Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-29@10:59:23 GMT

نخستین واکنش آگوئرو بعد از آسیب دیدگی جدید

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۶۲۹۵۲

نخستین واکنش آگوئرو بعد از آسیب دیدگی جدید

مهاجم آرژانتینی بارسلونا که به خاطر مشکلات قلبی سه ماه از میادین دور خواهد بود تاکید کرد که از نظر روحی در شرایط خوبی به سرمی برد. به گزارش ایسنا و به نقل از اسپورت، به نظر می‌رسد که بدشانسی دست بردار سرخیو آگوئرو و بارسلونا نیست. این بازیکن آرژانتینی که در تابستان راهی بارسلونا شد بار دیگر به خاطر آسیب دیدگی خانه نشین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آگوئرو در دیدار برابر آلاوس به خاطر مشکلات قلبی نتوانست به بازی ادامه دهد و در بیمارستان بستری شد. باشگاه بارسلونا اعلام کرد که درمان این بازیکن سه ماه به طول خواهد انجامید و به این ترتیب او نمی‌تواند تیم را در این مدت طولانی همراهی کند.

آگوئرو در واکنش به این آسیب دیدگی طولانی در صفحه خود نوشت: من خوب هستم و انگیزه بالای برای درمان دارم. می‌خواهم از همه کسانی که در این مدت از مدت حمایت کردند تشکر کنم. حمایت و عشق شما باعث می شود تا من قوی تر شوم.

گزارش ها حاکی از این است که ضربان قلب آگوئرو منظم نیست البته او پیش از این هم با چنین مشکلی مواجه شده است.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سرخیو آگوئرو تیم فوتبال بارسلونا سرخیو آگوئرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۲۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان

ایسنا/هرمزگان مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان از پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد و ۸۲۱ میلیون تومان کمک هزینه درمانی به مددجویان در سال گذشته خبر داد.

حمید باسره امروز هشتم اردیبهشت در جمع خبرنگاران با اشاره به عملکرد حوزه حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد اظهار کرد: در سال گذشته کمک‌هایی در قالب کمک هزینه درمانی و فرانشیز اسناد پزشکی و تأمین تجهیزات بهداشت فردی به بیماران خاص و صعب‌العلاج تحت حمایت کمیته امداد استان هرمزگان پرداخت شده است.

وی افزود: از این میزان مبلغ ۱۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان برای پرداخت ۱۲ هزار و ۷۰۰ مورد کمک هزینه درمانی بیماران عادی و بیش از سه میلیارد و۴۰۰ میلیون تومان به منظور پرداخت کمک هزینه فرانشیز اسناد درمانی و تهیه و تأمین تجهیزات بهداشت فردی برای ۴۲۳۳ مورد از بیماران خاص و صعب‌العلاج هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان هرمزگان با تاکید بر اهمیت و ضرورت ارتقاء سلامت و افزایش آگاهی مردم از مسائل بهداشتی و به تبع آن ایجاد و حفظ آرامش در بین خانواده‌ها، یادآور شد: یکی دیگر از اقدامات این نهاد طرح‌های غربالگری، خدمات بهداشت دهان و دندان، توزیع بسته‌های بهداشتی، مخازن ذخیره آب بین خانواده‌های تحت حمایت این نهاد است.

باسره خاطرنشان کرد: در سال گذشته مبلغ چهار میلیارد و ۷۲۱ میلیون تومان نیز به منظور تهیه اقلام مذکور هزینه و بین خانواده‌های نیازمند از قبل شناسایی شده توسط مددکاران کمیته امداد در سراسر استان توزیع شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آسیب‌دیدگی و کشیدگی عضله محمد محبی
  • گیاه جوانی در طب سنتی هند
  • مجلس وارد بررسی جزئیات لایحه ارتقای امنیت زنان شد
  • آسیب‌دیدگی بافت مینای دندان با مصرف مواد غذایی اسیدی/ چرا دندان‌درد غیرقابل تحمل می‌شود؟
  • آسیب‌دیدگی بافت مینای دندان با مصرف مواد غذایی اسیدی/ چرا درد دندان غیرقابل تحمل می‌شود؟
  • درمان پرولاپس مخاطی رکتوم به روش اندوسکوپیک برای نخستین بار در دنیا
  • سالانه بیش از ۱۵۰۰ قطعه پرنده وحشی در خراسان رضوی تیمار می‌شود
  • ستاره سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • جزییاتی از بیماری ترانه علیدوستی و علت آن