Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-08@12:41:27 GMT

هیچ تیمی حاشیه امنیت ندارد

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۶۳۶۲۴

هیچ تیمی حاشیه امنیت ندارد

سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن گفت: همه بازی‌ها برای ما اهمیت دارد، هیچ تیمی حاشیه امنیت ندارد که نشان دهنده اهمیت مسابقات است.

فرزاد کوهیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در خصوص بازی با گرگان اظهار کرد: مسابقه دشواری بود، ریتم بازی ما در مواقعی بهم می‌ریخت که باعث نوسان شد ولی تیم حریف در کوارتر های آخر ریتم بازی را حفظ کرد، بازیکن خارجی آنها در شرایط حساس عملکرد بهتری داشت که باعث شد امتیاز از دست دهیم و گرگان پیروز بازی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بازیکنان ذوب آهن مقابل گرگان زحمت زیادی کشیدند، با تمریناتی که داشتیم برای این بازی آماده بودیم و توقع پیروزی داشتیم که اگر یک بازیکن خارجی در تیم حضور داشت این اتفاق رقم می‌خورد. خستگی به بازیکنان ما در وقت اضافه غلبه کرد و با مصدومیتی که سجاد مشایخی داشت ادامه این رقابت فرسایشی شد.

سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن در رابطه با مصدومیت آرمان زنگنه، تصریح کرد: زنگنه در کواتر اول بازی با گرگان مصدومیتی جزئی پیدا کرد و تمایل داشت بازهم بازی کند که در ادامه بازهم مچ پای این بازیکن پیچ خورد و بعد از مسابقه ورم کرد که تحت درمان است.

کوهیان با بیان اینکه تیم نیروی زمینی تشکیل شده از بازیکنان جوان و سرباز است، خاطر نشان کرد: بازیکنان ذوب آهن سعی می‌کنند در هر بازی بهتر از قبل باشند، تیم نیروی زمینی بازیکنان سرباز و جوان دارد که باعث شده مانند دیگر تیم‌ها شرایط حرفه‌ای را نداشته باشند، اما مقابل ما خوب جنگیدند، تیم هماهنگی بودند و از قبل بازی خود را نباختند.

وی افزود: همه بازی‌ها برای ما اهمیت دارد، هیچ تیمی حاشیه امنیت ندارد که نشان دهنده اهمیت مسابقات است.

کد خبر 532523

منبع: ایمنا

کلیدواژه: بسکتبال لیگ برتر بسکتبال فدراسیون بسکتبال تیم بسکتبال ذوب آهن بسکتبال ایران اخبار بسکتبال ایران ذوب آهن باشگاه ذوب آهن ذوب آهن اصفهان تیم ذوب آهن شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۳۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مانوئل نویر: از رئال مادرید نمی‌ترسم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ چهارشنبه‌شب در دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان از ساعت ۲۳:۳۰ در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو مهمان رئال مادرید است. مانوئل نویر که یکی از آماده‌ترین بازیکنان بایرن است و خودش را برای حضور در یورو ۲۰۲۴ آماده می‌کند، در نشست خبری پیش از بازی فرداشب درباره برخی نکات صحبت کرد.

بازی فردا؟
بستگی دارد وضعیت دو تیم چگونه باشد. گل اول هم مهم است. آن ضربه اول و اینکه چه تیمی جلو خواهد افتاد. همیشه مسائل کوچک در برابر تیمی مثل رئال مادرید تاثیرگذار هستند. تمرکز هر دو تیم بسیار بالا خواهد بود. هر دو تیم در حمله توانمند هستند.

مانند سال ۲۰۱۲ برای ضربات پنالتی آماده هستید؟
این یک بازی نیمه‌نهایی است، یک بازی حذفی. دروازه‌بان‌ها برای هر چیزی آماده هستند. ما به‌عنوان یک تیم هم برای وقت‌های اضافه و ۱۲۰ دقیقه آماده‌ایم و هم ضربات پنالتی.

بازی در برنابئوی جدید؟
من برنابئو را از قبل می‌شناسم. این استادیوم ویژگی خاصی دارد، یک ویژگی تاریخی. در اروپا به سختی استادیومی مانند برنابئو وجود دارد. همه ما برای بازی در این ورزشگاه هیجان‌زده‌ایم.

وقتی که تیم در برنابئو جمع شد، توخل با شما صحبت کرد؟
بله صحبت ما در مورد رویایی است که هر کدام از ما داریم. قهرمانی در لیگ قهرمانان. لیگ قهرمانان بزرگ‌ترین رقابت فوتبال باشگاهی است و ما فردا شانس رسیدن به فینال این رقابت را داریم.

برای این بازی استرس دارید؟
من با ترس و استرس به اینجا نیامده‌ام. ما به خودمان ایمان داریم و می‌دانیم که با چه تیمی روبرو هستیم و چگونه بازی کنیم. اگر شانس بردن رئال در خانه خودمان را داشتیم، پس در اینجا هم شانس خوبی داریم.

دیگر خبرها

  • یک تیر و دو نشان اشتباه؛ پیش بینی افتضاح آرسن ونگر از بازی دورتموند و پاری سن ژرمن
  • هوملس: می توانیم هر تیمی را شکست دهیم
  • مهمان برزیلی یک عکس تیمی در لیگ برتر (عکس)
  • مانوئل نویر: از رئال مادرید نمی‌ترسم
  • سفیر ایران در دوشنبه: امنیت در آسیای مرکزی حائز اهمیت است
  • لیگ برتر بسکتبال| طبیعت حریف شهرداری گرگان در فینال شد
  • جیمی کرگر: هیچ تیمی از منچستریونایتد نباید 4-0 به کریستال پالاس ببازد
  • آماده‌سازی مصلای وحدت گرگان برای برگزاری یادواره شهدای گلستانی مدافع حرم و امنیت + فیلم
  • نتایج دونده در امارات اهمیت نداشت/ حاشیه‌ها را دور می‌کنیم
  • آقا زمانی: پرسپولیسی ها نباید اسیر ضد حملات نساجی شوند