Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد تاکید کرد: هر کشتی‌گیری از یک مرحله وارد چرخه شده و همه شانس ملی‌پوش شدن در سال ۲۰۲۲ را دارند. - اخبار ورزشی -

محسن کاوه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد زمان آغاز چرخه انتخابی تیم ملی برای مسابقات سال آینده، اظهار داشت: انتخابی‌های ما از مسابقات قهرمان کشوری استارت می‌خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاریخ برگزاری این رقابت‌ها و همچنین جام تختی که بعد از کشوری به انجام می‌رسد، مشخص شده است.

وی در مورد اینکه چه تیمی قرار است بهمن ماه برای مسابقه دوستانه به آمریکا برود، گفت: احتمالا تیم منتخبی از کشتی‌گیرانی که در مسابقات نروژ حضور پیدا کردند به این رقابت‌ها می‌روند. البته در این خصوص کادرفنی تیم ملی تصمیم‌گیرنده خواهد بود.

کاوه در خصوص اینکه آغاز اردوی تیم ملی کشتی آزاد از چه زمانی خواهد بود، تاکید کرد: در فاصله مسابقات قهرمان کشوری و جام تختی اردو خواهیم داشت.

مدیر تیم‌های ملی در خصوص اینکه کشتی‌گیری چون علیرضا کریمی از چه مسابقه ای باید وارد چرخه انتخابی تیم ملی شود، گفت: از مسابقات قهرمان کشوری؛ چرخه یک چیز تعریف شده است و مشخص است هر کشتی‌گیری از چه مرحله ای وارد کار خواهد شد. همه کشتی‌گیران این شانس را دارند که صاحب دوبنده تیم ملی شوند.

وی در رابطه با دور رفت لیگ برتر آزاد که در شهرهای مختلف به انجام رسید، تاکید کرد: بحث این است که یک پولی از طریق لیگ به بچه‌های کشتی‌گیر تزریق شود. مهم این بود که لیگ برتر آزاد در 4 منطقه و شهر مختلف برگزار شد و من فکر می‌کنم حرکت خوبی است. خصوصاً بعد از نمایش خوبی که کشتی در اسلو داشت و مخاطبین زیادی سمت باشگاه‌ها سرازیر شدند. امیدوارم کرونا هر چه زودتر تمام شود و بتوانیم با شرایط بهتری مسابقه برگزار کنیم تا نیروهای خوبی وارد کشتی ما شوند.

کاوه با بیان اینکه راه جذب کشتی‌گیر و مخاطب کشتی برگزاری مسابقه‌ای است که تماشاگر داشته باشد تصریح کرد: مطمئنا در هفته اول نمی‌توانیم قدرت واقعی تیم‌ها را ببینیم، این هم خوب است که بچه‌ها در این مقطع از تمرین و کشتی فاصله نگیرند و لیگ در واقع به کشتی ما سرویس می‌دهد.

لیگ برتر کشتی فرنگی| صدرنشینی فولادین ذوب آملسیستان و بلوچستان میزبان رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی کشور

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس تیم ملی تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۲۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور شناگر سندروم‌داون مهابادی در مسابقات کشوری

شاهو محمدی، نابغه ورزشی سندروم‌داون مهابادی در مسابقات شنا جانبازان و توان‌یابان قهرمانی کشور که تحت نظارت کمیته بین‌المللی پارالمپیک برگزار می‌شود، حضور خواهد داشت.

بیست و هفتمین دوره رقابت‌های شنای قهرمانی کشور و پانزدهمین دوره مسابقات با نظارت مستقیم IPC برگزار می‌شود.

این دوره از رقابت‌ها طی روز‌های ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت‌ماه و در تهران برگزار می‌شود و شاهو محمدی از شهرستان مهاباد به همراه تیم استان در مسابقات حضور خواهد داشت.

نتایج بدست آمده توسط شرکت‌کنندگان در جدول رنکنیگ IPC به ثبت خواهد رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • محمود کلهر: هر دقیقه‌ای که ترابی و اورونوف در زمین نیستند، پرسپولیس شانس گلزنی کمتری دارد
  • دیلانچیان: شانس کسب دو سهمیه المپیک را برای اولین بار داریم/ یاوری در دسته‌بندی نمایندگان شنای ایران نیست
  • قهرمانی کشتی گیر سیرجانی در مسابقات کشوری
  • حضور شناگر سندروم‌داون مهابادی در مسابقات کشوری
  • بدنسازان زنجان سال گذشته ۵۰ نشان کشوری کسب کردند
  • برگزاری مسابقات زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی مددجویان زندان های لرستان
  • برگزاری مسابقات زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی زندانیان لرستان
  • محمود خسروی وفا: می توانیم در المپیک ناگویا ژاپن شانس پنجمی داشته باشیم؛ کشتی امید اول ماست
  • مشارکت چین و امارات برای راه اندازی خط کشتیرانی خاور دور - دریای سرخ
  • کامران قاسم‌پور کجای ماجراست؟