Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@20:23:07 GMT

تکنیکهای خرید کادو تولد

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۶۳۲۵۳

تکنیکهای خرید کادو تولد

خرید کادو تولد متناسب با سلیقه، سن، جنسیت و نسبت شما با هدیه می تواند متفاوت باشد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام ویستور، ما در این مقاله قصد داریم تکنیک های خرید کادو تولد را به شما معرفی کنیم و همچنین شما را با کادو تولد ارزان قیمت، بهترین کادو تولد زنانه و مردانه آشنا کنیم تا انتخاب شما راحت تر باشد، با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تکنیک های خرید کادو تولد

با رعایت تکنیک های زیر شما از یک فرد کادو دهنده معمولی به یک فرد خاص و ماندگار در ذهن هدیه گیرنده تبدیل می شوید:

در انتخاب کادو تولد بسیار دقت کنید

در انتخاب کادو تولد به سلیقه و علایق فرد هدیه گیرنده و همچنین وسایلی که احتیاج دارد توجه داشته باشید.

از سوال پرسیدن ابایی نداشته باشید

در صورتی که با احتیاجات و سلیقه طرف مقابلتان آگاه نیستید، از سوال پرسیدن هیچ گونه ترسی نداشته باشید. شما می توانید چند هفته قبل از تولد عزیزانتان با سوال های زیرکانه و دقت در رفتارشان، ایده هایی برای خرید کادو روز تولد به ذهنتان برسد. البته اگر این روش کارساز نبود می توانید از نزدیکان فرد هدیه گیرنده یا حتی خود فرد نظر بخواهید.

لحظه آخری کادو تولد نخرید

همه ما برای یکبار هم که شده، مجبور به خرید هدیه تولد در لحظه آخر شده ایم، برای مثال وقتی که ناگهانی به یک جشن تولد دعوت می شویم. اما این اتفاق همیشه نمی افتد و پیشنهاد ویستور این است که از چند هفته قبل از روز تولد عزیزانتان، هدیه تولد مناسب را با حوصله و دقت کافی خرید کنید.

از خرید کادوهای تکراری اجتناب کنید

برخی از افراد وقتی می بینند یک نفر، وسیله ای را بسیار می پسندد، به اشتباه هر سال در روز تولد وی آن وسیله را به عنوان هدیه روز تولد انتخاب می کنند و می خرند. هدیه های تکراری برای فرد هدیه گیرنده خیلی سریع قابل پیش بینی هستند و هیچ جذابیتی برای فرد نخواهد داشت.

معقولانه هزینه کنید

هزینه معقولانه در شرایط مختلف می تواند متفاوت باشد. اما به صورت کلی به توصیه ویستور در صورتی که کمتر یا بیش از حد معمول برای خرید هدیه تولد هزینه کنید، این سوال در ذهن شخص هدیه گیرنده پیش می آید که شما چه نیتی از دادن این هدیه دارید.

برای مثال اگر هزینه معقول برای فرد هدیه گیرنده 100 هزار تومان است اما ارزش هدیه شما 10 هزار تومان یا 1 میلیون تومان باشد، اطرافیان و فرد هدیه گیرنده در نوع اول از شما به عنوان یک فرد خسیس و در نوع دوم به عنوان یک فرد فخر فروش یاد می کنند، بنابراین حد اعتدال را رعایت کنید.

کادو تولد ارزان قیمت

از جمله پیشنهاداتی که فروشگاه اینترنتی ویستور به عنوان کادو تولد ارزان قیمت برای شما دارد عبارتند از کتاب، ماگ سفارشی سازی شده، شمع، بازی های فکری و .... است. برای مشاهده سایر پیشنهادات ویستور به عنوان کادو تولد ارزان قیمت می توانید از وب سایت یا اینستاگرام ویستور دیدن کنید.

بهترین کادو تولد دخترانه

از جمله کادو تولد زنانه یا دخترانه ای که ویستور پیشنهاد می کند، شامل زیورآلات، شال و روسری، ادکلن، سبد گل یا باکس گل، وسایل دکوراتیو و .... است که شما متناسب با سن، علایق و سلیقه طرف مقابلتان می توانید بهترین کادو تولد دخترانه را از ویستور بخرید. ویستور متناسب با هر سلیقه ای پیشنهادهای شگفت انگیزی برای شما دارد، برای مثال شما در این وب سایت هم می توانید یک کادو تولد لاکچری دخترانه و حتی یک کادو تولد ساده دخترانه را بخرید.

بهترین کادو تولد مردانه

انتخاب هدیه برای تولد آقایان نیز چالش های مختص به خود را دارد. به همین دلیل ما با مشورت از وب سایت تخصصی خرید هدیه ویستور، قصد داریم شما را در خرید کادو تولد برای پسر، کادو تولد برای پدر، کادو تولد برای شوهر،کادو تولد برای برادر، کادو تولد برای دایی و عمو یاری کنیم. از جمله پیشنهادات ویستور می توان به کیف پول چرم مردانه، کمربند چرمی، هدفون بی سیم، ست روان نویس و خودنویس با قابلیت حک اسم، ست چرمی مردانه، عطر و ادکلن و ... اشاره کرد.

خرید اینترنتی کادو تولد

اگر شما هم مانند بسیاری از افراد ترجیح می دهید خریدهای خود را به صورت آنلاین انجام دهید، آیا تجربه خرید آنلاین کادو تولد را هم داشته اید؟ اگر تجربه خرید اینترنتی کادو تولد را نداشته اید یا از فروشگاهی که خرید کردید رضایت نداشتید، ما به شما فروشگاه معتبر خرید اینترنتی هدیه ویستور را پیشنهاد می کنیم که می توانید از صفحه اینستاگرام یا وب سایت رسمی اقدام به خرید کادو تولد کنید.

اما خرید اینترنتی کادو تولد از ویستور چه مزایایی دارد؟

· خرید آسان در ویستور: ویستور به صورت روزانه کلیه محصولات خود را به روز و آپدیت می کند تا کار شما در انتخاب هدیه تولد آسان باشد. از جمله سایر پیشنهادات ویستور به عنوان هدیه روز تولد نیم ست دخترانه، جعبه موزیکال، پک دمنوش گیاهی، کیف زنانه، گردنبند، انواع پک های هدیه و ... است.

· صرفه جویی در زمان و هزینه: با خرید اینترنتی هدیه تولد در ویستور نیازی نیست ساعت ها در فروشگاه های مختلف برای خرید هدیه وقتتان را تلف کنید. در ویستور شما با چند کلیک هدیه مورد نظرتان را انتخاب می کنید و در موعد تعیین شده هدیه را با سرویس رایگان درب منزل خود تحویل بگیرید.

· نگران بسته بندی کادو تولد نباشید: ویستور خیال شما را بابت کادوپیچی و بسته بندی کادو تولد راحت می کند و با بسته بندی های شیک و جذاب آن را درب منزل شما تحویل می دهد.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سایت ویستور خرید کادو بهترین کادو تولد کادو تولد خرید کادو تولد خرید اینترنتی کادو تولد خرید هدیه هدیه تولد روز تولد وب سایت یک فرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۳۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس | پیام احساسی نفس بازغی برای تولد مادرش

آفتاب‌‌نیوز :

نفس بازغی، بزیگر جوان و دختر پژمان بازغی با انتشار تصاویری در کنار مادرش مستانه مهاجر، زادروز وی را تبریک گفت.

نفس بازغی نوشت:

جان و جهان من

تمام عمر من

تولدت مبارک

منبع: سایت برترینها

دیگر خبرها

  • ۱۹ رباط صلیبی پاره! هدیه برنامه منظم لیگ
  • سازمان اسناد ملی ایران به کتابخانه‌های آذربایجان‌غربی کتاب هدیه کرد
  • (تصویر) جشن تولد بکام به همراه آشپز معروف!
  • در بلوجونیور حساب باز کنید، 50 هزار تومان هدیه نقدی دریافت کنید
  • با بردن پرسپولیس به هواداران استقلال هدیه می‌دهیم
  • هدیه‌های جالب روز معلم مناطق عشایری/ این عکس پربازدید و پرواکنش شد
  • ژاوی: این فصل را به عنوان فصل اشتباهات فردی به یاد خواهیم آورد؛ بسیار ناامید و عصبانی هستم
  • ماجرای هدیه و نامه شهید زاهدی به رهبر انقلاب چه بود؟
  • عکس | پیام احساسی نفس بازغی برای تولد مادرش
  • برخی از فرهنگیان هدیه روز معلم دریافت نکردند