Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرزاد آشوبی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره شکست یک بر صفر پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر گفت: صحبت‌هایم تنها مربوط به این دیدار نمی‌شود. مشکل پرسپولیس در هر سه دیدار کاملا عیان و مشخص است. رفتن کنعانی زادگان خیلی به چشم می‌آید.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره نبود بازی‌ساز در این تیم انتقاد کرد و گفت: پرسپولیس در سه بازی اخیر ارتباط خوبی در بین خطوط نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فاصله بین خطوط هم گاهی به هم می‌خورد و این موضوع باعث دوندگی بدون نتیجه می‌شد.

او با اشاره به جدایی بازیکنان تأثیرگذار در تابستان تاکید کرد: بازیکنی مثل احمد نورالهی می‌توانست به خوبی انتقال توپ داشته باشد تا هم تیمی‌هایش از تمام فضای زمین استفاده کنند. محمدحسین کنعان زادگان نیز واقعا می‌توانست تمام توپ ها را دفع کند. او در کنار سایر بازیکنان خط دفاعی به شناخت کافی از همدیگر رسیده بودند تا بهترین عملکرد را برای پرسپولیس ثبت کنند.

آشوبی درباره انتقاد از حضور مستمر سیدجلال حسینی با توجه به سن بالایی که دارد، گفت: اصلا چنین اعتقادی ندارم. مشکل دفاعی پرسپولیس به هیچ وجه مربوط به سید جلال حسینی نمی‌شود. او هنوز هم کاریزما و کیفیت بالا دارد و حداقل امسال را به راحتی می‌تواند بازی کند. به صراحت می گویم مشکل از سیدجلال در دفاع نیست بلکه مکمل هایش خوب نیستند.

وی با اشاره به استراتژی کادر فنی پرسپولیس در این‌باره یادآور شد: استفاده از بازیکنان بستگی به تفکرات مربیان تیم دارد. به طور مثال مربیان پرسپولیس می‌توانند با جابجایی‌های فردی باعث رشد همگون تمام بازیکنان شود. همه چیز به دیدگاه آنها بستگی دارد.

آشوبی با اشاره به نحوه برخورد هواداران با عملکرد رضا اسدی گفت: خیلی دوست ندارم درباره شخص صحبت کنم اما فکر می‌کنم او به دلیل اینکه پارسال بازی نکرده است زمان خیلی بیشتری برای اثبات توانایی اش لازم دارد.

او در پایان خاطرنشان کرد: من فکر می‌کنم این تیم با شرایط فعلی با هم مدعی قهرمانی است. ساختار تیمی و کیفیت فنی لازم را دارد. تغییرات جزئی می‌تواند مشکلات اساسی فنی را حل کند.

کد خبر 5341536 مهدی مرتضویان

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس فرزاد آشوبی لیگ برتر فوتبال ایران فوتبال سید جلال حسینی تیم فوتبال استقلال تهران فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس مسابقات قهرمانی جهان تیم ملی فوتبال ایران مهدی طارمی تیم فوتبال امید ایران تیم فوتبال تراکتور بوکس کاراته هندبال لیگ برتر والیبال لیگ قهرمانان فوتبال آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۳۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین تمرین پرسپولیس برای بازی حذفی

به گزارش "ورزش سه"، سرخپوشان پایتخت امروز بعدازظهر در ورزشگاه کاظمی آخرین تمرین خود را پیش از سفر به اراک برگزار کردند.

راندو در قالب سه گروه بخش نخست تمرین بود که با حضور اوسمار و سیدجلال حسینی در کنار سایر بازیکنان دنبال شد.

مرور برنامه‌های تاکتیکی و فوتبال هدفمند نیز بخشهای بعدی این تمرین بود که یک ساعت به طول انجامید.

امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند کماکان مصدومان اردوی پرسپولیس هستند که زیر نظر کادر پزشکی بودند و سایر بازیکنان با روحیه بالا در تمرین شرکت داشتند.

سرخپوشان بعد از پایان تمرین و پس از یک وقفه کوتاه، با دو دستگاه اتوبوس راهی اراک شدند.

پرسپولیس فردا در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در اراک به مصاف آلومینیوم می‌رود‌.

دیگر خبرها

  • سیدجلال مربی دیگر سکوت نمی‌کند
  • پرسپولیس جای خالی گوهری را احساس کرد!(عکس)
  • ماتا: رشفورد در یورو احیا می‌شود
  • تساوی ملوان و سایپا در ۹۰ دقیقه/ کار به وقت های اضافه کشیده شد
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند
  • جای خالی ستاره‌ آلومینیوم در جام حذفی (عکس)
  • ادعای واسعی در مورد فولاد قعرنشین؛ دخالت بازیکنان!
  • میراثی که از تیم شمسایی در جام ملت‌ها باقی می‌ماند
  • آخرین تمرین پرسپولیس برای بازی حذفی
  • داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است