Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ویژه سابق آمریکا در امور سوریه مدعی شد که رئیس‌جمهور آمریکا به عملیات نظامی ترکیه در شمال سوریه چراغ سبز نشان نداده است.

«جیمز جفری» نماینده ویژه سابق آمریکا در امور سوریه گفت که همکاری مستمری روی زمین بین نیروهای آمریکایی و «نیروهای دموکراتیک سوریه» موسوم به «قسد» وجود دارد.

نماینده ویژه سابق آمریکا در امور سوریه تأکید کرد که آمریکا امکان ندارد از همکاری خود با «نیروهای دموکراتیک کُرد سوریه» دست بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین با اشاره به عملیات نظامی قریب الوقوع ارتش ترکیه در شمال سوریه مدعی شد که رئیس‌جمهور آمریکا به عملیات نظامی ترکیه در شمال سوریه چراغ سبز نشان نداده است.

جفری در حالی چنین ادعایی را مطرح می‎کند که رئیس‌جمهوری ترکیه دوشنبه در دیدار با جو بایدن، همتانی آمریکا خود گفت که «کشورش برای مبارزه با گروه‌های تروریستی PKK/PYD/YPG آنچه لازم است انجام خواهد داد».

معارضان سوری می‌گویند که ترکیه عملیات نظامی خود در شمال سوریه را از  سه‌شنبه آغاز خواهد کرد. به گفته معارضان، عملیات نظامی ترکیه در شمال سوریه روز سه‌شنبه از شهرهای «اعزاز» و «تل ابیض» شروع می‌شود.

پیش از این، یک مسؤول ترکیه‌ای گفته بود که این عملیات نظامی شامل «تل رفعت»، «عین العرب» (کوبانی)، «منبج» و «عین عیسی» هم می‌شود.

وی اظهار کرد که ۴۰ هزار نیروی مسلح علاوه بر کماندوهای ترکیه با پوشش هوایی، موشکی و توپخانه‌ای برای فلج کردن تحرکات نیروهای سوریه دموکراتیک (قسد) در تمامی نقاط مرزی مشارکت خواهند داشت./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: عملیات نظامی ترکیه در شمال سوریه عملیات نظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۳۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حد نصاب تازه «جو بایدن» کمترین میزان محبوبیت رئیس جمهور در ۷۰ سال اخیر

 نتایج نظرسنجی یک موسسه معتبر آمریکایی که روز یکشنبه منتشر شده نشان داد که «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا کمترین میزان محوبیت یک رئیس جمهور را در ۷۰ سال اخیر دارد. بر اساس این نظرسنجی جدید، جو بایدن کمترین محبوبیت را در این مقطع از ریاست جمهوری خود در ۷۰ سال گذشته دارد که حتی از «ریچارد نیکسون» و «جیمی کارتر» روسای جمهور دهه هفتاد میلادی این کشو نیز کمتر است. این نتایج نشان داد که امکان انتخاب مجدد او در خطر است.

نظرسنجی گالوپ نشان داد که بایدن ۸۱ ساله، در سه ماهه اول سال ۲۰۲۴ به رتبه تاسف بار ۳۸.۷ درصد دست پیدا کرد. بر اساس این گزارش، با حدود ۶ ماه باقی‌مانده تا روز انتخابات، بایدن در موقعیت ضعیف‌تری قرار گرفته است.

روزنامه «نیویورک پست» در این باره نوشت، این نتایج ضربه‌ای به جو بایدن وارد کرد. شرایط جسمی و ذهنی بایدن به یکی از موضوعات جنجالی در مبارزات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تبدیل شده است. نارضایتی از رئیس‌جمهور ۸۱ ساله آمریکا به ویژه در موضوعات مرتبط به وضع مرزها، مهاجرت و مواضع دولت بایدن در قبال جنگ اسرائیل علیه غزه بالاست.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • لحظه عملیات گردشگر ترکیه‌ای علیه نظامی صهیونیست+ فیلم
  •  آماده‌ شدن آمریکا برای حمله گسترده به یمن/ حمله یمن به ۲ ناوشکن آمریکایی و ۲ کشتی اسرائیلی/ برگزاری رزمایش دریایی 9 روزه ارتش چین/  اعلام نقض حقوق بشر توسط پنج واحد ارتش اسرائیل از سوی آمریکا
  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟
  • آمریکا: ۵ واحد نظامی اسرائیل مرتکب نقض قوانین شده‌اند
  • ارتش ترکیه نیروی کمکی به شمال سوریه اعزام کرد
  • اسکله نظامی آمریکا در غزه ۳۲۰ میلیون دلار هزینه دارد
  • ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه‌های تروریستی در شمال سوریه
  • ترکیه: ۱۵ تروریست در شمال عراق از پای درآمدند
  • ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه های تروریستی در شمال سوریه
  • حد نصاب تازه «جو بایدن» کمترین میزان محبوبیت رئیس جمهور در ۷۰ سال اخیر