Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،سیف الله فرزانه مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران به نقش شهرداری‌ها در ایجاد جاذبه‌های شهری و زیبایی شهر‌های استان اشاره کرد وگفت:شهر گردشگرپذیر مولفه‌هایی دارد که توجه به آن موجب می‌شود تا شاهد رضایت شهروندان و گردشگران از شهر‌های استان باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود:به دلیل یکپارچگی شهر‌های استان باید از فرصت رویداد ساری پایتخت گردشگری برای ایجاد تحول در تمامی شهر‌ها بهره برد.

فرزانه گفت:با توجه به در پیش بودن رویداد ۲۰۲۲ این رویداد می‌تواند در سال میلادی جدید موجب رونق اقتصادی قابل توجه‌ای برای مازندران شود به شرطی که همه شهرداران پای کار بیایند و مازندران را یکپارچه ببینیم.

با بیان این که شهرداری ساری درخط مقدم این رویداد قرار دارد، افزود:آنچه مهم است ایجاد جاذبه‌های شهری و بهره گیری از ظرفیت‌های مردمی برای تبدیل کردن ساری و سایر شهر‌های استان به مقصدی جذاب برای گردشگران داخلی و خارجی است.

فرزانه گفت:دبیرخانه این رویداد روزانه پیگیر رایزنی و ارتباط با دستگاه‌ها و مجموعه‌های خصوصی خواهد بود که می‌توانند شرایط مطلوب میزبانی را رقم بزنند.

محمدی تاکامی مدیرکل دفتر شهری و امور شوراهای استانداری مازندران نیز آمادگی این اداره کل برای بهره گیری از ظرفیت شهرداری‌ها را اعلام کرد و گفت:دبیرخانه رویداد با ارایه یک برنامه عملیاتی اولویت‌های مهم ورود شهرداری‌ها به سال ۲۰۲۲ را مشخص کند.

او افزود:هویت بصری و توجه به جاذبه‌های شهری اولویت‌هایی خواهد بود که از شهرداری‌ها خواهیم خواست تا اساس کار خود قرار دهند.

محمدی تاکامی گفت:شهرداری ساری فعالیت‌های خود برای بهره گیری از این رویداد را آغاز کرده است. همه دستگاه‌های مستقر در مرکز استان باید شهرداری ساری را برای پیشبرد اهدافش یاری کنند.

او افزود:مازندران برای ایجاد تحول در بخش گردشگری و میزبانی در ابعاد فراملی نیاز به همدلی داشت که این رویداد می‌تواند زمینه ساز این وفاق و عزم همگانی باشد.

در این نشست مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران، معاونان اداره کل میراث فرهنگی مازندران و دبیراجرایی رویداد نیز دیدگاه‌های خود پیرامون گردشگری شهری را مطرح کردند.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میراث فرهنگی شهرداری ساری ساری پایتخت گردشگری شهر های استان شهرداری ها شهر ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۳۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخبه مازندران براثر گازگرفتگی جان باخت

ایسنا/مازندران سخنگوی اورژانس مازندران از جان باختن دو نفر براثرمسمومیت با گاز مونوکسید کربن در روستای پاجی میانای ساری خبر داد.

سیداسماعیل نصراللهی، نخبه معلول ساروی همراه پدرش براثر مسمومیت با گاز مونوکسید کربن در روستای پاجی میانای ساری جان خود را از دست داد. سیداسماعیل با وجود داشتن معلولیت شدید تا حدی که حتی توان ورق‌ زدن کتاب را نداشت، پارسال توانست در کنکور رتبه ۲۵ را در رشته انسانی کسب کند.

سید احمد نصراللهی، پدر اسماعیل، جراح دندانپزشک در بیمارستان امام (ره)‌ ساری بود. براساس اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، حال مادر این نخبه شهر ساری، پری حجی‌زاده دوینی، که او نیز پرستار بیمارستان امام بود، مساعد نیست و اکنون در بخش آی‌سی‌یو بستری است.

سخنگوی اورژانس مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا در این‌باره توضیح داد: امروز (جمعه، ۱۴ اردیبهشت ماه) با اعلام خبر این حادثه به مرکز ارتباطات اورژانس مازندران و درخواست بالگرد توسط درمانگاه محمدآباد، بالگرد اورژانس به پرواز درآمد.

زکریا اشک‌پور گفت: یک زن ۴۴ ساله که به‌دلیل مسمومیت با گاز مونوکسید کربن دچار افت سطح هوشیاری شده بود، پس از لوله‌گذاری در نای نیاز به انتقال سریع به مرکز درمانی داشت، که با موفقیت به شهرستان ساری و بیمارستان امام خمینی (ره) منتقل شد.

او افزود: در این حادثه، دو مرد ۵۰ و ۱۸ ساله (سیداسماعیل نصراللهی و پدرش) به‌دلیل مسمومیت با گاز مونوکسید کربن جان باختند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اولویت اصلی شهرداری رفسنجان تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است/ ۲۰ پروژه شهری در مراحل پایانی
  • پایان رقابت طرح‌ها در ره‌آورد فناورانه حمل‌ونقل شهری اصفهان
  • مسابقات سوارکاری استانهای شمال کشور در ساری
  • نخبه مازندران براثر گازگرفتگی جان باخت
  • برگزاری مراسم سالگرد شهدای «خان‌طومان» در ساری
  • بازدید استاندار مازندران از ورزشگاه ماهفروجک ساری
  • توقیف شمش‌های قاچاق در ساری
  • بررسی ورود صنایع بزرگ به حوزه استارت‌آپی کشور در رویداد استیج اینوتکس ۲۰۲۴
  • شمش‌های مسی قاچاق در ساری توقیف شد
  • توقیف شمش‌های مسی قاچاق در ساری