Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم رفسنجان در مجلس گفت: در ابتدای کار باید همه به دولت کمک کنند، نقد باید به سمت مسائلی برود که ارثیه دولت قبل است و از گذشته برای این دولت به جا مانده است؛ روحانی کشور را با گرانی، تورم بالا، کاهش ارزش پول ملی و با انبوه نقدینگی و کسری بودجه نزدیک به 500 هزار میلیارد به این دولت تحویل داد با این اوصاف شما نمی‌توانید به این دولت بگوئید کشور را یک روزه درست کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«حسین جلالی»، عضو هیات رئیسه کمیسیون فرهنگی و نماینده مردم رفسنجان در مجلس، در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا در رابطه با «هجمه‌ها به دولت سیزدهم» گفت: دولت استقرار تام پیدا نکرده و هنوز چندین استاندار و وزیر آموزش و پرورش مشخص نشده است، تعدادی از مدیران تعیین نشده اند. دولت در روزهای آغازین کار خود است اینکه برخی به کارهای مفید دولت حمله می کنند قطعا نیت سوء دارند. رئیس‌جمهور به استان‌ها سفر می کنند و می گویند چرا بین مردم می رود و چرا مشکلات را در میدان جستجو می‌کند؟ برای پمپ بنزینها مشکل پیش می‌آید نقد می‌کنند که چرا پای حرف مردم می‌نشیند و به آنها آرامش می‌دهد؟ این مسائل نشان از تخریب دولت دارد، این افراد به دنبال اصلاح‌گری نیستند، نقدشان به دولت نقد ویرانگرانه و تخریبی است.

او در ادامه بیان کرد: در ابتدای کار باید همه به دولت کمک کنند، نقد باید به سمت مسائلی برود که ارثیه دولت قبل است و از گذشته برای این دولت به جا مانده است. روحانی کشور را با گرانی، تورم بالا، کاهش ارزش پول ملی و با انبوه نقدینگی و کسری بودجه نزدیک به 500 هزار میلیارد به این دولت تحویل داد با این اوصاف شما نمی توانید به این دولت بگوئید کشور را یک روزه درست کند.  قبول داریم باید ارزانی در بازار اتفاق بیفتد، تورم کاهش پیدا کند اما نه یک روزه؟ ویرانی های هشت ساله را یک روزه نمی توان ترمیم کرد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس یازدهم مطرح کرد: سیر کلی حرکت دولت رئیسی درست و اصلاح‌گرایانه است. تخریب‌ها نشان از آن دارد که مسیر درست را پیموده ایم، امیدواریم که این مسیر خوب باشد و موفق شویم. متاسفانه برخی متن را فراموش کرده اند و به حاشیه پردازی روی آورده اند مثلا رئیس جمهور یک اشتباه لفظی می کند و یا یک کلمه را جابجا می گوید بعد تمام رفتارهای خوب و اقدامات مفید او را که تاکنون به انجام رسانده، فراموش می کنیم و به یک اشتباه لفظی می چسبیم، این ناشی از آن است که اینها چیزی ندارند. اگر در مسائل اقتصاد و سیاست گذاری ها و مسائل بنیادی و اساسی اشکالی وجود داشت این افراد که متوسل به اشتباه لفظی نمی‌شدند، چون دستشان خالی است و مطلبی ندارند این چنین رفتار می کنند. 

او در پاسخ به این سوال که شما به ویدیوهای وایرال شده در فضای مجازی اشاره کردید با توجه به آنکه طرح صیانت در مجلس در حال بررسی است آیا به این موضوع هم ورود می کنید، گفت: در طرح حمایت از فضای مجازی به دنبال آبروداری کاربران و افراد هستیم باید برای این مسائل چهارچوب تعریف و تعیین و از حق و حقوق شهروندان حمایت شود تا کسی آسیب نبیند. ان‌شاءالله در بحث حمایت از کاربران فضای مجازی اینها پیش بینی شده است و قطعا این موضوع مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/4

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نماینده مردم برنا دولت وزیر آموزش و پرورش رئیس جمهور مشکلات بنزین تورم پول نقدینگی کسری بودجه مجلس اقتصاد فضای مجازی حقوق بنزین رئیس جمهور حسین جلالی یک روزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۲۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان ریاست قالیباف نزدیک است؟

مجتبی شاکری دبیر کل جمعیت جانبازان درباره اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات دور دوم گفت: به طور قطع مردم همانند دوره نخست و حتی با قدرت بیشتری پای صندوق‌های رای خواهند آمد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، او ادامه داد: طبیعتا کسانی که در نامزدهایشان در دور نخست رای نیاوردند حضور پررنگی در انتخابات نخواهند داشت.

شاکری با اشاره به ترکیب هیات رئیسه مجلس آتی افزود: قطعا رای نمایندگان در فراکسیون نیرو‌های انقلاب نقش بسزایی در شکل گیری هیات رئیسه مجلس دارد.

دبیرکل جمعیت جانبازان گفت: معتقدم که دو جریان اصولگرای مجلس چالشی با یکدیگر ندارند و حدس میزنم که هیات رئیسه نیز ترکیبی از دو جناح اصولگرایی خواهد داشت.

او ادامه داد: نباید این تصور شکل بگیرد که جریان پیروز در هیات رییسه تمامی امور مجلس را به دست خواهد گرفت و البته ممکن است چهره جدیدی ریاست مجلس را عهده دار شود.

شاکری در پایان گفت: نباید با پیش داوری درباره مراکز قدرت مجلس فضا را متشنج و از رسالت اصلی آن دور کرد.

دیگر خبرها

  • خط و نشان تند رئیسی برای بانک‌ها / انتقاد از حمله و آزار و اذیت پلیس آمریکا علیه دانشجویان
  • خط و نشان تند رئیسی برای بانک‌ها / انتقاد از برحورد پلیس آمریکا با دانشجویان
  • رئیسی: بانک هایی که مقررات را رعایت نکنند منحل خواهند شد | مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم
  • بانک‌هایی که مقررات را رعایت نکنند منحل خواهند شد/ مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم
  • دولت توانسته بخش قابل توجهی از اهداف خود برای رفع ناترازی‌ها و مشکلات اقتصادی را محقق کند
  • استقرار شعب رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • پیوستگی بین مردم و حاکمیت از برکات نظام جمهوری اسلامی است
  • مروری بر بودجه در سال ۱۴۰۳؛ دست دولت در جیب مردم برای جبران کسری!
  • معاون رییسی: دیدگاه دولت به تعطیلی پنج‌شنبه‌ها نزدیک‌تر است
  • پایان ریاست قالیباف نزدیک است؟