Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: صنعت پتروشیمی برای سال آینده بیش از یک هزار میلیارد تومان بودجه در بخش مسئولیت‌های اجتماعی پیش‌بینی کرده است.
به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، بهزاد محمدی روز دوشنبه (دهم آبان‌ماه) در حاشیه افتتاح طرح‌های مسئولیت اجتماعی شهرک پردیس جم اظهار کرد: حضور در شهرک پردیس جم به‌دلیل اهمیتی است که برای مسئولیت‌های اجتماعی قائل هستیم و این پروژه‌ها به‌دلیل اینکه به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند برای ما مهم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه امروز درمانگاه این شهرک با امکانات و ظرفیت مناسب افتتاح شد، گفت: دیگر پروژه‌های زیرساختی در حال انجام نیز در ماه‌های آتی به بهره‌برداری کامل می‌رسند و مورد استفاده ساکنان قرار خواهد گرفت.
مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی آینده شهرک پردیس را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: پردیس از بهترین شهرک‌های منطقه است و شورای راهبردی منطقه و نیز شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد نقش مؤثری در این‌گونه اقدام‌ها در شهرک برعهده دارند.
محمدی ادامه داد: هر سال بودجه‌ای از سوی صنعت پتروشیمی برای مسئولیت‌های اجتماعی اختصاص می‌یابد که امسال با توجه به تأکید وزیر نفت، این بودجه به بیش یک هزار میلیارد تومان افزایش خواهد یافت و سهم منطقه عسلویه حدود 35 درصد است که این بودجه از سوی شرکت‌های پتروشیمی تأمین می‌شود و با نظر شورای راهبردی در مناطق تخصیص می‌یابد.
وی درباره بازدید خود از زمین‌های موجود برای توسعه صنعت پتروشیمی در منطقه عسلویه و کنگان بیان کرد: امکانات بسیار مناسب و متنوعی مانند دسترسی به آب، اسکله‌های صادراتی و خوراک‌های متنوع به‌ویژه خوراک‌های پایه خود صنعت پتروشیمی داریم، اما زمین کافی برای توسعه نداریم و این موضوع به یک مشکل تبدیل شده است.
مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی اظهار کرد: امروز از منطقه کنگان، پارس 2، منطقه شیرینو و از کل مناطقی که امکان احداث واحدهای پتروشیمی وجود دارد، بازدید کردیم تا بتوانیم زمین‌های موجود را به طرح‌های مهم و راهبردی اختصاص دهیم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شرکت ملی صنایع پتروشیمی صنعت پتروشیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۳۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومانی برای تکمیل کمربندی ایلخچی

ایسنا/آذربایجان شرقی وزیر راه و شهرسازی در ادامه سفر کاری یک روزه خود به آذربایجان شرقی در بازدید از روند اجرایی کمربندی ایلخچی با اختصاص ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل این طرح زیرساختی موافقت کرد. 

به گزارش ایسنا، استاندار آذربایجان شرقی نیز اختصاص این میزان اعتبار به طرح یاد شده را به افتتاح حداقل یک باند این کمربندی تا اوایل تیر ماه سال جاری منوط کرد. 

مالک رحمتی با بیان اینکه ما برای تکمیل این طرح جاده‌ای به مردم وعده داده‌ایم، افزود: حداقل یک باند این کمربندی باید در موعد فوق الذکر به بهره برداری برسد. 

عملیات اجرایی کمربندی هشت کیلومتری ایلخچی ۱۶ سال پیش آغاز شده که در دولت سیزدهم برای تکمیل آن اهتمام ویژه‌ای شده است.

جاده فعلی ایلخچی در مسیر تبریزـ آذرشهر  با ۵۲ هزار تردد خودرویی در شبانه‌روز پرترددترین محور ارتباطی استان بعد از آزاد راه شهید کسایی است.

با توجه به موقعیت شهر ایلخچی در مسیر شریان ارتباط اصلی استان‌های آذربایجان شرقی ـ آذربایجان غربی و کردستان و از طرفی استقرار صنایع و کارخانه‌ها از جمله شهرک‌های صنعتی موجود در منطقه، ترافیک فزاینده بین شهری در مسیر تبریز ـ آذرشهر را افزایش داده و در شهر ایلخچی ایجاد گره ترافیکی سنگینی را در طول شبانه روز موجب می‌شود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • تخصیص ۱۰۳ میلیارد تومانی به محور گردشگری وفاق دیر
  • افزایش اعتبارات مسئولیت اجتماعی در حوزه فرهنگی استان بوشهر
  • تعهدات وزارت نفت در بخش درمان بوشهر نیازمند بازنگری جدی است
  • تخصیص اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومانی برای تکمیل کمربندی ایلخچی
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تأمین برق شهرک‌های صنعتی یزد
  • مدیر شرایط اضطراری و بحران پتروشیمی‌های منطقه ویژه پارس منصوب شد
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • تخصیص ۴۳۵ میلیارد برای اجرای طرح‌های آبی استان قزوین
  • بازنگری تعهدات وزارت نفت نسبت به طرح‌های درمانی بوشهر
  • مسئولیت‌های اجتماعی نفت در استان بوشهر افزایش یابد