Web Analytics Made Easy - Statcounter

از قایقرانان دارای اوتیسم و سندرم دان با حضور رییس بنیاد شهید تقدیر شد. به گزارش ایسنا و به نقل از فدراسیون قایقرانی، مسابقات قهرمانی کشور پاراکانو در دریاچه آزادی برگزار شد.

این رقابت‌ها با حضور ورزشکارانی از استان‌های تهران، مازندران، البرز، هرمزگان، همدان، فارس، گیلان، کرمانشاه، آذربایجان غربی و بوشهر حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

قایقرانان در مواد KL1، KL2، KL3، VL1، VL2، VL3، TL1، TL2، TL3  و در بخش بیماری‌های خاص، سندرم‌دان و اوتیسم در مواد TL1 و TL2 در مسافت ۲۰۰ متر به مصاف یکدیگر رفتند.

در پایان مسابقات، مراسم اختتامیه با حضور امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، علیرضا سهرابیان رئیس و  خسرو ابراهیمی نائب رئیس فدراسیون قایقرانی برگزار و از نفرات برتر تقدیر شد.

در این مراسم از خانواده ورزشکاران معلولین و جانبازان و همچنین خانواده‌های ورزشکاران اوتیسم و سندروم داون تقدیر به عمل آمد.

رئیس فدراسیون قایقرانی در این مراسم گفت: بسیار خوشحالم که در مراسم اختتامیه مسابقات پاراکانو میزبان معاون رئیس جمهور هستم به این دلیل که این مسابقات برای شخص من بسیار حائز اهمیت است.

 سهرابیان ادامه داد: از شروع مسئولیتم در فدراسیون قایقرانی علاوه بر ابعاد قهرمانی توسعه ورزش همگانی خصوصا در بخش پارا بوده و هست و همکاران من از نزدیک شاهد هستند که این بخش را به طور مداوم پیگیری می‌کنم.اعتقادم این است که باید در این بخش سرمایه‌گذاری ویژه داشته باشیم و از کسانی که شاید از نظر جسمی توانایی کمتری داشته باشند اما روح بزرگی دارند و از این جنبه خود در راستای رشد و تعالی استفاده می‌کنند.

 سهرابیان همچنین گفت: ما هم در فدراسیون قایقرانی وظیفه خود می‌دانیم ضمن خدمت به این عزیزان، شرایط را برای بالندگی همه اقشار جامعه فراهم کنیم.

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید در این مراسم با تقدیر از فدراسیون قایقرانی گفت: از رئیس فدراسیون قایقرانی به دلیل این که این مسئولیت اجتماعی را برای خود قائل است و فقط به دنبال ورزش حرفه‌ای نیست، متشکرم و این مسئولیت شناسی سطح سلامت و نشاط جامعه را بالا می‌برد.

امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی ادامه داد: بسیار نکته قابل اهمیتی است که فدراسیون قایقرانی چتر خود را باز کرده تا همه اقشار در آن جا بگیرند و امیدوارم عزیزانی که اینجا حضور دارند همچنان اهل ورزش باقی بمانند تا سلامت جسمی و نشاط فکری و روحی خود را حفظ کنند و در کنار آن افرادی که دچار آسیب جسمی هستند خودشان را باور و بالنده کنند.

او  ادامه داد: ما هم برای جانبازان عزیز و خانواده محترم شهدا برنامه ورزشی تدارک می‌بینیم تا آن‌ها هم بتوانند نشاط و شادابی به دست بیاورند. امیدواریم بچه هایی که اینجا هستند یک روزی به عنوان قهرمانان ملی و بین المللی شناخته شوند.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی قایقرانی مردان قايقراني فدراسیون قایقرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۲۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انحلال دو فدراسیون ورزشی/ بازگشت بادبانی به فدراسیون قایقرانی

به گزارش خبرنگار مهر، فدراسیون بادبانی و فدراسیون راگبی در زمان حمید سجادی تشکیل شدند اما پس از گذشت چند ماهی از فعالیت های آنها، دوباره منحل و به انجمن تبدیل شدند.

حمید سجادی وزیر وقت ورزش و جوانان در اقدامی غیرکارشناسی در زمان حضور خود در وزارت ورزش چند فدراسیون جدید را راه اندازی و تاسیس کرد که هیچکدام موفق نشدند و روزهای آشفته ای را تجربه می کنند.

کد خبر 6093966

دیگر خبرها

  • دعوت ۱۲۴ مدال آور فدراسیون بدنسازی به مراسم تجلیل از قهرمانان
  • اعتبارات درمان ایثارگران ۱۰۰ درصد افزایش یافت
  • آزمون استخدامی جامعه ایثارگران را برگزار می‌کنیم
  • نخبگان کارگری استان سمنان تقدیر شدند
  • رئیس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی مشخص شد
  • سه‌شنبه؛ تجلیل از مدال‌آوران با حضور رئیس جمهور
  • هاشمی‌منش رئیس جدید فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی شد
  • انحلال دو فدراسیون ورزشی/ بازگشت بادبانی به فدراسیون قایقرانی
  • تقدیر وزیر ورزش از مهدی الفتی بعد از کسب سهمیه المپیک
  • قول باشگاه فولاد ‌خوزستان برای تشکیل تیم قایقرانی