیری
  • ساکت الهامی و یک انگیزه مهم برای شکستن رکورد پرسپولیس
  • سبک بسکتبال ایران باید تغییر کند