Web Analytics Made Easy - Statcounter

طاهره عبدالله‌زاده دونده اصفهانی قهرمان مسابقات کارگران جهان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، با اشاره به مسیری که برای قهرمانی گذرانده، گفت: مسابقات کارگران اینگونه نیست که تعدادی قهرمان را ببرند تا در مسابقات  کارگران شرکت کنند، دقیقا  برعکس این ماجرا است و مسئولان به تعدادی از افراد شاغل انگیزه می دهند تا کار، تلاش  و ورزش کنند  و در مسابقات کارگران شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: خیلی از ورزشکاران بعد از چنین مسابقاتی وارد مسابقات لیگ شدند و اکنون با رکورد ایران فاصله چندانی ندارد اما من به شخصه از قهرمانان چندساله کشور بوده ام و دو سال گذشته آخرین مسابقه خودم را برای انتخابی مسابقات کارگران دادم و انتخاب شدم و به علت مشغله سنگین در کارم نتوانستم در مسابقات لیگ شرکت کنم ولی همیشه سعی داشتم که آمادگی کامل خودم را حفظ کنم.

انتخاب شغل کارگری، برای رهایی از معضلات

قهرمان مسابقات کارگری جهان بیان کرد: از سوی دیگر بعد از کنار گذاشتن مسابقات لیگ بی انگیزه شدم چراکه در آن زمان هیچ اسپانسری نبود و حمایتی انجام نمی‌شد و با رکوردهای فوق‌العاده‌ای که من داشتم هیچ وقت به انتظاراتی که مدنظرم بود، نرسیدم.

او تصریح کرد: به دلیل حمایت نشدن در ورزش وارد دنیای کار شدم، تا بحث مسابقات کارگران جهان پیش آمد به همین دلیل قبل از اینکه  به مسابقات کارگری جهان اعزام شوم، دو ماه مرخصی گرفتم و به کرمانشاه رفتم، تمرین کردم تا بتوانم چنین مقام هایی را کسب کنم اما زمانی که برگشتم شغلم را از دست دادم.

برای برآورده شدن انتظارات با زندگی می‌جنگم

عبدالله زاده متذکر شد: بسیار سخت است که یک شاغل ورزش را در کنار شغلش ادامه دهد، من یک هفته قبل از اینکه به مسابقات اعزام شوم زمان دفاع پایان نامه مدرک کارشناسی ارشدم بود و سخت ترین تمرینات را باید انجام می‌دادم، فکر می کنم بدترین ریزش زندگی من یک ماه قبل از قهرمانی بود و فکر می کنم انتظاراتم برآورده نشده است.

حمایت از ورزشکاران با هدیه یک میلیون تومانی!

او ادامه داد: این شرایط تلخ ماست، سخت تلاش می‌کنیم، مقام می آوریم اما حمایت نمی شویم. در چند روز گذشته از طرف اداره کل ورزش و جوانان  به مراسمی دعوت شده بودیم که  با حضور معاون وزارت ورزش نمایندگان مجلس و دیگر مسئولان برگزار شد، و به ما یک هدیه یک میلیونی دادند! سپس به ما گفتند که این مسابقات یک توفیق اجباری بوده که نصیب شما شده است.

شاغلان کارگر راهی سخت را انتخاب می کنند

عبدالله زاده در خصوص سختی های ورزش کارگری خاطر نشان کرد: اگر کسی بخواهد در مورد سطح مسابقات صحبت کند در واقع کم لطفی است، چرا که یک شاغل علاوه بر اینکه کار می کند باید تمرین های سختی را انجام دهد و ذهنش را آماده کند تا برای مسابقات آمادگی کافی را داشته باشد و هر کسی که قصد آماده شدن  برای میادین را دارد مسلما خیلی باید روی خودش کار کند از جمله در موضوعات روحی و روانی و از همه مهم تر در بحث درآمد باید به تمکن مالی رسیده باشد تا مانند من بیکار نشود، بنابراین کسی که وارد چنین مسابقاتی می شود چندین برابر ورزشکاران عادی سختی می‌کشد.

او اظهار کرد: ورزش کارگران ورزشی است که از همه افراد در تمامی رده های سنی حمایت می کند، در ورزش های قهرمانی طول عمر ورزشکار مثلاً ۳۰ سال است و بعد از این سن ممکن است ورزشکاران افسرده شوند، خیلی از ورزشکاران خوب ما بعد از این رده سنی حتی معتاد شده اند، اما ورزش کارگری یک رویکرد خوبی که دارد این است که خیلی از افراد بعد از دوران قهرمانی که وارد کار می‌شوند می‌توانند تمرینات شان را داشته باشند و به مسابقات فکر کنند.

او در خصوص مقام هایی که در مسابقات جهان کسب کرده ابراز کرد: من  موفق شدم در رشته دوومیدانی دو مدال طلای ۸۰۰ و ۱۵۰۰ متر و یک نقره ۴۰۰ متر و یک نقره ۴ در ۱۰۰ متر امدادی را در این مسابقات کسب کنم.

عبدالله‌زاده گفت: در نهایت تشکر می کنم از رئیس فدراسیون آقای رمزی و آقای  امدادیان رئیس باشگاه کارگران استان اصفهان و باشگاه سپاهان که به عنوان اسپانسر ما را به مسابقات اعزام کردند، امیدوارم حمایت هایشان بیش از پیش ادامه پیدا کند زیرا همین ورزشکاران کارگری هستند که ممکن است سال  آینده قهرمانان و رکوردداران لیگ کشور ها باشند.

انتهای پیام/ص

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دوومیدانی بانوان مسابقات کارگران جهان مسابقات کارگران عبدالله زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۳۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصفهانی‌ها یک روز جهانی را به نام خود ثبت کردند؛ روز جهانی گز

حسین طاهری در گفتگو با تسنیم، از ثبت هفتم اردیبهشت به نام روز جهانی گز اصفهان خبر داد و گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته به پاس بزرگداشت مالکیت فکری مردم اصفهان بر تولید گز و چند قرن تلاش مردم این دیار برای حفظ این محصول سنتی، روز هفتم اردیبهشت ماه به نام روز جهانی گز اصفهان نام‌گذاری شد.

به گزارش «زی‌سان»، وی افزود: همچنین در دو سال گذشته با تلاش پیشکسوتان صنعت گز و همراهی دکتر طغیانی موفق شدیم که گز، سوهان عسلی، لوز و شیرینی کرکی را در فهرست عناصر ناملموس ملی به نام اصفهان ثبت کنیم.

رئیس جمع گز و شیرینی‌های سنتی اصفهان تصریح کرد: پیش از این پولک و نبات هم به نام اصفهان ثبت شده بود و می‌توان گفت که اصفهان تنوع بی‌نظیری از انواع شیرینی‌های سنتی دارد و در این راستا تلاش کردیم تا محصولات سنتی را به عنوان عناصر هویتی شهر اصفهان به ثبت برسانیم و در قدم بعدی به دنبال توسعه این محصولات هویتی هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش به معرفی قدمت گز پرداخته و گفت: گز مهم‌ترین شیرینی سنتی اصفهان است که قدمت آن به دوران صفویه بر می‌گردد و در طول ۵۰۰ سال گذشته توسط مردم اصفهان حفظ و توسعه پیدا کرده است. همچنین مدارک و مستندات بسیاری از جمله سفرنامه پولاک اتریشی و مورخان ایرانی دال بر مالکیت فکری و معنوی مردم اصفهان بر این محصول است.

طاهری اصفهان را بزرگترین تولید کننده گز در جهان دانست و گفت: در بسیاری از کشور‌های جهان نام گز با اصفهان عجین شده و گز اصفهان شهرت جهانی دارد.

طاهری افزود: در سالیان اخیر شاهد رشد چشم‌گیری در شکل‌گیری واحد‌های تولید گز در اصفهان بوده‌ایم و امیدواریم که این هنر- صنعت به رشد و پویایی خود ادامه دهد.

 

tags # اصفهان سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • ورزشکار جوانمرد هرگز زیر بار زور نمی رود
  • سرپرست فدراسیون دوومیدانی: من و وزارت نظری در مورد انتخابات نداریم/ معتمدی: انتخابات کمیسیون ورزشکاران باطل شد+ فیلم
  • رئیس فدراسیون ورزش کارگری: فعالیت خانم‌ها و آقایان یکسان می‌شود/ امسال لیگ کارگری هم خواهیم داشت
  • رئیس فدراسیون ورزش کارگری: فعالیت خانم ها و آقایان یکسان می‌شود/ امسا لیگ کارگری هم خواهیم داشت
  • اعتصاب کارگران «جهان»، ۵۳ سال قبل
  • ورزش فارس در ۸ اردیبهشت
  • تجلیل از مروجان فرهنگ پهلوانی 
  • ورزشکاران پاراکانو در قهرمانی جهان مشخص شدند
  • اصفهانی‌ها یک روز جهانی را به نام خود ثبت کردند؛ روز جهانی گز
  • تجلیل از آقای ورزش ایران در حاشیه کشتی فرنگی جام تختی